Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minä en tuota mahasääntöä käsitä sitten ollenkaan, ikäänkuin sääntö tehty sen tähden ettei saataisi niin isoja rautoja ylös... en ymmärrä.
En ymmärrä miks nostaminen pitää tahalleen tehdä epäluonnolliseksi ja vaikeaksi.
epäesteettistä.... NYT ON KYSE VOIMAILUSTA EIKÄ MISTÄÄN ESTEETTISYYDESTÄ, MIKSI NIITÄ PAITOJA SITTEN PITÄÄ KÄYTTÄÄ JOS Halutaan että pitää nostaa niinkuin rawina nostetaan?!?!?!?!?!?!?!?!?!?
anteeksi caps lock, alkaa menee aivan käsittämättömäksi.... :wtf:
Kokkeileppa huvikseen lyyä se 100kg enemmä sun IPF maksimiin tai ees 50kg! kyllähä se alas tulee varmasti mutta perkele ku se pitäs jollaki saaha ylöski!!! :lol2: epäilen vahvasti että tulee alas mutte sieltä liiku mihinkää.. mutta todista että olen väärässä ja laita video ku oot ottanu ees sen 50kg enemmän mahalta ku ipf tyylillä..Samaa mieltä edellisen kanssa. Onko se hyvää mainetta lajille, jos tanko liikkuu 10cm pystysuunnassa ja 40cm vaakasuunnassa? Kaukana penkkipunnerruksesta. Onhan se tosin varmaan "hienoa", kun tulee heti 100kg rautaa lisää tankoon.
:(Tietääkö kukaan 67,5kg osallistujien tuloksista mitään?
Mua kiinnostais lähteä penkkauskisoihin tulevaisuudessa mutta en tiedä tulenko pärjäämään. Tällä hetkellä paino on laskenut 63 kiloon 70 kilosta ja penkistä saan 3x5 70kg, ikää 19v. maximia en ole kokeillut.
Paitaa en haluaisi käyttää kisoissa