Nuorten maastavetotulokset?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dino84
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
18v, 1v salitaustaa ja 6x170kg otettu viikko sitten pelkällä vyöllä. En oo sen ihmeemmi mavee tehny, vois kyl nyt alkaa panostaa siihe vähä enempi

Täällä vähän sama juttu kuin penkissä, eli menkää nyt hyvät ihmiset kisoihin. Noilla tuloksilla irtoaisi sm-mitaleita voimanostossa. Veikkaanpa että näissä tuloksissa on aika paljon nettilisää.

billmaierin kanssa täysin samaa mieltä. Porukka repii alta 18-vuotiaana +200kg tuloksia niin kyllä kannattaisi lähteä kisailemaan.

Omista tuloksista sen verran että tein elämäni 4kertaa maastavetoa perjantaina ja tuloksia tuli: 130kg kolmonen :D

kyllä on kieltämättä tääl pojil kovia vetoja, ei tunnu tuo mun 215 kisaennätys veto paljoa miltään, surkea oon kyl vetämään( omaks painoisekseni) jos näissä ei ole nettilisiä.:D

No eihän näissä tuloksissa ole vetäjän painoakaan mukana joka on aika ratkaiseva juttu mutta ei noi kaverit ainakaan mun kanssa oo samoilla saleilla pyörinyt ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Voisiko joku viisaampi kertoa paljonko on 18v Maven SE siinä 90-95kg painoluokassa ja paljonko samanikäset vetää yleensä SM-kisoissa?

220 vyön kanssa meni viimeviikolla. Ihan mukavasti lähtenyt mave nousuun nytkun fiksun ohjelman kanssa sitä rupesin tekemään. Ennen inhosin kyseistä liikettä, nyt sitä jopa odottaa :)

220 vyön kanssa meni viimeviikolla. Ihan mukavasti lähtenyt mave nousuun nytkun fiksun ohjelman kanssa sitä rupesin tekemään. Ennen inhosin kyseistä liikettä, nyt sitä jopa odottaa :)

Kappas keppanaa, ollaan samiksia kun viime viikolla kans nousi tuo lukema maasta. Melko nopeasti nuo tulokset saa nousemaan kunhan vaan ottaa sen asiakseen, ainakin omalla kohdalla.

maximia en ole kokeillut sarjaenkka 10X130:itku: joka toisto kuoletuksella vyön kanssa vetoa en ole treenannut ku vasta pari kuukautta mitat 180/77

eileen meni 2x98kg:hyper: (ois ehkä voinu mennä kolmannenkin jos ois kunnolla yrittäny) tosin reeniä on takana huimat 1kk josta mavea reenaaltu tasan 0 päivää/kertaa.

Back
Ylös Bottom