nuorten kisat bodauksessa ja painonnostossa(?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZeiZei
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by Hulkki
Tämä on niin totta että pahaa tekee.

On aika eri juttu näyttää voimakkaasti valaistulla kisalavalla ja varsinkin kyseisestä tilanteesta otetussa valokuvassa kovakuntoiselta, kuin peilin kautta salin imartelevassa ylhäältä tulevassa valaistuksessa. Eli jos olisit nähnyt Kalle Karhun (se vasemmanpuoleinen yläkulman tyyppi) vaikka backstagella livenä hyvässä valossa olisit varmaan pomppinut karkuun. Nyt näit miehestä otetun kisakuvan, ja pidät kuntoa ei NIIN ihmeellisenä.

Ota ihmeessä kuvia itsestäsi niin näet paremmin kannattaako kisoja suunnitella.

Hulkki, jos asia on näin, niin miten sä sit kisoihin aiot mennä?:confused:

ps. ei siis millään pahalla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by ZeiZei
Viittaat ilmeisesti kuviini, joissa näytän aika paskalta.

En tiedä kannattaako mun unelmoida siitä kilpailemisesta. On todella hankala verrata itseään kilpailijoiden kuntoon pelkkien kuvien perusteella.

Kisakuvissa kovat valot mutta jengillä myös kovat kisavärit. Ei tietoa miten noita vertaa kuviin hyvässä valossa ilman syvää rusketusta.

Dieetti jatkuu kesään saakka, uudet kuvat otetaan silloin ja niiden perusteella päätetään jatketaanko dieettiä marraskuuhun vai unohdetaanko lavaunelmat ja jatketaan lihaksen kasvatusta.

Edit: tässä pientä kontrastia. Ekassa kuvassa tyyppi on muutama viikko ennen kisaa jo melkein yhtä tiukassa kunnossa kuin kisassa, mutta väriä ei ole läheskään yhtä paljon. Hyvä valaistus. Toka kuva kisasta.

Pre-contest
Contest

Onko sulla hulkki nyt tuo paino 101 vai onko se laskenu siitä? Minkä laiset rasvat on suunnilleen ja mihin luokkaan +80? Kyselen vaan ku tarkotus nousta lavalle syksyllä..

ps. ei siis millään pahalla.
ZeiZei, laita nyt jo niitä omia kuvia näkyviin ja lopeta tuo suunsoitto. Voi iskeä tosiaankin se totuus vasten kasvoja kuin märkä rätti kun näet ensimmäiset kuvat itsestäsi. :rolleyes:

En tiedä kannattaako mun unelmoida siitä kilpailemisesta. On todella hankala verrata itseään kilpailijoiden kuntoon pelkkien kuvien perusteella.

Hulkki vs Kalle Aaltonen ois hauska nähdä joskus lavalla.;)

Laita vaan ne uusimmat kuvasi näytille niin helpotetaan hommaa vertailemalla yhdessä koko Pakkotoiston voimin. ;)

Niiden vanhojen kuvien perusteella kannattaa.:thumbs:
Pistät uusia kuvia tulemaan.

Originally posted by Hannibal
Laita vaan ne uusimmat kuvasi näytille niin helpotetaan hommaa vertailemalla yhdessä koko Pakkotoiston voimin.
Tämä on koko ajan ollut suunnitelmakin, eli nyt dieettaan kesää kohti ja kesällä ne kriittiset kuvat, joiden perusteella päätetään mitä syksyllä tehdään.

Originally posted by Little boy
Onko sulla hulkki nyt tuo paino 101 vai onko se laskenu siitä? Minkä laiset rasvat on suunnilleen ja mihin luokkaan +80? Kyselen vaan ku tarkotus nousta lavalle syksyllä..
Nyt on vähän huono tilanne vertailla painoa kun olen ketogeenisellä dieetillä. Toisin sanoen lihakset on tyhjät ja kropasta puuttuu 4-5 kiloa nesteitä. Aamupaino taitaa olla 94. Käytännössä tilanne on sama kuin tyhjennyksen jälkeen, josta lähdettäisiin pari kolme päivää ennen kisoja tankkaamaan hiilaria
ja paino nousisi kisaan mennessä ainakin 2-3 kiloa. Olisin TODELLA tyytyväinen jos kisassa tankkauksineen olisi paino yli 90 kiloa. Eli tästä voisi vielä pudottaa 5-6 kiloa ja siihen tankkaus päälle jolloin tuo tavoite olisi saavutettu.

Noista helmikuun 2003 kuvista kunto on tiukentunut omasta mielestä yllättävän paljon, ja treenitulokset ovat vain jatkaneet hidasta mutta tasaista nousuaan. Mutta: turhaa spekulointia. Otetaan kuvat parin kuukauden päästä ja katsotaan. ;)

Tämä on koko ajan ollut suunnitelmakin, eli nyt dieettaan kesää kohti ja kesällä ne kriittiset kuvat, joiden perusteella päätetään mitä syksyllä tehdään.

Mutta etkös kertonut ottaneesi kuvia tässä ihan vastikään, niitähän me kaikki haluaisimme päästä kommentoimaan?

anteeksi

Originally posted by Tomi
ZeiZei, laita nyt jo niitä omia kuvia näkyviin ja lopeta tuo suunsoitto. Voi iskeä tosiaankin se totuus vasten kasvoja kuin märkä rätti kun näet ensimmäiset kuvat itsestäsi. :rolleyes:

anteeksi kauheasti suunsoittoni (?). Tarkoitin vaan sitä, että kun Hulkki ja joku toinen sanoivat, etä natut eivät pärjää kisoissa (hulkki natu?). Toivottavasti kukaan aloitteleva bodari ei usko teitä, kun sanotte heille, että heillä ei ole mitään mahdollisuuksia tulevaisuudessa, vaikka ette oikeasti tiedä heistä mitään. Ja en siis tarkoittanut, että hulkki olisi huonossa kunnossa. ainakin mun mielestä todella hyvässä:thumbs:

enkä myöskään puheila ni tarkoita (vaika siltä saattanut kuulostaa), että pärjäisin itse koskaan kisoissa harmaassa tulevaisuudessa. Kuten huomaatte Threadin otsikosta halusin vaan saada linkkejä, joista näkisin mikä taso siellä on. voisitko muuten Tomi kertoa, että mitä se kertoo miltä mä näytän 14 vuotiaana otetuista kuvista. Niistäkö mä siis näen esim. että pärjäänkö mä kolmen vuoden päästä kisoissa?

Re: anteeksi

kun Hulkki ja joku toinen sanoivat, etä natut eivät pärjää kisoissa (hulkki natu?).
Ei tässä oikeastaan siitä ollut kyse, vaan itsensä vertaamisesta kisoista otettuihiin kuviin. Kisakuvissa tyypit näyttävät todella paljon pienemmiltä ja löysemmiltä kuin livenä. Eli jos itse näyttää samanlaiselta hyvässä valossa peilistä katsottuna ei se tarkoita että näyttäisi yhtä kovalta lavalla anteeksiantamattomassa valaistuksessa.

IMHO natut eivät voi enää pärjätä (olla mitaleilla jos kilpailijoita on vähintään 5-6) millään tasolla Suomessa, edes nuorissa. Mutta suhteellisen hyvään kuntoon, varsinkin kun vertailukohtana on nuorten sarjat, voi päästä. Näin ainakin haluaisin uskoa, itse siis käytän kyllä efedriiniä.

voisitko muuten Tomi kertoa, että mitä se kertoo miltä mä näytän 14 vuotiaana otetuista kuvista. Niistäkö mä siis näen esim. että pärjäänkö mä kolmen vuoden päästä kisoissa?
Niistä kuvista näkee tasan sen nykytilanteen ja vähän paremman vertailukohdan kisakuville. Niitä katsomalla saa vähän paremman kuvan siitä, kuinka paljon pitäisi vielä kehittyä että näyttäisi samalta kuin jo kilpailleet.

Originally posted by Hannibal
Mutta etkös kertonut ottaneesi kuvia tässä ihan vastikään, niitähän me kaikki haluaisimme päästä kommentoimaan?
Kuvia otettiin helmikuun 22. päivä mutta kamerassa oli pakkosalama eli valotuksesta tuli niin anteeksiantamaton etten kehdannut laittaa niitä julkiseen jakeluun. Ne löytyvät tuolta VIP-puolelta.

Re: Re: anteeksi

Kuvia otettiin helmikuun 22. päivä mutta kamerassa oli pakkosalama eli valotuksesta tuli niin anteeksiantamaton etten kehdannut laittaa niitä julkiseen jakeluun. Ne löytyvät tuolta VIP-puolelta.

Oukkidoukki, kova ja kirkas valo on tyly ystävä. Mutta tuskin niissä kuvissa on mitään hävettävää, kotisivulle vaan näytille. :whip:

IMHO natut eivät voi enää pärjätä (olla mitaleilla jos kilpailijoita on vähintään 5-6) millään tasolla Suomessa, edes nuorissa.
tarkoitatko tällä pelkkiä bodaus/fitness (mitälie pullistelu kisoja) vai päteekö sama juttu vaikkapa voimanostoon?

tätä tosiaankin ittekkin pelkään en todellakaan halua alkaa roinaamaan ennen aikuisikää, enintään jotain efeä.
ZeiZei, olet 14vuotta ja nyt jo ajattelet roinaamista! tästä ja muista kommenteista saa sellaisen kuvan että olet hieman lapsellinen (ei millään pahalla). kun vielä olet nuori voit tehdä muutakin kuin suunnitella elämäsi 3 seuraavaa vuotta voittaaksesi bodaus kisat! koitas miettiä vähän pidemmälle asioita... kuinka kauan olet muuten käynyt salilla?

pistä ihmeessä niitä kuviasi tänne niin saat armottoman arvosteluraadin menettämättä kuitenkaan kasvojasi jos et olekkaan _niin_ hyvässä kunnossa. itse olen ainakin valmis katsomaan miltä itseään kehuva (?) 14vuotias näyttää :evil:

viestini tarkoitus ei ole olla agressiivinen tai pilkkaava vaikka se siltä jonkun silmissä vaikuttaakin.

Originally posted by vitvall
ZeiZei, olet 14vuotta ja nyt jo ajattelet roinaamista! tästä ja muista kommenteista saa sellaisen kuvan että olet hieman lapsellinen (ei millään pahalla). kun vielä olet nuori voit tehdä muutakin kuin suunnitella elämäsi 3 seuraavaa vuotta voittaaksesi bodaus kisat! koitas miettiä vähän pidemmälle asioita... kuinka kauan olet muuten käynyt salilla?

pistä ihmeessä niitä kuviasi tänne niin saat armottoman arvosteluraadin menettämättä kuitenkaan kasvojasi jos et olekkaan _niin_ hyvässä kunnossa. itse olen ainakin valmis katsomaan miltä itseään kehuva (?) 14vuotias näyttää :evil:

Täsmälleen samaa mieltä, joka sanasta.

Originally posted by vitvall
tarkoitatko tällä pelkkiä bodaus/fitness (mitälie pullistelu kisoja) vai päteekö sama juttu vaikkapa voimanostoon?

viestini tarkoitus ei ole olla agressiivinen tai pilkkaava vaikka se siltä jonkun silmissä vaikuttaakin.

taidat itte olla hieman lapsellinen (?). Ensinäkin mä en aijo alkaa roinaamaan luultavasti koskaan kuten olen täälläkin sanonut, mutta sitä en nyt voi tietää. Toinen asia, mun elämä (toisin kuin useiden täällä=)) ei todellakaan ole pelkkää punttia. Sanotko sä siis että ei saa suunnitella, että ehkä voisi mennä kisoihin 3-4 vuoden päästä???:rolleyes: sitten vielä se, että jos olen kehunut itteäni niin kauheasti täällä, niin olen siitä pahoillani, koska en varmasti ole omasta mielestäni hyvässä kunnossa (mutta kuka olisikaan:) ). Mutta lueskelin tätä threadia läpi ja huomasin, että oon taas alkanut vääntämään känkäränkkää asiasta. Mä en tosiaankaan siis ota ajatusta kisaamisesta mitenkään vakavasti, enkä tosiaankaan luultavasti tuu koskaan kisaamaan. Mun vaan aina pitää jostain syystä ruveta vääntää kättä joka asiassa:(

niin ja salilla aloin käydä kerran joskus 1½ vuotta sitten, mutta vasta kesäloman jälkeen ollaan väännetty kunnolla ja ruokakin on ollut mukana viimeiset 4 kk about. ja sen verran, että kyllä sitä kehitystä hieman tapahtui myös ennen kesälomaa.

sitten Hulkille sen verran, että en ainakaan minä halua verrata itseäni niihin jättiläisiin:) ei ne ainakaan mun mielestä niissä kuvissa pieniltä tai "löysiltä" näytä. Mutta silti koitan päästä mahdollisimman hyvään kuntoon, enkä voi vielä yhtään sanoa minkälainen olen 3 vuoden päästä.

niin ja salilla aloin käydä kerran joskus 1½ vuotta sitten, mutta vasta kesäloman jälkeen ollaan väännetty kunnolla ja ruokakin on ollut mukana viimeiset 4 kk about. ja sen verran, että kyllä sitä kehitystä hieman tapahtui myös ennen kesälomaa.

Tuolta pohjalta on kuitenkin pirun vaikea tietää, mihin ne rahkeet loppujen lopuksi riittää. Voit nyt hieman arvioida omaa kehitystäsi esim siltä pohjalta millaisia tuloksia teet salilla tällä hetkellä ja miten ne ovat kehittyneet. Esim tässä kuvassa: http://www.kpfitness.fi/showpic.php?cat=&id=193&kuva=k1020021106114025.jpg&title= vasemman puoleinen kaveri luultavasti penkkaa ~150 kg ja oikean puoleinen ~200 kg. Vähän tietenkin riippuen lihasten välityksistä ja tekniikasta. Mutta mietippä huvikses miten realistista on päästä kohtuu tiukkana esim vaikkapa tuohon 150 kilon penkkitulokseen 3-4 vuoden bodytreenillä. Sittenkin olisit vasta 17-18 vuotta. Ois pirun kova tulos ton ikäiselle.

Saahan sitä tietenkin yrittää, ja onhan se myös mahdollista jos sattuu olemaan siihen sopiva genetiikka. Ei kannata kuitenkaan aliarvioidan muiden kuntoa kuvien perusteella.

Originally posted by hemmmo
Tuolta pohjalta on kuitenkin pirun vaikea tietää, mihin ne rahkeet loppujen lopuksi riittää. Voit nyt hieman arvioida omaa kehitystäsi esim siltä pohjalta millaisia tuloksia teet salilla tällä hetkellä ja miten ne ovat kehittyneet. Esim tässä kuvassa: http://www.kpfitness.fi/showpic.php?cat=&id=193&kuva=k1020021106114025.jpg&title= vasemman puoleinen kaveri luultavasti penkkaa ~150 kg ja oikean puoleinen ~200 kg. Vähän tietenkin riippuen lihasten välityksistä ja tekniikasta. Mutta mietippä huvikses miten realistista on päästä kohtuu tiukkana esim vaikkapa tuohon 150 kilon penkkitulokseen 3-4 vuoden bodytreenillä. Sittenkin olisit vasta 17-18 vuotta. Ois pirun kova tulos ton ikäiselle.

Saahan sitä tietenkin yrittää, ja onhan se myös mahdollista jos sattuu olemaan siihen sopiva genetiikka. Ei kannata kuitenkaan aliarvioidan muiden kuntoa kuvien perusteella.

sitä juuri meinaan, että en tosiaan tiedä mihin rahkeet riittää. Yht asiaa en kyl ymmärrä. ku noi jätkät on musta tosi hyvässä kunnossa, niin en tajuu miks kaikki tääl puhuu jostain aliarvioimisesta:confused: onko noisit muitten mielestä vähemmän hyvässä kunnossa?

Yht asiaa en kyl ymmärrä. ku noi jätkät on musta tosi hyvässä kunnossa, niin en tajuu miks kaikki tääl puhuu jostain aliarvioimisesta:confused: onko noisit muitten mielestä vähemmän hyvässä kunnossa?

En tiedä, minulle ainaki syntyi hieman sellainen kuva tuosta sinun "no höh.... tommoseksihan mä pääsen jo ennen 17 ikä vuotta"-postista, että aliarvioit kavereiden kuntoa, joka todellakin on kova. Varmaankin tuo aliarvionnista puhuminen oli kuitenkin yleisesti kaikille tarkoitettu, eli ei sitä älyä lavakuvien perusteella miten isoja ne kehonrakentajat oikeasti ovat. Kaikki kehonrakentajat näyttäisivät suotuisassa valaistuksessa aika hiton paljon paremmilta kuin tuolla lavalla. Tsemppiä kuitenkin sinulle treeneihin, tavoitteita pitää aina olla.

Originally posted by lazki
En tiedä, minulle ainaki syntyi hieman sellainen kuva tuosta sinun "no höh.... tommoseksihan mä pääsen jo ennen 17 ikä vuotta"-postista, että aliarvioit kavereiden kuntoa, joka todellakin on kova. Varmaankin tuo aliarvionnista puhuminen oli kuitenkin yleisesti kaikille tarkoitettu, eli ei sitä älyä lavakuvien perusteella miten isoja ne kehonrakentajat oikeasti ovat. Kaikki kehonrakentajat näyttäisivät suotuisassa valaistuksessa aika hiton paljon paremmilta kuin tuolla lavalla. Tsemppiä kuitenkin sinulle treeneihin, tavoitteita pitää aina olla.

voi helevetti!!! sehän oli ihan läppä, et tommoseksihan pääsee jo ennen 17 vuotta. En mä nyt tietenkäään oikeesti niin ajattele:)

Miksi sä menet sanomaan jotain sellaista mitä sä et TIETENKÄÄN ajattele, laita nyt niitä kuvia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom