Originally posted by vitvall
tarkoitatko tällä pelkkiä bodaus/fitness (mitälie pullistelu kisoja) vai päteekö sama juttu vaikkapa voimanostoon?
ZeiZei, olet 14vuotta ja nyt jo ajattelet roinaamista! tästä ja muista kommenteista saa sellaisen kuvan että olet hieman lapsellinen (ei millään pahalla). kun vielä olet nuori voit tehdä muutakin kuin suunnitella elämäsi 3 seuraavaa vuotta voittaaksesi bodaus kisat! koitas miettiä vähän pidemmälle asioita... kuinka kauan olet muuten käynyt salilla?
pistä ihmeessä niitä kuviasi tänne niin saat armottoman arvosteluraadin menettämättä kuitenkaan kasvojasi jos et olekkaan _niin_ hyvässä kunnossa. itse olen ainakin valmis katsomaan miltä itseään kehuva (?) 14vuotias näyttää :evil:
viestini tarkoitus ei ole olla agressiivinen tai pilkkaava vaikka se siltä jonkun silmissä vaikuttaakin.
taidat itte olla hieman lapsellinen (?). Ensinäkin mä en aijo alkaa roinaamaan luultavasti koskaan kuten olen täälläkin sanonut, mutta sitä en nyt voi tietää. Toinen asia, mun elämä (toisin kuin useiden täällä=)) ei todellakaan ole pelkkää punttia. Sanotko sä siis että ei saa suunnitella, että ehkä voisi mennä kisoihin 3-4 vuoden päästä???
sitten vielä se, että jos olen kehunut itteäni niin kauheasti täällä, niin olen siitä pahoillani, koska en varmasti ole omasta mielestäni hyvässä kunnossa (mutta kuka olisikaan
). Mutta lueskelin tätä threadia läpi ja huomasin, että oon taas alkanut vääntämään känkäränkkää asiasta. Mä en tosiaankaan siis ota ajatusta kisaamisesta mitenkään vakavasti, enkä tosiaankaan luultavasti tuu koskaan kisaamaan. Mun vaan aina pitää jostain syystä ruveta vääntää kättä joka asiassa:(
niin ja salilla aloin käydä kerran joskus 1½ vuotta sitten, mutta vasta kesäloman jälkeen ollaan väännetty kunnolla ja ruokakin on ollut mukana viimeiset 4 kk about. ja sen verran, että kyllä sitä kehitystä hieman tapahtui myös ennen kesälomaa.
sitten Hulkille sen verran, että en ainakaan minä halua verrata itseäni niihin jättiläisiin
ei ne ainakaan mun mielestä niissä kuvissa pieniltä tai "löysiltä" näytä. Mutta silti koitan päästä mahdollisimman hyvään kuntoon, enkä voi vielä yhtään sanoa minkälainen olen 3 vuoden päästä.