Nuorten Cooper-kysely

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Zabala
  • Aloitettu Aloitettu
Joo eli pistetääs pystyy tällainen kysely 16-20 vuotiaille.
Miten olette treenannu ja mikä on Cooperin-tuloksenne?
Itse olen 17.v ja Cooperissa 3200m.
Lenkki pari kertaa viikossa ja salibandy siihen päälle, myös yhdeksänvuotinen jalkapallonpeluu pohjalla.
Elikkä vastauksia vain tulemaan!!:thumbs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse juoksin nyt yhdeksännellä luokalla 2700 metriä. Ei mikään järisyttävän hyvä, mutta en ole kyllä käynyt lenkilläkään. Harrastan jääkiekkoa toista vuotta joten peruskunto on ihan suht hyvä. Ikää taisi olla silloin kun tuon cooperin juoksin 15v. Uskon että nyt menisi 2800 rikki. :rock:

En harrasta säännöllisesti mitään liikuntaa. Salilla käyn tosin melko usein.

Tulos onkin sitten sen mukainen: 2200 metriä kevyehkösti. Vaikka olisin naama irvessä juossut, niin tuskin olisi montaa sataa tullut lisää.

Viime talvena juoksin ekaa kertaa elämässäni cooperin ja 2400m tuli.

Kestävyyshömpötys ja muu tommoinen ei ole oikein koskaan napanneet, mutta sitten taas pari vuotta sitten yläasteella tuli juostua sen 3000m 12 minuuttiin kuntotestissä, ikää varmaan 15 vai 16v.

Joo joskus yläasteen ysiluokalla oli tulos 1950 m coopperissa :kippis1:
Mutta nyt pyrkiny lenkkeilemään 3-4 kertaa (joskus ahkeramminkin +puntti ja mailapelit) viikkoon tässä parin-kolmen vuoden ajan niin meni yli 3000 m viime kesänä. Tällä hetkellä ikää on 19 vuotta.

Sillontällön tulee aina juostua huvin vuoksi coopperi. Lukion kuntotestissä 2500m, kesän aikaan pitäs parannella lähemmäs 3000 metriä :)

Muutama viikko sitten talven peruskuntokauden jälkeen tuli koulussa juostua cooperissa 3200m. Pienestä pitäen harrastellu jotain muutamaan kertaan viikossa, kovaa reeniä ollut vasta 2v. Ikää löytyy 16v, kuten profiilikin kertoo.

2700 tuli koulun kuntotestissä, fudista pelasin kaheksan vuotta, jonka jälkeen siirryin puntille. Puntin aikana ei oo tullu oikee tehtyy aerobista. :D

vaikka olenkin vasta 15-vuotias, laitan vastaukseni, 2400 metriä, tänne. tulos syntyi ankaran harjoittelun seurauksena. 3-4 kertaa viikossa lenkkiä, matkavälillä 3-10 km.

Kride sanoi:
Viime talvena juoksin ekaa kertaa elämässäni cooperin ja 2400m tuli.

Kestävyyshömpötys ja muu tommoinen ei ole oikein koskaan napanneet, mutta sitten taas pari vuotta sitten yläasteella tuli juostua sen 3000m 12 minuuttiin kuntotestissä, ikää varmaan 15 vai 16v.

Mitä oikein tarkoitat?? Ei varmaan se viimetalvinen ollut ensimmäinen cooperin testi elämässäsi, jos jo pari vuotta sitten juoksit sen? Cooper ja 12 minuutin kuntotesti juostenhan ovat sama asia!!
Itse juoksin vuosi sitten 2850 parin kuukauden lenkkeilyn jälkeen.

yläasteella kevyellä harjoittelulla joku 3450m tiilimurskaradalla. nykyään paljon enemmän.

Jos nyt en hirve'sti valehtele, niin jotain 2800m pintaan meni ysillä.
Toiseksi paras ysin tytöistä, aika ylpeä voisin melkein olla. :lol2:

19v intissä 2650m karhu aircushioneilla, vesisateessa, radalla 5cm vettä. IMO Ihan hyvin käytännössä ilman mitään aerobista treeniä ja silloisella 190/105 koolla.

quiz sanoi:
yläasteella kevyellä harjoittelulla joku 3450m tiilimurskaradalla. nykyään paljon enemmän.

:worship: Siinä tuli pohjat. Tuota ei enää ihan joka jamppa juoksekaan. 3000m on kuitenkin vielä kenen tahansa helppo saavuttaa kun viitsii vähän treenata.

Itse juoksin muistaakseni lukion ekalla eli 16-vuotiaana 3030m. Tuorein tulos on viime marraskuun lopulta intin kotiutuscooperista (ikää 20), jossa juoksin 3050m pehmeähköllä hiekkaradalla viiden asteen lämpötilassa ilman käytännössä minkäänlaista treeniä viiteen kuukauteen. Nyt siis todennäköisesti menisi jonkin verran enemmän. Tuo on kuitenkin se tuorein "virallinen" tulos.

MKS sanoi:
:worship: Siinä tuli pohjat. Tuota ei enää ihan joka jamppa juoksekaan. 3000m on kuitenkin vielä kenen tahansa helppo saavuttaa kun viitsii vähän treenata.
oli koulun enkka. joku rikkoi kuitenkin pari vuotta sitten. :)

15 vuotiaana juoksin cooperin 3280m. Harrastin keskimatkojen juoksua 800m, 1500m yms. ja sitten fudista. 16 vuotiaana oli kunto huipussaan, mutta sillon en cooperia päässyt juoksemaan. Paikat ei kestäneet enää juoksua(rasitusmurtumia jne.) ja oli pakko lopettaa harrastus. Sittemmin juoksukuntoni on laskenut kuin lehmän häntä ja nykyisin hyvä, kun menee 3000m. Pitää silti ottaa huomioon, että painoakin mulla on yli 15kg enemmän kuin silloin. Pitäisi panostaa vissiin taas vähän lenkillä käymiseen, kun inttikin on edessä piakkoin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom