Nummirock 2009

Suomen raskaimman juhannusjuhlan ensimmäiset ulkomaiset kiinnitykset ovat ruotsalainen death metallia ärjyvä Angela Gossowin luotsaama Arch Enemy ja brittiläinen grindcoren pioneeri NapalmDeath.

Ulkomaisten artistien vanavedessä seuraavat raudanlujat kotimaiset. Tähän mennessä kotimaista kaartia tähdittävät Amorphis, Before the Dawn, Entwine, Medeia ja Nicole.

:rock:

Liput ostettu heti, kun tuli myyntiin.... :rock: jokavuotinen perinnejuhla ja paikka, vaikka bändit ei aina olisi omaan mieleen (aina on jotain). Mahtava tunnelma ja ihmiset on mukavia! Nyt vaan odottelemaan juhannusta.... :hyper:

Tulossa ollaan. Nenässä tuoksuu jo alueen paskahuussit.
moshprkldl4.gif

Noh, ollaanko sitä tulossa? Huomenna olisi lähtö, mutta puoliso sopivasti sairastaa kuumetta& kusitulehdusta, niin saa nähdä. :|

Kyllä kyllä, huomenna aamulla lähtö kello 8:00. Perillä 12 kieppeillä, teltta pystyyn ja lonkeroa kiskomaan. Napalm Deathia odotellen :rock:

Hellettä tuskin näköpiirissä, mutta kunhan ei sataisi kauheesti ni ois ihan jees..

Olihan se kivaa! Aivan paras paikka festarille, ja kaikki toimi kaikinpuolin. Jopa pitissä tippuneet autonavaimet järkkärit olivat vieneet löytötavarapisteeseen. :5:

Enpä ole koskaan ollut näin mustelmilla :D :rock:

Varsin asialliset metallikinkerit - niinkun aina. Hatebreed veti kyllä kovaa settiä, samoin Arch Enemy. ND ei jotenkin innostanut niin lujaa kun olin toivonut, melkein parempi levyllä tollanen ylinopee grindaus.

Perjantaina tuli käytyä Nummirockissa. Asuntoauto jätettiin K-kaupan pihaan parkkiin ja otettiin siinä kuppia. Yöllä pojat kävivät vielä siellä varsinaisella majoitusalueella, mutta itse en kyennyt + eukko ei päästänyt :lol2: Lauantaina sitten aamupäivästä suunnistettiin kohti kalajokea kun pahin darra oli ohitettu. Että jos joku näki K-Kaupan pihassa asuntoautolla, hirveässä kuosissa olevan, punaisella pipolla + pakkishupparilla varustetun jäbän - se olin minä :--D

Oliko kukaan kattomas lauantaina Hornaa? Oliko millanen keikka? Ei kellään sattuis olemaan video/kuva matskua keikalta.

Hyvä oli Hornankin keikka, olin toki katsomassa! Kuva- ja videomatskua löytyy, saa multa joskus myöhemmin, ei kyllä ainakaan viikkoon nyt (gines :()

Hyvä oli Hornankin keikka, olin toki katsomassa! Kuva- ja videomatskua löytyy, saa multa joskus myöhemmin, ei kyllä ainakaan viikkoon nyt (gines :()
Joo laita ihmees matskua ku saat laitettua. Helposti tälläiset bändit ei toimi festarikeikoilla niin hyvin kuin sisätiloissa klubeilla.

No toi Hornan soittoaika oli ihan hanurista, keskellä kirkasta päivää. Itse nyt kuitenkin tykkäsin melko paljon. Esim. Ajattara oli sopivasti perjantain viimeisenä, jo hämärään yöaikaan.

Back
Ylös Bottom