Nummirock 2007

"Kaikki slotit on täynnä, ainoastaan olutteltasta puuttuu pari tribuuttibändiä."
"Meshuggah soittaa perjantaina, kuten myös Graveworm, Behemoth, Scar Symmetry ja Sworn Enemy."
"Bändit eivät soita päällekkäin."

Sitaatteja järjestäjältä nummirockin foorumilla.

PERJANTAI:

Behemoth (Pol)
GraveWorm (Ita)
Meshuggah (Swe)
Scar Symmetry (Swe)
Sworn Enemy (Usa)

Ensiferum
Moonsorrow
Nicole
Rotten Sound
Swallow the Sun
Waltari

LAUANTAI:

Born From Pain (NL)
Krypteria (Ger)
Virgin Steele (Usa)

Ari Koivunen
Before the Dawn
Deathchain
MachineMen
Mokoma
Pain Confessor
Thunderstone

Ööö, jaaha. Kyllähän tästäkin vois alkaa napista miten perseelleen nää on jaettu. Perjantaina 6 bändiä mitä pitää nähdä ja lauantaina 1. Mutta antaa olla, tuntuu siltä että tämä vuosi ei ole niitä parhaimpia Nummen historiassa. :rolleyes:

Tietääkö kukaan miten myöhään noita festivaalilippuja saa portilta vielä ostettua jos torstaina aikoo tulla?

Ekaa kertaa tulossa ja oon vähän tietämätön:nolo:

Tietääkö kukaan miten myöhään noita festivaalilippuja saa portilta vielä ostettua jos torstaina aikoo tulla?

Klo 23:00 saakka. Niin mä ainakin tuolta Nummirockin Info-sivulta ymmärsin, tosin Info on samaisessa kopissa auki 01 asti, että tuskin ne pois ajaa jos myöhään paikalle saapuu.

Huomenna lähtee:kippis1:

11-12 aikaan ollaan varmasti jo leiriydytty ja hauskanpito voikin heti alkaa:hyper:
Luvassa 3 päivää rankkaa ryyppäämistä, mutta perjantain osalta vähän löysemmin kun näyttää sinä päivänä parhaimmat bändit soittavan:rock:

Eipä tuo teltassa asuminen niin luksusta ole että torstaina tarvitsisi itseään paikalle raahata. Lähtö pe aamuna 7:00.

Perjantaina viinaa ja hyviä bändejä. Lauantaina on niin paska bänditarjonta että melkein vois jo sillon tulla kotiin. Kattoo nyt mikä on fiilis paikan päällä ja onko kukaan seurueesta ajokunnossa.

Aijai olipahan taas reissu. Loistava meininki läpi festarin. Porukkaa oli kyllä selvästi vähemmän kuin viime vuonna?

Behemoth & Meshuggah veti kyllä sellasta settiä että ei parempaa ole. Etenkin Meshuggah on livenä yksi parhaista mitä on. Niska on "pikkusen" jumi.

Ens vuonna uudestaan. :rock:

Olipahan taas reissu. Meshuggah surmasi. Virgin Steele hurmasi. Scar Symmetryn laulaja vaikutti sen verran ylimieliseltä tapaukselta, että alkasi suuta kuivamaan. Näinköhän mä muuta? En kai. Huhhuh. Kumma homma, että miten sitä vaan iän karttuessa kaikenlainen riekkuminen ja sekoilu lisääntyy, vai tekeekö se seura vaan kaltaisekseen? Ompahan mitä muistella. Sunnuntai-maanantai oli yhtä helvettiä, jatkuvaa heräilyä ja hirvittävää hikoilua. Hyi, ei koskaan enää.

Siis, ens juhannuksena uudestaan :kippis1:

Olipahan mahtava reissu! Behemoth veti koko potin kotiin, ehdottomasti festarin kovin akti. Virgin Steele soitti hyvin mutta porukkaa ei paljon tuntunut kiinnostavan, pidin kuitenkin lapion korkealla. Lieniköhän joku pakkislainen samaan aikaan festarialueen rannalla kuin minä, joku varmaan ensimmäistä tai toista kuuriaan vetelevä nuori kalju julli siellä meuhkasi.

Tuli oltua kyllä enemmän ja pahemmin sekaisin kuin koskaan aiemmin, aivan järjetöntä dokaamista alusta loppuun asti. Ens vuonna uusiks!

Olikos Behemoth se remmi jolla oli corpsepaintit naamalla? Mua jotenki vaan alkaa joka kerta huvittamaan se, että porukalla on ankara jyystö ja maskit naamalla, niin sitten homma vesitetään jollain typerällä välispiikillä tyyliin "onko teillä kivaa?". Jotenki ei istu konseptiin. Mut ei se mitään, osasin leirintäalueelle takaisin.

välispiikillä tyyliin "onko teillä kivaa?". Jotenki ei istu konseptiin. Mut ei se mitään, osasin leirintäalueelle takaisin.

Behemoth joo. Taisivat haukkua kaikki paikalla olevat uskovaiset syvimpään helvettiin. Oikein hyvä keikka ja asiaankuuluvat välispiikit. :rock:

Meshuggah olis silti vielä parempi.

Back
Ylös Bottom