Nukkuminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Marek
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by IronMind
Eli jos joku jonkun ihmeen kautta on nähnyt vielä jossakin kaupassa noita roottoreita (tai jonkin mystisen edullisen ilmastointilaitteen...) niin vinkkiä tulemaan. :itku:

Olin näkevinäni kyseisiä härveleitä Vantaan Gigantissa tiistaina ja hinta taisi olla siinä 12-13 euron tuntumassa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Jeiz
Olin näkevinäni kyseisiä härveleitä Vantaan Gigantissa tiistaina ja hinta taisi olla siinä 12-13 euron tuntumassa.

Kiitti vinkistä, mutta ei-oota möivät kun kilauttelin. Enää ei oikein keksi edes mihin soittaisi noiden ropellien perään. :confused:

Makkarin ikkunoihin vedin joutessani kinkkupaperit (=alumiinipinnotteinen uunipaperi) - eipähän ainakaan aurinko pääse huonetta enää suoraan kuumentamaan. Saisi vaan ilman jollakin ilveellä vielä liikkumaan...

Hyvin on yöt nukuttu kodin alakerrassa, joka on maanpinnan alapuolella. Lämpötila on reilusti alhaisempi, jopa inhimillisellä tasolla. Onneksi olen nyt kotosalla, enkä opiskelijakämpässäni, jonka rinnalla helvettikin on jäätävän kylmä... :D

Yhdeksäs ja ylin kerros, aamuaurinko porottaa kivasti koko kämppään. Nyt kun on nää helteet jatkunut näin pitkään niin katto ja elementit lämmennyt eli asunto ei viilene missään vaiheessa. Parvekkeen ovi on auki 24h samoin makkarin tuuletusikkuna mut ei auta ei. Ostin duunista vikasta tuuletinsatsista tuulettimen joka onkin helpottanut elämää suuresti. Saa pidettyä avokin hengissä... Luojan kiitos ei paista ilta-aurinko ja jos vähänkin tuulee tai ilma liikkuu niin korkealla ollaan joten toivossa eletään että se meillekin puhaltaisi. Nukuttiin parvekkeen edessä lattialla muutaman kerran, mutta selkä tulee kipeäksi ja kaikki paikat ihan jumissa sen jälkeen. Nyt on kiva tuulettimen kanssa yöllä, mut kun se aurinko nousee niin tuska alkaa....

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom