Sinällään ehkä hassu aihe, mutta ajattelin että täältä löytyisi varmasti kokemuksia. Itsellä Tommy Sportin 96% polyesteri 4% elastaani "tapered" salihousut, ja nää on kahden viikon välein täynnä nukkaa, eli pientä harmaata pöperöä jota saa sitten olla teippirullalla repimässä pois, jos ei tahdo näyttä siltä että on pyörinyt siivouskomeron lattialla. Erottuu toki komeasti, kun mustat.
Kiinnostaisi tietää onko jengillä kokemuksia "tapered" mallin pöksyistä, jotka ei varmasti nukkaannu? Eli tämän tyylistä:
Itse suosin tuota mallia koska olen solakka ja näytän lähinnä koomiselta löysissä verkkareissa/collegehousuissa. Vinkit kankaasta ja/tai kokemuksia tuotteista, please!
Kiinnostaisi tietää onko jengillä kokemuksia "tapered" mallin pöksyistä, jotka ei varmasti nukkaannu? Eli tämän tyylistä:
Osta Star Challenge Pants, Grey Melange | Fitnesstukku.fi
Tilaa Star Challenge Pants, Grey Melange Star Nutrition Gear Fitnesstukusta ✓ ilmainen toimitus yli 49€ tilauksiin ✓ ilmainen palautus ✓ hintatakuu
www.fitnesstukku.fi
Itse suosin tuota mallia koska olen solakka ja näytän lähinnä koomiselta löysissä verkkareissa/collegehousuissa. Vinkit kankaasta ja/tai kokemuksia tuotteista, please!