- Liittynyt
- 30.8.2003
- Viestejä
- 750
Teksti poimittu Bomber-foorumilta.
Vois sanoa että tässä esiintyy pärrä maailman Testo ja Raudo! :D
Komean savun saattelemana Arto saapuu mestoille. Luulen että se poltti kumia kulman takana koska tezaria seuraa niin upea sininen savupilvi. Sen kevari on muutenkin jotain aivan uskomatonta, vaaleanpunainen karvapeite, satulassa aitoa gepardin nahkaa, persoonallinen renthalin stondis, enduron halogeenituplavalo (joka ei ole e-hyväksyntää nähnyt eikä tunne termiä valaista toim. huom.) ja kaiken kruununa keltaiset renkaat jotka sopivat pinkkiin karvoitukseen kuin käsi päähän. Arto edustaa minulle muutenkin eräänlaista isoveli-esikuvaa, onhan se minua vanhempi ja se tietää missä mennään. Sen upea ja todella katu-uskottava Richan takki näyttää siltä että sitä ei ole äiti vielä saanut pestä, vaikkakin epäilen että kerran näin arton polkevan puhdasta takkia maassa. Mutta ehkä näin vaan väärin, eihän Arto joudu sellaisia takin likaamistemppuja vetämään, se on kuitenkin jo niin aikuinen.
Arton ja Reksan olisi tarkoitus tulla jeesimään minua prätkäkaupoilla, näsäriä pitäisi mennä tsekkaamaan. Näsäri olisi aika kova fighter-aihio ja olenkin jo etsinyt siihen kaikkea osaa valmiiksi. Heti kun vaan sopiva yksilä löytyy niin siitä tehdään persoonallinen minivilkuin, renthalin stondis paikoilleen, katteet vittuun, tuplavalot, slipon-vaimennin (Rombo), ja ehkä jopa liekkimaalaus. Maalaus hoituukin Reksan toimesta, sehän on jo amiksen tokalla ja sanoi että on aika paljon välituntisin röökillä jutellut maalauspuolen tyyppien kanssa. Reksan oma dt onkin aivan järkyttävän hieno, hän onkin itse taitellut siihen tribunaali-kuvioinnin ja hionut takalokarin karheaksi. Kilpi on aivan vääntynyt, kuulemma keuliessa aina raahaa maata. Tosin en ole vielä nähnyt tätä 12.30 o'clock keulaa mutta Arto sanoo että on kerran ollut tätä todistamassa, kuulemma tapahtui samalla keikalla kun Arto veti elämänsä ekat no-handed ape hangerit endolla. Jäbät oli kuulemma ollut treenaamassa ESPOON kivenlahdessa, siis ei vittu mitä touhua, ajaa nyt vantaalta espooseen noilla peleillä. Ei street fightereilla ja oikeilla supermotoilla ajeta sellasia siivuja! Itse ajattelin mennä näsärillä vetään settiä lavangon stunt suoralle, sinne ei oo nii paljon touring-ajoa ja siellä käy pari ihan hyvääkin kuskia.
Nyt Reksa saapuukin ja vetää tyylikkään endo-yrityksen, varmaan jotain viikon vanhaa paahtoa sen renkaat kun ei pito etusessa riitä. No ne onkin tilaamassa kunnon ratarenkaat ensi viikon paahdolla niin alkaa pitoa löytymään. Huomaa kyllä että pojilla on renkaat aika finaalissa kun ajelemme kohti tikkurilan shelliä ja Arto yrittää keulia mutta pyörä vaan huutaa tyhjää ja taas sitä sinistä savua on melkoinen pilvi ilmassa. Miten jossain kevarissa voikin olla noin paljon voimaa, ettei vaan olisi turbo katteiden alla piilossa. Yhdellä erittäin asiallisella foorumilla ei silti ollut mitään kovin fiksua sakkia kun Arton kysellessä Tezarin turbottamisesta hyvin ammattimaiseen sävyyn sieltä vaan jengi aukoi päätä ja yritti sanoa ettei ahdin tule pakoputken päähän! Minne se sitten tulee jos se pakopuolelle asennetaan, vitun aasit. Sitten ne itse puhuu jostain ruseteista ja tehopenkeistä! Tehopenkki, se on kanssa oikeen insinöörien älynväläys. Näkyykö tehopenkissä se miten lujaa prätkä kulkee tai miten se keulii? EI NÄY! Mutta silti vaan nämä apinat koittaa vannoa paperihevosten nimeen.
No mutta nämä synkät ajatukset karsiutuvat päästä kun saavumme shellille ja siellä jo tämä Honda NSR tehopakkaus kiiltelee pihassa. Tosin kiilto on hiukan valjumpaa kuin kuvissa ja onpa siinä näköjään naarmujakin. Myyjän mukaan peilit on poistettu kun ne vaan kovissa nopeuksissa tärisee eikä niistä näe mitään. Vähän ihmeellisesti on kaveri peilit poistanut kun toiselta puolelta on peilistä hieman vielä vartta jäljellä aivan kuin se olisi katkennut ja toinen on siististi irrotettu. "Ei oo kaaduttu eikä poltettu kumia, ainoot keulatkin mitkä oon vetänyt oli silloin kun kokeilin millai se oikeen lähtee ja hyvinhän se sitten veti laatikon läpi hytti pystyssä". Mullahan ei ole VIELÄ korttia mutta Arto lupas käydä kokeilemassa että peli käy ja kukkuu. Ainakin upeet mölyt on näsärissä kun se siitä parkkikselta lähtee kuin tykin suusta, ei kuulu paljon edes samaan aikaan pihasta lähtevän ducatin pihinät kun NSRn moottori kiekuu sulosointujaan. Ilmeisesti vähän Arto aristaa näsärin tehoja kun se ei heti vedä rampista keulaa ylös vaan tyytyy huudattamaan ja samalla kokeilemaan onko sarvet varmasti hyvin kiinni.
Parikymmentä minuuttia Arto jaksaa sillä kikkailla ja kun se tulee koeajolta takaisin pelkäänkin että jos se haluaakin itse ostaa tuon kevarien "firebladen". Onneksi näin ei ole vaan Artoa ei honu täysin vakuuta. Tai siis tekniikka on moitteetonta kuten seitsemän vuotta vanhalta kevarilta voi odottaakin mutta ruisku ei ollut ihan Arton taiteilijamaiselle kaasutuntumalle tehty. Siitä varmaan päästäisiin kun Reksan tekemä Power Kommader 100 valmistuu mutta kuulemma tezarin loppuun asti hiottu tuntuma on enemmän hänen juttu. Muita kommentteja oli että ei se kyllä koko vaihdelootaa läpi kelaa hytti ylhäällä, neloselle vielä pääsee.
Oh my god, pakkohan se on tämä timantti ostaa ja ensi viikolla vaihtaakin jo eurot ja ilmoitusosa omistajaa. Nyt alkaa kuumeinen kiertely alan liikkeissä, pitää hakea tuningia huolella ja samalla selvitellä kuulemaani huhua että näsäristä irtoaa ainakin 4,37heppaa enemmän jos vaihtaa isomman bensaletkun ja nostaa neulaa kaksi pykälää.
Vois sanoa että tässä esiintyy pärrä maailman Testo ja Raudo! :D
Komean savun saattelemana Arto saapuu mestoille. Luulen että se poltti kumia kulman takana koska tezaria seuraa niin upea sininen savupilvi. Sen kevari on muutenkin jotain aivan uskomatonta, vaaleanpunainen karvapeite, satulassa aitoa gepardin nahkaa, persoonallinen renthalin stondis, enduron halogeenituplavalo (joka ei ole e-hyväksyntää nähnyt eikä tunne termiä valaista toim. huom.) ja kaiken kruununa keltaiset renkaat jotka sopivat pinkkiin karvoitukseen kuin käsi päähän. Arto edustaa minulle muutenkin eräänlaista isoveli-esikuvaa, onhan se minua vanhempi ja se tietää missä mennään. Sen upea ja todella katu-uskottava Richan takki näyttää siltä että sitä ei ole äiti vielä saanut pestä, vaikkakin epäilen että kerran näin arton polkevan puhdasta takkia maassa. Mutta ehkä näin vaan väärin, eihän Arto joudu sellaisia takin likaamistemppuja vetämään, se on kuitenkin jo niin aikuinen.
Arton ja Reksan olisi tarkoitus tulla jeesimään minua prätkäkaupoilla, näsäriä pitäisi mennä tsekkaamaan. Näsäri olisi aika kova fighter-aihio ja olenkin jo etsinyt siihen kaikkea osaa valmiiksi. Heti kun vaan sopiva yksilä löytyy niin siitä tehdään persoonallinen minivilkuin, renthalin stondis paikoilleen, katteet vittuun, tuplavalot, slipon-vaimennin (Rombo), ja ehkä jopa liekkimaalaus. Maalaus hoituukin Reksan toimesta, sehän on jo amiksen tokalla ja sanoi että on aika paljon välituntisin röökillä jutellut maalauspuolen tyyppien kanssa. Reksan oma dt onkin aivan järkyttävän hieno, hän onkin itse taitellut siihen tribunaali-kuvioinnin ja hionut takalokarin karheaksi. Kilpi on aivan vääntynyt, kuulemma keuliessa aina raahaa maata. Tosin en ole vielä nähnyt tätä 12.30 o'clock keulaa mutta Arto sanoo että on kerran ollut tätä todistamassa, kuulemma tapahtui samalla keikalla kun Arto veti elämänsä ekat no-handed ape hangerit endolla. Jäbät oli kuulemma ollut treenaamassa ESPOON kivenlahdessa, siis ei vittu mitä touhua, ajaa nyt vantaalta espooseen noilla peleillä. Ei street fightereilla ja oikeilla supermotoilla ajeta sellasia siivuja! Itse ajattelin mennä näsärillä vetään settiä lavangon stunt suoralle, sinne ei oo nii paljon touring-ajoa ja siellä käy pari ihan hyvääkin kuskia.
Nyt Reksa saapuukin ja vetää tyylikkään endo-yrityksen, varmaan jotain viikon vanhaa paahtoa sen renkaat kun ei pito etusessa riitä. No ne onkin tilaamassa kunnon ratarenkaat ensi viikon paahdolla niin alkaa pitoa löytymään. Huomaa kyllä että pojilla on renkaat aika finaalissa kun ajelemme kohti tikkurilan shelliä ja Arto yrittää keulia mutta pyörä vaan huutaa tyhjää ja taas sitä sinistä savua on melkoinen pilvi ilmassa. Miten jossain kevarissa voikin olla noin paljon voimaa, ettei vaan olisi turbo katteiden alla piilossa. Yhdellä erittäin asiallisella foorumilla ei silti ollut mitään kovin fiksua sakkia kun Arton kysellessä Tezarin turbottamisesta hyvin ammattimaiseen sävyyn sieltä vaan jengi aukoi päätä ja yritti sanoa ettei ahdin tule pakoputken päähän! Minne se sitten tulee jos se pakopuolelle asennetaan, vitun aasit. Sitten ne itse puhuu jostain ruseteista ja tehopenkeistä! Tehopenkki, se on kanssa oikeen insinöörien älynväläys. Näkyykö tehopenkissä se miten lujaa prätkä kulkee tai miten se keulii? EI NÄY! Mutta silti vaan nämä apinat koittaa vannoa paperihevosten nimeen.
No mutta nämä synkät ajatukset karsiutuvat päästä kun saavumme shellille ja siellä jo tämä Honda NSR tehopakkaus kiiltelee pihassa. Tosin kiilto on hiukan valjumpaa kuin kuvissa ja onpa siinä näköjään naarmujakin. Myyjän mukaan peilit on poistettu kun ne vaan kovissa nopeuksissa tärisee eikä niistä näe mitään. Vähän ihmeellisesti on kaveri peilit poistanut kun toiselta puolelta on peilistä hieman vielä vartta jäljellä aivan kuin se olisi katkennut ja toinen on siististi irrotettu. "Ei oo kaaduttu eikä poltettu kumia, ainoot keulatkin mitkä oon vetänyt oli silloin kun kokeilin millai se oikeen lähtee ja hyvinhän se sitten veti laatikon läpi hytti pystyssä". Mullahan ei ole VIELÄ korttia mutta Arto lupas käydä kokeilemassa että peli käy ja kukkuu. Ainakin upeet mölyt on näsärissä kun se siitä parkkikselta lähtee kuin tykin suusta, ei kuulu paljon edes samaan aikaan pihasta lähtevän ducatin pihinät kun NSRn moottori kiekuu sulosointujaan. Ilmeisesti vähän Arto aristaa näsärin tehoja kun se ei heti vedä rampista keulaa ylös vaan tyytyy huudattamaan ja samalla kokeilemaan onko sarvet varmasti hyvin kiinni.
Parikymmentä minuuttia Arto jaksaa sillä kikkailla ja kun se tulee koeajolta takaisin pelkäänkin että jos se haluaakin itse ostaa tuon kevarien "firebladen". Onneksi näin ei ole vaan Artoa ei honu täysin vakuuta. Tai siis tekniikka on moitteetonta kuten seitsemän vuotta vanhalta kevarilta voi odottaakin mutta ruisku ei ollut ihan Arton taiteilijamaiselle kaasutuntumalle tehty. Siitä varmaan päästäisiin kun Reksan tekemä Power Kommader 100 valmistuu mutta kuulemma tezarin loppuun asti hiottu tuntuma on enemmän hänen juttu. Muita kommentteja oli että ei se kyllä koko vaihdelootaa läpi kelaa hytti ylhäällä, neloselle vielä pääsee.
Oh my god, pakkohan se on tämä timantti ostaa ja ensi viikolla vaihtaakin jo eurot ja ilmoitusosa omistajaa. Nyt alkaa kuumeinen kiertely alan liikkeissä, pitää hakea tuningia huolella ja samalla selvitellä kuulemaani huhua että näsäristä irtoaa ainakin 4,37heppaa enemmän jos vaihtaa isomman bensaletkun ja nostaa neulaa kaksi pykälää.