GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Nro 15 kiittää kannustuksesta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja piude
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
54
Kisat on kisattu ja arkinen tarpominen alkaa. Kiitos kaikille kannustuksesta. Jälkipelit ovat käynnissä ja jokaisella on oikeus mielipiteeseen. Itse olen vallan tyytyväinen suoritukseeni (lihasmassa & tiukkuus) vaikka en finaaliin päässytkään. Kun on liikaa lihaa ja "naama nurinpäin" niin näin käy :D. Lähdin siis dieetille (kesto 7kk) suoraan äippälomalta ilman mitään peruskunto tai voimakausia, 13kk totaalisen treenitauon jälkeen. Ajattelin, että jäljelle ei tod.näk. jää juuri mitään ja ilmoittauduin body fitness-luokkaan. Siihen olin ilmeisesti kuitenkin liian "lihava" mutta toisaalta bodariksi olen taas auttamatta liian pieni; smör smör. Eka kierros jännitti niin pirusti ettei saanut hymyä rutistettua; toisella kiekalla tilanne jonkin verran parani kun fiilis vapautui :). Väri oli liian kalvakka, ja siitä otamme opiksi. Kilpailemaan oppii vain kilpailemalla eli ensi kerralla yritän muistaa hymyillä ja seisoa ryhdikkäästi asennossa koko kisan ajan... Antakaa armoa älkääkä vaatiko noviiseilta mahdottomia. Nostan hattua KAIKILLE kilpasiskoille, ja onnittelen menestyjiä näin netin välityksellä. Syksyllä uudestaan - taitaa vain olla tuo lajin vaihto edessä! Hyvää kevättä kaikille. Pia Heikkilä.

Sinäkös se olitkin! En ollut kisoissa, mutta kuvien perustella pakko sanoa: aivan MIELETÖN kunto :worship: Aiempien viestiesi perusteella en todellakaan olisi odottanut, että olet noin lihaisassa (<- positiivinen kommentti) kunnossa. Muistan lukeneeni juttujasi ja ajatelleeni, että kuinkahan tuon optimistisen äidin käy :) Noh, ehkä sarja sitten oli väärä, mutta kunto oli todellakin kunnioitusta herättävän hyvä :thumbs:

Pitänee kannustaa hieman vaikka naisten puoli onkin. Ehdottomasti näyttävin fysiikka lavalla ja mun mielestä ainoa joka lavalle olisi edes kuulunut. Nykyfitneksen suuntaus on kokolailla rasvat pois ja lavalle, lihasta ei näköjään pidä eikä saa olla laisinkaan.
Ehdottomasti kehonrakennukseen vain Piude.

Heippa! Tahdon kyllä vielä onnitella sinua, olit tosi hyvän näköinen lavalla! :worship: Ja todella, noviiseilta ei saa vaatia liikaa. Kuten sanoit, ensi kerralla tietää, missä on parantamisen varaa. En kyllä sanoisi, että olet liian pieni bodariksi, lihaa kyllä näyttää löytyvän!

Jo se, että lavalle uskaltautuu nousemaan, on voitto sinänsä! Voin vain kuvitella, miltä itsestä tuntuisi, kun muutenkin olen tällainen jännittäjätyyppi...Ehkäpä se on edessä ensi keväänä!

Hyvää kevättä sinullekin!

Voin vain kuvien perusteella todeta, että olet mielettömän hyvässä kunnossa :thumbs: Todella kunnioitettava kunto ja mitkä lihakset :worship:

Nro 15 nonniih nyt päästiin asiaan:) ihan mieletön kondis..tavotteena tollanen kroppa ehdottomasti :worship: tsemppiä syksyn kisoihin :thumbs:

Minä liityn kehujoukkoon :)

Aivan mielettömän kaunis vartalo ja upeat lihakset! Lisäksi olet naisellinen ja upea ilmestys.

UPEA KUNTO! :)

Kun aikaisemmin totesin toivovani näkeväni sinut vielä kehonrakennuksen puolella, niin tämän jälkeen suorastaan vaadin sitä. ;)
Vielä kerran; hemmetin hyvä kunto muutenkin ja jos tosiaan on tommonen tausta näihin kisoihin, niin aivan käsittämätön kunto. Tsemppiä jatkoon :worship:

edit: passaako kysyä, paljonko oli kisapaino?

Upea kunto Piude!!! Tosiaan Suomen bodyfitness lavoille kokoa on nykyisellään himppasen liikaa, mutta noilla pihveillä ja tolla mallilla pärjää kyllä aivan taatusti myös kehonrakennus puolella.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Heippuli Piude, todella kova kunto! Varsinkin kun äitiyslomalta...kisadietille :worship: Tsemppiä treeneihin ja toivottavasti näemme sinut lavalla body-kisoissa!

No HUH HUH, suoraan äippälomalta dieetille ja tuollaiseen kuntoon! :worship: Itse en fitness-sceneä juurikaan seuraa enkä siitä mitään ymmärrä, mutta olit mielestäni upea ilmestys noissa kuvissa ja jotain sellaista, josta itsekin haaveilen. (Mutta mun naisihanteeni onkin HIEMAN lihaksikkaampi kuin fitness-kisaajat ylipäätään.)

Tsemppiä jatkoon, sä tulet vielä saavuttamaan paljon, oli laji sitten fitness tai kehis tai jotain ihan muuta! :)

Ilmeisesti myös mun ihanne on fitnessiä lihaksikkaampi, koska olit myös mun suosikki. Tosi upea kunto, toivottavasti jatkat kisaamista :worship: .

Munkin on pakko osallistua tähän keskusteluun. Olit kanssa minun mielestä koko kisan upein ilmestys. Olin ihma varma, että voittaja on ratkennut kun astelitte kaikki tulokkaat ensimmäistä kertaa lavalle. Noh, kuten aiemminkin totesin, minulla ei ole näköjään tulevaisuutta fitness tuomarina :)

Tsemppiä tuleviin kisoihisi!

Fitnessiä lihaksikkaampi on myös mun maku. Hyvä Piude! Oletko harkinnut fan clubin perustamista? :) Menestystä sinne kehonrakennuksen puolelle!

Ja luulen että puhun useammankin mimmin puolesta täällä jos sanon, että olis kiva kuulla vähän treenimetodeista sun muista vai onko nyt niin, että pitäis vaan se vauva pyöräyttää ja sitte käydä dieetille, siinäkö se juju olikin? :)

Kuvaosiolla en ole ikuna kommentoinut, mutta tämäpä ei olekaan se osio, joten pääsen avaamaan sana-arkkuni. Täytyy sanoa, että miun silmään näytit rutkasti upeammalta kuin vierelläsi seisseet. Miks ihmeessä ei bodyfitneksessä saa olla "ollenkaan" habaa? Siulla oli Käsivarret, niillä muilla ... - krhm no, jääköön sanomatta. Ne tiukkuussäännöt kyllä ymmärrän.

Niin, ehkä lihaksia oli liikaa fitnekseen, mutta siun kroppa miellyttää kyllä miunkin silmää enemmän kuin mikään fitnessvartalo. :thumbs: Ulvon muiden susien mukana, että kehonrakennuskisoihin, *ouuuu*!

Varohan, aika moni punttimimmi taitaa asua/opiskella Oulussa. Kohta he ovat kilvan kyyläämässä, miten ja millä metodeilla se piude oikein treenaa.

Eipä näihin edellisiin kommentteihin ole paljon lisättävää. Yhdyn täysin! LOISTAVA kunto! Ja rispektii että suoraan äitiyslomalta kisadietille. Kova mimmi olet! Keho-puolelle vaan mars :whip:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom