- Ikä
- 54
Kisat on kisattu ja arkinen tarpominen alkaa. Kiitos kaikille kannustuksesta. Jälkipelit ovat käynnissä ja jokaisella on oikeus mielipiteeseen. Itse olen vallan tyytyväinen suoritukseeni (lihasmassa & tiukkuus) vaikka en finaaliin päässytkään. Kun on liikaa lihaa ja "naama nurinpäin" niin näin käy :D. Lähdin siis dieetille (kesto 7kk) suoraan äippälomalta ilman mitään peruskunto tai voimakausia, 13kk totaalisen treenitauon jälkeen. Ajattelin, että jäljelle ei tod.näk. jää juuri mitään ja ilmoittauduin body fitness-luokkaan. Siihen olin ilmeisesti kuitenkin liian "lihava" mutta toisaalta bodariksi olen taas auttamatta liian pieni; smör smör. Eka kierros jännitti niin pirusti ettei saanut hymyä rutistettua; toisella kiekalla tilanne jonkin verran parani kun fiilis vapautui . Väri oli liian kalvakka, ja siitä otamme opiksi. Kilpailemaan oppii vain kilpailemalla eli ensi kerralla yritän muistaa hymyillä ja seisoa ryhdikkäästi asennossa koko kisan ajan... Antakaa armoa älkääkä vaatiko noviiseilta mahdottomia. Nostan hattua KAIKILLE kilpasiskoille, ja onnittelen menestyjiä näin netin välityksellä. Syksyllä uudestaan - taitaa vain olla tuo lajin vaihto edessä! Hyvää kevättä kaikille. Pia Heikkilä.