Nox3

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Siima
  • Aloitettu Aloitettu
Ei mene viikkoa ettei joku kysy jostain nöx töks jne. tuotteesta. No ei siinä mitään, kun kysyy mutta kuinka moni uskaltaa tunnustaa käyttäneensä näitä töks nöx jne. Sillä pakkohan täältäkin on löytyä niitä koekaniineja jotka osaavat kertoa että ei toimi. Vai mihinkä se tieto perustetaan?

Edelleen jos olis kaksi treadia:
1. Palautusjuoma,proteiini,vitamiinit ja kreatiini toimivat....
2. Nämä lisät vain keventävät kukkaroa........

ja nämä kaksi olisivat jo etusivulla niin että jokainen näkisi ne...

Viellä tuli mieleen että jos nämä kaikki nöx täks jne tuotteet eivät toimi niin eikö jo kohta joku viranomainen puutu tälläisten tuotteiden myyntiin sillä sehän on huijausta

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by japa

Viellä tuli mieleen että jos nämä kaikki nöx täks jne tuotteet eivät toimi niin eikö jo kohta joku viranomainen puutu tälläisten tuotteiden myyntiin sillä sehän on huijausta

Kyllähän Ladojakin saa myydä.
Ja toisekseen, oma moka jos rahansa tommoseen käyttää, luulisi että muutaman pönikän jälkeen tajuaa itsensä totaalitolvanaksi.

Originally posted by gotto
Kyllähän Ladojakin saa myydä.
Ja toisekseen, oma moka jos rahansa tommoseen käyttää, luulisi että muutaman pönikän jälkeen tajuaa itsensä totaalitolvanaksi.

Ehkä toiset uskovat niin vahvasti noihin tuotteisiin, että saavat lumevaikutusta, mene ja tiedä

Originally posted by Fatso
Toki tieteellistä näyttöä löytyy esim. arginepyroglutamine kohottaa suht hyvin kasvuhormoni tasoja n 3g annoksella mutta kukaan ei valitettavasti ole seurannut häipyykö vaste jatkuvasti käytettynä ja taas lopuksi kukaan ei ole tainnut kuitenkaan saada tuotteellä lihasta lisää :rolleyes:

Ite olen käyttänyt nyt noin 1,5 vuotta päivittäin argine pyroglutamatea sisältäviä tuotteita (kahta eri tuotetta; toisessa 1,6 g ja toisessa 5g). Noin puolen vuoden käytön jälkeen pääsi tuote loppumaan ja olin pari viikkoa ilman. Palautuminen treeneistä huononi selvästi ja treenit 4 krt viikko ei oikein sujunut. Tällä hetkellä tuntuu kylläkin, että ehkäpä pientä toleranssia on ilmassa...

NOx tuotteita en ole vielä kokeillut, mutta yhdessä käyttämässäni kreatiinituotteessa on kuitenkin 1 g alpha argine ketoglutaratea ja ko. tuote on mielestäni number one lisäravinne dieetillä perussetin lisäksi.

Originally posted by RiQ

NOx tuotteita en ole vielä kokeillut, mutta yhdessä käyttämässäni kreatiinituotteessa on kuitenkin 1 g alpha argine ketoglutaratea ja ko. tuote on mielestäni number one lisäravinne dieetillä perussetin lisäksi.

Ihan uteliaisuudesta: mikä sun perussetti on? ja mikä tämä sun käyttämä kreatiituotte oli?

jaba:

Perusetti: lisäprotskut, vitamiinit/hivenaineet, gluta, krea (kuvathredistani löytyy lisäinfoa)

SAN V12 on ainoa krea mikä toimii mulla, monohydraatilla ei mitään vaikutusta.

PS. Toivottavasti saan tätäkin lähitulevaisuudessa pakkiksen kaupasta

Re: Hei RiQ

Originally posted by Penneck
Jos tuo nimimerkkisi alla on sun keho niin tuskin kukaan epäilee sanojasi...en ainakaan minä. Tsiisus sentään:worship:
:offtopic:
[mainos]
Siitä vaan vipiksi ja katsomaan "ennen" ja "matkalla" kuvat kuvagalleriasta!
[/mainos]

Originally posted by RiQ
jaba:

SAN V12 on ainoa krea mikä toimii mulla, monohydraatilla ei mitään vaikutusta.

Itse asiassa toi V12 oli yksi vaihtoehto noiden NOXien rinnalla, mutta kun se on hieman erilainen ja monipuolisempi tuote en laittanut sitä listalle. Jenkeistä tilattuna se on samaa hintaluokkaa kuin muutkin.

Itsellä on tällä hetkellä yks purkki V12 appelsiinin makuisena, purkin hinta oli vähän yli 50 euroa Suomesta ostettuna

Purkki on 475g, yksi annos 10g ja se sisältää:

tricreatine malate 3.0g
betaine-glycocyamine 1.5g
N-acetyl L-glutamine 1.0g
Arginine Alpha-Ketoglutarate 1.0g
Micronized taurine 1.0g

Käyttösuositus purkin kyljessä 2 annosta päivässä ja tällöin purkki kestää kolmisen viikkoa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kuten jossain vastaavassa threadissa kuulutin: minulla on NOX3 kokeilussa kun tukkuhintaan sain purkillisen.

Noin kaksi viikkoa mennyt ja tulokset tähän mennessä: suuta kuivaa niin perkeleesti, ei mitään muuta, ei edes sitä "kuisesti kestävää pumppia" ole kuulunut.

Kerron lisää kunhan purkki on lopuillaan...

Originally posted by 99,9
Originally posted by RiQ
jaba:

purkin hinta oli vähän yli 50 euroa Suomesta ostettuna

Siis täh? Mistä lähtien joku Suomessa on myynyt Sania vai onko multa jääny jotai huomaamati??? Eli kuka myy?

Originally posted by muffy
Siis täh? Mistä lähtien joku Suomessa on myynyt Sania vai onko multa jääny jotai huomaamati??? Eli kuka myy?

V12 on myynnissä ainakin yhdessä suomalaisessa nettikaupassa hintaan 55 euroa purkki. Sen missä sitä myydään jäänee jokaisen kiinnostuneen oman selvityksen varaan ottaen huomioon ton mainostuskiellon.

Originally posted by 99,9
Sen missä sitä myydään jäänee jokaisen kiinnostuneen oman selvityksen varaan ottaen huomioon ton mainostuskiellon.

No joo, mullon bookmarkeissa hillitön lista nettikauppoja ja selasin ne kaikki läpi. Googlenkaan avulla en löytäny. On se nyt kumma! Heittäkää vaikka oikeat hakusanat googleen tai jotai hillittyä? Eipä sillä, onko samassa mestassa mukana muita Sanin juttuja???

No joo, mullon bookmarkeissa hillitön lista nettikauppoja ja selasin ne kaikki läpi. Googlenkaan avulla en löytäny. On se nyt kumma! Heittäkää vaikka oikeat hakusanat googleen tai jotai hillittyä? Eipä sillä, onko samassa mestassa mukana muita Sanin juttuja???

Itse kanssa joutessani etsin samaa tuotetta ja eipä näkynyt löytyvän.
Mutta ilmeisesti aika lailla saman tyylistä kun tuote sisältää
annos 25g / 100g
Tri Creatine Malate 5000mg / 20000mg
Asetyyli L-Glutamiini 1500mg / 6000mg
Glycocyamine 1000mg / 4000mg
Tri Methyl Glycine 500mg / 2000mg
Tauriini 1000mg / 4000mg
SECRETOGENEX™ 2400mg / 9600mg
{L-Arginine Pyroglutamate} 1200mg / 4800mg
{L-Lysiini} 1200mg / 4800mg
Niasiini (B3-vitamiini) 75g / 300mg
Bioperine 5mg / 20mg

Itse löysin sen osoitteesta http://punttis.musclenet.org ja käymällä läpi otsikon linkit alla olevia linkkejä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom