Noviisin dieetti

Tiedän että näitä ketjuja löytyy täältä mutta en saa mistään etsittyä kunnollista kokonaisuutta.
Eli nyt on kyseessä about 1v kehnosti bodannut ja about 2 vuotta raskaalla omistautumisella bodannut 182cm/85kg mies.
Eli kysymykseni on millä kaloreilla aloittaisi dietin, mitä voin tehdäkseni säästääkseni kaiken mahdollisen lihasmassan, lisäravinteet yms.
Ja mitä mieltä te ylipäätään olette ketoosidietistä ja sen toteuttamisesta. rasvaprosentti on aprox 22?
valitettavasti kaikki erottuvuus ja olemus vaikuttaa vain pyöreältä :face:
Kiitän jo etukäteen sitä ketä jaksaa tehdä tiivistelmän täydellisestä dieetistä :)

liikaa hiilaria yksinkertaisesti!! Syöt vaan vaikka aamupalalla puuron ja kaikki muut päivän hiilarit otat marjoista, hedelmistä ja kasviksista ni kappas hiilarit putoaa väkisinki jonnekkin 160g paikkeille :)

niin riippuu millaista sapuskaa tykkäät syyä = millainen dieetti ois mukavin. mä itse tuosta alkaisin vain vähentelee hiilareita pikku hiljaa aina sinne 50g/päivä asti... sitten katella taas uusiksi. rasvaa kuite sen 50-100g päivä

itse toteutin dietin käyttämällä ketoosia. Toimi omalla kohdalla hyvin kunhan alkoi tietää mitä voi syödä ja mitä ei, aluksi tuntui että kaikki olisi kiellettyä mitä tekee mieli! tsemppiä!

tiputin itteni aikanaan paskasta kunnosta rantakuntoon ketoosille mutta silti sanoisin että ketoosi on paska dietti. Tällä hetkellä menossa intermittent fasting and tulokset on todella nopeita mutta tämäkin dietti vituttaa aika ajoin

Meet kyllä aika pienillä kaloreilla :O siis jos et jo oo dieetillä, ite olin dieetin alussa 182/92 siit lähin jollai 3000kcal liikkeelle, lopussa kaloreita oli sen 2600 ja lopetuspaino oli siin karvan alle 85, missää kohtaa dieettii en joutunnu menee ton 2600 alle, ja en usko et grammaakaa lähti dieetillä lihasta :)

se mun kalorien määrä on jossain pintaan 3000 ja treenipäivinä yli 3500, varmaan noin 2500 niin en liho enkä laihdu eli yhtenveto= pitäisikö mun aloittaa dietti 2000cal? miten sitten tuo treenaaminen + lisäravinteet, pidetäänkö ne samana vai muuntelenko sitä

2000kcal/päivä poltat lihaksia kiiteettävää tahtia, aika kumma et ite en joutunu menee alle 2600 ja pääsin kuitenki sinne 84,5kg asti. Suosittelisin lähtee koittaa sillee et treenipäivinä vaikka se 2600kcal ja välipäivinä luokkaa 2400-2300kcal. Siit on sit hyvä lähtee pudottaa kaloreita jos ei paino lähe tippuu, mut jos toi sun 85kg ei pelkkää läskiä oo ni kyl pitäis rupee painon tippumaan. Treenaamiseen ei oo pakko tehä mitää muutoksia, mitä meinaat noilla lisäravinteilla?

Et sä lihaskatoa pysty suuremmin millään lisäravinteilla estämään, parhaat keinot estää lihaskatoa on mennä pienillä miinuksilla ja protskun saanti tosi korkeella, sellanen vähintään 3grammaa per painokilo protskua on mun mielest dieetillä hyvä.

Back
Ylös Bottom