Novedex xt

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja bodom2
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllähän ne auttaa ja sitoo nestettä, mutta mistäs se kroppa sen energian ottaa kasvamiseen? Käykö se roinaajan kroppa sitten auringonvalolla, vai tuulivoimalla?

Kyllä sitä lihasta saadaan dieetilläkin kun sopat on oikein keitetty (enkä puhu mistään kaupasta saatavista). Kokonaan syömättä ollessa ei varmaan kasva, mutta kemikaaleilla energia pakotetaan muualta lihaskasvuun.

Mutta se siitä.

No sitä ei kannata syödä terveenäkään saatika sairaana.
On täysin järjetöntä hämmentää omaa hormooni tasapainoa tämän kaltaisilla aineilla, kun jokainen järkevä ihminen käsittää että siitä ei jää mitään käteen jos nyt tuota kuukaudenkin käyttää ja pitempi aikaiseen käyttöön se ei taatusti sovellu.
Lisäravinne bisnes on mailman suurinta kusetusta tällä atollilla, mut hei, lyödään vaan kaikki päätä karjalan mäntyyn vuoronperään.:wtf:

FDA määritellyt Novedexin (sisältämän ATD:n vuoksi) lisäravinteeksi kelpaamattomaksi. Eli jatkossa jenkeissä ei ole enää lisäravinnemarkkinoilla ja tuote vedetään markkinoilta.

Onko kellään tullut tästä vatsanväänteitä? En nyt ihan jokaista postausta lukenut vastausta etsiessä...alotin mielenkiinnosta napsimaan tätä n. viikko sitten 2 kapselia illalla Scitec:in ZMA:n kanssa ja nyt on ollu pari päivää tosi perse olo. Vatsa turvoksissa ja kipeä (ei ripulia kuitenkaan), pää kuin Haminan kaupunki ja horkka kuin kuumeessa (vaikkei lämpö noussu olekkaan).
Onko joku kokenu edes samansuuntasia oireita ko. Novedexia otettuaan vai yritteleekö mulle vaan joku syksyinen paskatauti päälle?
Salille ei todellakaan huvita lähteä tässä kunnossa, oli mitä hyvänsä :urjo:

Käytin Novedexia purkin verran, sivuvaikutukset vaikkuttivat pieniltä, ehkä vähän edistystä painoissa yms.
Parin kuukauden päästä purkin loputtua minulla todettiin kivessyöpä :(.

Olikohan Novedexilla jotain tekemistä asian kanssa :S? Harvinainen sairaus kuitenkin kyseessä.

Trolli taidat olla sinä n4kk3. Tuohon ei jaksa muuta vastata.

Viestini ei todellakaan ollut trolli. Tosiaan sain kyseisen sairauden, minut leikattiin ja ennusteet ovat onneksi hyvät.
Pidätkö minua tyhmänä sen takia, että yhdistän sairauden kyseiseen aineeseen? Minulla ei ole aineesta paljon tietoa, mutta jos se kerran vaikuttaa hormoneihin, luulisin, että kiveksiinkin.
En kuitenkaan väitä että aine olisi sitä aiheuttanut, mutta mietin vain olisiko se mahdollista?

Kivessyöpiä todetaan noin 100 vuodessa Suomessa. Se on harvinainen juttu mutta hyvin yleinen nuorilla miehillä. Kirjoitin viestin typerällä accountilla, koska minulla on tuttuja täällä enkä halua kertoa kaikille asiasta.

Aa, okei, anteeksi väärä luuloisuuteni.

Eihän sitä koskaan tiedä, että mitä nämä aineet aiheuttaa, mutta en kuitenkaan kovin paljoa uskoisi siihen, että kyseisellä aineella olet saanut ko. sairauden. Kun kyseessä ei ole kuitenkaan niin voimakas aine. Tiedä sitten, mutta tuo oma mielipiteeni.

Viestini ei todellakaan ollut trolli. Tosiaan sain kyseisen sairauden, minut leikattiin ja ennusteet ovat onneksi hyvät.
Pidätkö minua tyhmänä sen takia, että yhdistän sairauden kyseiseen aineeseen? Minulla ei ole aineesta paljon tietoa, mutta jos se kerran vaikuttaa hormoneihin, luulisin, että kiveksiinkin.
En kuitenkaan väitä että aine olisi sitä aiheuttanut, mutta mietin vain olisiko se mahdollista?

Kivessyöpiä todetaan noin 100 vuodessa Suomessa. Se on harvinainen juttu mutta hyvin yleinen nuorilla miehillä. Kirjoitin viestin typerällä accountilla, koska minulla on tuttuja täällä enkä halua kertoa kaikille asiasta.

Ikävä juttu todellakin käynyt..mutta en usko että purkilla novee olis tollaset vaikutukset.

Ostin itse juuri äsken (2 viikkoa sitten) Fitnesstukulta 3 purkkia hintaa 77 euroa. Nyt näyttää, ettei kolmen settiä enää ole edes myynnissä. Yksittäinen purkki on tosi kallis vieläkin.

Joo perhana mulla jäi tarjous hyödyntämättä! Lokakuun tarjous piti olla kyseessä ja ihan tässä 30. päivä piti tilaus tehdä, niin eipä enää löytynytkään. Kalliiks tulee, mutta tilaan silti 3 purkkia, koska vedän seuraavan setin isommalla annoksella mitä aiemmin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom