Not so ugly people...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja voda
  • Aloitettu Aloitettu
SniffDaddy sanoi:
No jos vertaa Jennyn ensimmäistä ja toista kuvaa, niin samalla suhteella saa jo Ron Jeremystäkin kauniin.

Kyllä tämä taitaa ikävä kyllä pitää paikkansa, tuohon vähän meikkiä, niin Ron the King näyttäisi todennäköisesti paremmalta.

ron.jpg

Helvata, ei enää tiiä onko kyseessä äärimmäisen kaunis R. Jeremy vai saatanan ruma J. Lopez, vaan joka tapauksessa tuo kuva aiheuttaa suunnatonta pahoinvointia. Ei tuo kuva tee oikeutta kummallekaan, nimittäin eiköhän Ronin vahvuus ole siellä alasektorissa (vai kehtaako joku vielä väittää, että Ron on satumaisen komeutensa takia päässyt jornofilmeihin??), ja niinhän täälläkin on jumaloitu Jennyn tajuttoman isoa perää, johon helposti uppoisi yksi kappale benafflekkeja.

Wildemar sanoi:
Mulle tuli jotain f*cking troijan horseja tosta ekasta linkistä. Vaikka F-Securen BackWeb onkin käynnissä koko ajan niin silti onnistu etenemään niin pitkälle, että yritti jo ottaa yhteyttä jonnekin hevon-v*tun-kuuseen. Pistää vihaks, ku koskaan aikasemmin ei oo tällasta päässyt tapahtumaan! :curs:

:eek: Pitää tarkistaa, ettei itselläni ole mitään.

Mites se J-Lo:n biisi menikään...

Can´t recognize me without make-up,
I´m just, I´m just Jenny from the block.

voi :itku: kuinka :wanha:

Nuo pitäis jollain saada imuroitua kaikki kovalevylle kerralla niin tekisi niistä slideshown pyörimään 24/7. :kippis1:

Mike sanoi:
Noista olis hyvä tehä semmoinen perinteinen killeri, missä eka pyöris kauniita naisia ja lopuksi ison rääkäisyn kera Cameron Diazin ja Drew Barrymoren kuvat, jos HC touhuksi heittää, niin kyseiset lortot ilman meikkiä.

:D

Mulle tuli mieleen kans tuon tyyppinen juttu. Cameron Diaz vois tehdä naamallansa goatserevityksen ja sieltä sitten putkahtaa Drew Barrymore naama valkoisessa visvassa.

Milo sanoi:
:D

Mulle tuli mieleen kans tuon tyyppinen juttu. Cameron Diaz vois tehdä naamallansa goatserevityksen ja sieltä sitten putkahtaa Drew Barrymore naama valkoisessa visvassa.

U r f#¤ing sick man! :lol2:
Tarkotaks sä sellasta valkosta alien mönjää?

Back
Ylös Bottom