Nostot ilman varusteita?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lieska
  • Aloitettu Aloitettu
Jatkuvasti näkee ja kuulee kun kaikki nostavat vaikka minklaisia painoja salilla ja kisoissa. Varusteet vaan vaihtelevat. Nyt mua kiinnostaiskin tietää, että minkälaisia painoja porukka nostelee ilman mitään varusteita, siis ilman vyötä, ilman polvilämmittimiä, ilman rannesiteitä, ilman veto remmejä etc... ymmärrätte varmasti pointin.

Eli miten paljon nousee penkistä rinnalta pysäyksestä ilman varusteita, kyykystä ilman vyötä, polvisiteitä, polvilämmittimiä ja kuinka paljon nousee maastavedosta ilman vyötä ja remmejä?

Jos ei ole ykkösiä kokeillut niin jotkut sarja painotkin olisi mielenkiintoisia tietää?

[mod] Ja sitten kaikki shaisse ja provoilu varusteiden hyödyistä sinne kuuluvaan threadiin [/mod]

Kaikki nämä ovat maksimiykkösiä.

PENKKI

T-paidalla 137.5kg
Fury NXG+rannesiteet+vyö 145.0kg

KYYKKY

ilman vyötä 152.5kg
vyö 165.0kg
vyö+siteet 180.0kg
vyö+siteet+Centurion NXG+ 220.0kg

VETO (en käytä vetoremmejä, mutta magnesiumia kyllä)

ilman vyötä 180.0kg
vyö 210.0kg
vyö+Centurion NXG+ 230.0kg

Olisi kiva kuulla muiden samat maksimit!

Kyykky:
-vyöllä (muistaakseni) 200 kg
-Metal Squatter IPF, siteet (4 vuotta vanhat Titan Red Devil) ja vyö 260 kg

Penkki:
-vyö, rannesiteet 160 kg :D
-Metal Bencher Viking IPF 195 kg

Maastaveto:
-vyöllä 242,5 kg

Jossain toisessa yhteydessä mainitsin, että selkä on kippee, joten veto ja kyykky eivät ole noissa lukemissa tällä hetkellä. Paitapenkkitulos on maanantailta. Raw penkkiä en tältä hetkeltä tiedä. Perjantain nopeustreenissä otin 130 kg ykkösen. Noin "isoon" rautaan en ole nopeustreenissä ennen mennyt eikä tuo ole varmaan koskaan noussut noin helposti.

Kyykky: 200kg ilman vyötä, rannesiteet
Penkki: 2*2*150kg, 3*1*160kg ja 2*2*150kg samassa treenissä, rannesiteet. Kunnon pysäytyksellä en ole RAW-maksimia kokeillut.
Maastaveto: 2*3*180kg löytyi päivyristä parhaana ilman vyötä otettuna, voi olla että jonkin verran yli 200 olen joskus ottanut. Vyön kanssa 260kg

Tavote ottaa viiden viikon päästä

Kyykky 240-250
penkki 160-170
veto 250

Kyykyssä käytössä vyö. Ei muita varusteita.

Pitääpä sitten tähän vaikka laittaa infot miten meni. Sarjojen perusteella pääteltynä paperia.

hanttu sanoi:
Penkki:
-135kg (pysäytyksellä)

Kyykky:
-160kg

Mave:
-170kg

Kaikki tehty salilla ilman "varusteita"

Oho. Samat on tulokset mullakin. Nyt kyllä kyykky ja veto tippunu varmaan puoleen tosta (selkä). Penkistä pukataan omat enkat viikon päästä lauantaina.

Tuli vaan mieleen kun noita mave tuloksia katsoo niin esim. ilman vyötä tuli n 200kg ja vyön kanssa 260kg. Ei kai se vyö tuloksiin noin paljoa vaikuta vaan se että uskaltaa nostaa enemmän.

voimavellu sanoi:
Tuli vaan mieleen kun noita mave tuloksia katsoo niin esim. ilman vyötä tuli n 200kg ja vyön kanssa 260kg. Ei kai se vyö tuloksiin noin paljoa vaikuta vaan se että uskaltaa nostaa enemmän.

Kyllä minä uskallan kokeilla vaikka minkälaista painoa, ei ole siitä kiinni. Minulla se vyö tosiaan tukee kroppaa niin, että tulos nousee 180kg>210kg. Erityisesti kun jännittää vatsalihakset vyötä vasten. Jos yrittäisin tuota 210kg ilman vyötä niin alaselkä tai joku paikka alkaisi vedossa sattua siihen malliin, että kohta jossain hajoaa jotain. En sentään tieten tahtoen itseäni vammauta. Mutta pikkuhiljaa olen tuota ilman vyötä tulosta suurentanut. Ehkä joku päivä en tarvi koko vyötä, kuka tietää?

penkki 160 ja nxg+:lla 205
kyykky 210 ja centikalla + thp siteet+ vyö 260
veto 260 ja centikkalla + vyöllä 220. rikoot hajottaa meikäläisen tekniikan vedossa aivan kokonaan :(

rontus sanoi:
veto 260 ja centikkalla + vyöllä 220. rikoot hajottaa meikäläisen tekniikan vedossa aivan kokonaan :(
väärät trikoot. sama ongelma oli itsellä just titanin vehkeillä, inzerillä tai marathonilla ihan eri juttu

voimavellu sanoi:

Ei vaikuta vyö noin paljoa. Aika vähän on tullut vedossa max ykkösiä otettua, ja aina maksimia koitettaessa tulee vyö laitettua automaattisesti. Ei siitä varmaan tule apua kuin max 20kg.

pori1980 sanoi:
väärät trikoot. sama ongelma oli itsellä just titanin vehkeillä, inzerillä tai marathonilla ihan eri juttu

Tai sitten ne Titanin trikoot oli liian pienet. Itselläni toimii se Centurion NXG+ vedossa, kun on hiukka liian isot minulle painotaulukkojen mukaan.

Dreamer sanoi:
Tai sitten ne Titanin trikoot oli liian pienet. Itselläni toimii se Centurion NXG+ vedossa, kun on hiukka liian isot minulle painotaulukkojen mukaan.

centikka sopii mulle kykkyyn kuin nyrkki silmään mutta vetoon ei sitten millään. vedän sumolla ja olen kokeillu rikoita vaikka miten päin päälle aina yhtä huonolla menestyksellä.

Mulla ennen olkapään hajoamista penkki ilman varusteita 130
Kyykky viime keväänä vyöllä 5x160... ei hajua maksimista.
Veto keväällä 2004, 2x6x210 + 4x220 + 2x230 + 1x235, noissa varusteena vyö. Ilman vyötä olen tainnut ottaa joskus sarjaa 200:lla, mutta en enempää. Nyt vedän sumolla, kun otti alaselkä mave-treenissä reilu kuukausi sitten nokkiinsa.

Ruuvimurmeli sanoi:
Oho. Samat on tulokset mullakin. Nyt kyllä kyykky ja veto tippunu varmaan puoleen tosta (selkä). Penkistä pukataan omat enkat viikon päästä lauantaina.

Mullakin meni alaselkä paskaksi joskus pari vuotta sitten, minkä takia lopetinkin salihommat kesken. Armeijassa lähti sitten loputkin lihat ja nyt ollaan 3kk treenattu täysillä.
Kyykyn otin ekaa kertaa n. viikko sitten ja mavea olen ehtinyt treenata vasta kolme viikkoa. Mave oli aluksi tosi hankalaa, kunnes tajusin jännittää vatsoja ja käyttää "oikeaa" otetta.

On harmittanut, kun tällä palstalla eivät mimmit kirjoittele. Hehän ovat suurimmaksi osaksi fitness-urheilijoita eivätkä voimanostajia. Mutta onhan esim. BlackWhiteRose kova voimanostaja. Ja on siellä kovia nostajamimmejä. Mutta tässä miun enkat, kaikki ilman varusteita paitsi vyö:

penkki (RAW-kisoissa pysäytyksellä) 80 kg
Nykykunnolla ei nouse, koska kesä meni harakoille, ja syksyllä olen penkkaillut varovaisesti. Salilla sarjoja 5x5x60kg enimmillään.

kyykky 102,5 kg (ainakin 3 vuoden takaa, salitulos)

maastanosto 130 kg sumo, tarkoitus olisi ennen joulua kokeilla parannusta
2x125 kg kapealla jalka-asennolla par' viikkoa sitten (salituloksia)

Back
Ylös Bottom