Norton Internet Security hälyttää-mikä avuksi?

Norton Internet security antaa jonkinlaisen esiintymishälytyksem ja vilkkuu punaisena pikakuvakkeessa.
Avatessa lukee että " Symatec ei suojaa tietokonetta näitä nopeasti leviäviä uhkia vastaan" ja antaa ohjeeksi suojata tietokoneen, mutta ei suojaa konetta koska live update täytyy ladata - olen ladannut kaikki live updatet ja silti en saa konetta suojattua näiltä uhilta ja edelleen pikakuvake vain vilkkuu
Mikä avuksi :wall:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuo nortonon Internet security on minusta ihan paska, kerran pisti koneen ihan sekaisin, hommaa joku ilmaispalomuuri esim. zone alarm tai sitten noista maksullisista f-securen internet security on ainakin mulla toimiut hyvin

Mulla ainakin toiminu NIS 2005 vitun hyvin. Outoa ku oon kuullu muualtakin valitusta siitä?!? Katso nyt kaikki asetukset sieltä kuntoon.

Tunnistaako Windows, että sulla on Nortonin palomuuri/virussofta käytössä? Mulla vilkkui Nortonin asennuksen jälkeen kauan se punainen tietoturvakeskuksen kilpi tossa oikeassa alapalkissa.

just sama kilpi vilkkuu mullakin ja sitten jonkilainen huutomerkki mukana.
Norton on asennettu jo joulukuussa ja vasta pari viikkoa sitten alkoi vilkkumaan.
Poistan koko paskan ( anteeksi ) koneesta ja koetan asentaa uudelleen.
tai jotain....
Inhottavaa kun ei osaa :curs:

Aika monella kaverilla ja itsellänikin Norton kusi totaalisesti. 2004 sekä 2005. Kun sen asentaa, buuttaa, yrittää avata säätöikkunan, se yhtäkkiä sammuu ja ei käynnisty. Joskus se teki laittoman toiminnon kun yritti avata sitä ohjausikkunaa. Joskus temppuili, että ei ole aktivoitu jne..

Aika monella kaverilla ja itsellänikin Norton kusi totaalisesti. 2004 sekä 2005. Kun sen asentaa, buuttaa, yrittää avata säätöikkunan, se yhtäkkiä sammuu ja ei käynnisty. Joskus se teki laittoman toiminnon kun yritti avata sitä ohjausikkunaa. Joskus temppuili, että ei ole aktivoitu jne..

edit: huoh, kun hiiri ottaa tuplaklikkejä..

Mulla Norton 2004 systemworks ainakin haki kolme ohjelmistopäivitystä netistä + lukuisat muut päivitykset ja vasta sitten alkoi toimimaan ilman reboottia.

Antakaa kilven olla... se tietoturvakeskus mistään mitään tiedä. Kyllä se Norton silti pyörii siellä ja suojaa konetta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom