Norther - No Way Back EP

Pro-Pain

Ylileveä kuljetus
Mode
Norther julkaisee helmikuussa viiden biisin No Way Back EP:n.

6.12.2006 New EP out in Feb 2007

Hello all, very good news!
Norther will release a new EP in February 2007.
It is titled "No Way Back".
It will contain 5 new songs.
This album is made in co-operation with Suomen Musiikki and Mr Kari Hynninen.

Lähde: http://www.norther.net/en/news/default.html

Tätä odotetaan. Ja innolla. Norther :rock:

norther-nwb-100dpi.jpg

Biisilista:
01. Frozen Angel
02. C.U.S.
03. No Way Back
04. Reach Out
05. Close Your Eyes

Teaser medley.

..en pettynyt yhtään kuulemaani. Norther on kehittyny koko ajan ja tämä EP on loistavaa kuunneltavaa. Olisivat jätkät vaa vetässy kokonaisen albumin eikä EP:tä

..en pettynyt yhtään kuulemaani. Norther on kehittyny koko ajan ja tämä EP on loistavaa kuunneltavaa. Olisivat jätkät vaa vetässy kokonaisen albumin eikä EP:tä

Oon melkein täysin eri mieltä. :D Omaan korvaan ainoat kuunneltavat on Reach Out ja Frozen Angel. Muut on niin tylsiä, että toista kertaa en kuuntele. Viime levyllä oli jo muutama ohilaukaus ja nyt näyttää pahalta.

Mun mielest norther ei oo tehny mitää hyvää Mirror Of Madnesi jälkee. Taitaa olla Lindroosille liia vaikeet pyörittää kahta bändii samaa aikaa.

Oon melkein täysin eri mieltä. :D Omaan korvaan ainoat kuunneltavat on Reach Out ja Frozen Angel. Muut on niin tylsiä, että toista kertaa en kuuntele. Viime levyllä oli jo muutama ohilaukaus ja nyt näyttää pahalta.

Komppaan kyllä tässä asiassa. Nuo samat biisit on mun mielestä kans tän levyn parhaimmat, muut eivät oikein nappaa... Toivottavasti musiikki paranee tulevaisuudessa..

C.U.S. livenä Gloriassa.

On muuten todella huonot soundit tuolla EP:llä, ja northerin rumpali oli asiasta kanssani samaa mieltä. Basareiden triggauksissa havaittavissa ylimääräsiä iskuja ja dynamiikka heittelee välillä melkolailla, peltisounditkin on aivan kauheat. Huonosti miksattu levy, ajatella että jampat ostivat vielä palvelunsa ruotsista asti! Mutta biisit on meikän mielestä aika jees :)

Ite kyllä olen just päinvastasta mieltä tuosta. Eka levy paras ja sitten tasasta tahtia tultu alas joka levyllä

Mä tykkäsin todella paljon Dreams of Endless Warista ja Mirror of Madnessista. Death Unlimitedilla oli pari hyvää biisiä ja viimeisimmällä lätyllä yksi hyvä, se avausbiisi. No Way Backin nimibiisi oli mulle täysi kymppi, lopuista en tykännyt yhtään. Ts. meikäläistä bändin nykysuunta ei miellytä ollenkaan.

Edit, aika lailla samaa mieltä Imperiumin kanssa.

Norther on mennyt koko ajan alamäkeä loistavan Mirror Of Madnessin jälkeen. Aika mitäänsanomaton pumppu nykyisin vailla minkäänlaista fiilistä.

Back
Ylös Bottom