Nordic Fitness Expo SM 2014

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Tampereen CBB online.

800_3589.jpg

Löysä Wilenius oli pettymys, oli kaikkee kivaa hypee jne. mutta lavalla iso pettymys. Voitto ei paljon kerro kun taso Suomessa on mitä on (heikko).

Tampereen naisten fysiikka online.

800_3482.jpg

- - - Updated - - -

Löysä Wilenius oli pettymys, oli kaikkee kivaa hypee jne. mutta lavalla iso pettymys. Voitto ei paljon kerro kun taso Suomessa on mitä on (heikko).
Ei ole löysä, vaan vetisen näköinen.

- - - Updated - - -

Tampereen miesten fysiikka online.

800_3480.jpg

Olikos tuolla Tampereella jäänyt puntarilla käyneitä ukkoja nousematta lavalle ? Kun ei esim -90kg sarjan kuvissa näy kaikkia ukkoja lavalla.

Onko muilla ongelmia lippupalvelun kanssa? Oon nyt koko vkl yrittäny saaha noita NFE-lippuja tilattua mutta aina ku pitäs siirtyä maksamaan tapahtuukin joku "virhe". >:(

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Ehdottomasti eiliseltä kaikista lajeista kaikista sarjoista lajissaan kovin fysiikka. 2012 PM-kisojen over all-voitolle voinee odottaa jatkomenestystä KV-kisoista. Fantastinen fysiikka.

katso liitettä 120613

Sitä ainakin tässä vahvasti haetaan, kun nyt lauantaina on vuorossa Arnold Amateur Espanjassa.

Nicole Wilkins Fitness Championships ei ole vielä täysin varma, mutta vakaasti harkinnassa, kun tämä viimeisin voitto oikeuttaisi siihenkin osallistumaan eikä tuollaista mahdollisuutta kotimaassa kovin usein ole tarjolla. Mutta täytyy nyt ensin katsoa miten tuolla Arnoldissa menee.

Fitness Expon Body Fitness SM-kisa ainakin on suunnitelmissa, kun siinä vähän nuo MM / PM kisapaikat polttelee :)

Mutta ei vielä mennä asioiden edelle vaan otetaan kisa kerrallaan.
...jos vaikka tulevana lauantaina löytäisiin pro-kortti kouraan, niin menisi suunnitelmat kerrasta uusiksi :D

Ehkä mä olen tyhmä tai en osaa käyttää Googlea, saati sitten Veikkausta, mutta löytyykö mistään vedonlyöntimahdollisuuksia näihin?

Ai että mä diggaan tuota Saarion kaunista ja tasapainoista fysiikkaa.. siinä on kyl kaikki kohdallaan :worship:

Ehdottomasti eiliseltä kaikista lajeista kaikista sarjoista lajissaan kovin fysiikka. 2012 PM-kisojen over all-voitolle voinee odottaa jatkomenestystä KV-kisoista. Fantastinen fysiikka.

katso liitettä 120613

katso liitettä 120614

katso liitettä 120612

Oli paras jo viime vuonna huolimatta siitä että Yasemin vei overalin.
No kyllähän Hanna PM:ssä sitten jälkeen päin sai tunnustusta.

^Olikohan kuitenkin ollut toissa vuonna. Anyways, Vähäkuopuksen Tarjan ja Hannan väliltähän se overall-voitto olisi kuulunut ratkaista silloin ja olisi saattanut hyvin mennä Tarjallekin. Hanna oli todella hyvä jo tuolloin ja näkyy kehittyneen edelleen..

Onko päälavan ohjelmasta lauantaina tarkempaa aikataulua? Nyt kisat alkaa klo 10 mutta tarkemmin ei määritellä lajeittain. Järjestäisin oman kyydin että ehdin bodybuilding SM kisaan.

Btw, pääseehän Nordic pro lipulla myös SM kisoihin?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom