Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
menny varmaan vanhaksi toi, soitin tunnusluku kyselyyn ja se kysy sitten tön läpyskän viimesen numeron ja painelin sen niin se robotti sano että tunnusluku ja asiakasnumero ei täsmää. eli joku nyt mättää ja pahasti.
Itse ainakin pidän tästä Nordaen vaihtuvasta satunnaisnumerosysteemistä. Kyllähän nuo 100 numeroa asiakasnumeron ja salasanan takana on varmaan turvallisia, mutta kaikki tuollaiset "tässä nämä kaikki tunnarit on" listat pistää hirvittämään.Otin tilin liedon osuuspankista ja siellä toimii hiukan eri tavalla, eli saat yhen kortin jossa on 100 numeroa. Maksaessa ohjelma kysyy summanmutikassa jonkun numeron näistä sadasta numerosta. Asiakasnumero on aina sama ja salasanan saa itse määritellä.
menny varmaan vanhaksi toi, soitin tunnusluku kyselyyn ja se kysy sitten tön läpyskän viimesen numeron ja painelin sen niin se robotti sano että tunnusluku ja asiakasnumero ei täsmää. eli joku nyt mättää ja pahasti.
joo mutta vaikuttaako se lukkiutuminen myös siihen vitun puhelinneuvontaan. voi paska mitä touhua.
joo mutta vaikuttaako se lukkiutuminen myös siihen vitun puhelinneuvontaan. voi paska mitä touhua.
Voisi olla vielä pari pykälää tyytymättömämpi asiakas, jos tuo käyttäjän oikeuksien varmennus olisi jotenkin vähemmän turvallinen. Jonkun hakkerin tyhjentämä tili varmaan vituttaisi hieman enemmän, kuin se että joutuu käymään pankissa huomenna ja laskujen maksu lykkääntyy päivällä. Turvallisuuskysymys. Itse olen ollut ihan tyytyväinen tuohon Nordean systeemiin.Jos ois vaan se yks asiakasnumero ja salasana, ni et kiroilis näitten kanssa. Ei Nordean systeemi ole kyllä millään lailla paras mahdollinen. Ihmeellistä kikkailua. Ja tässä tulos: Tyytymätön asiakas.
Etkö voi vain käydä maksamassa kortilla jossain maksuautomaatilla sitä laskuasi samantien?noi toivottavasti ne nyt vittu saa pankissa sen auki, muuten palaa käpy nimittäin huomenna on maksettava lasku tai muuten menee käsille lomareissu. perkele,
Juuri näin. Olen itsekin sössinyt vanhalla tunnaritaulukolla Nordean verkkopankin toimimattomaksi (heitin uuden taulukon mainosten sisällä vahingossa pois) ja kyllä tuo turva on sen arvoista.Voisi olla vielä pari pykälää tyytymättömämpi asiakas, jos tuo käyttäjän oikeuksien varmennus olisi jotenkin vähemmän turvallinen.