Nordea Verkkopankki!!

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juzzi87
  • Aloitettu Aloitettu
Liittynyt
15.12.2003
Viestejä
3 742
Toimiiko teillä normaalisti tuo? Mulla ei hyväksy asiakasnumeroa ja tunnuslukua, tai ei siis sovi keskenään vaikka varmasti on oikeat laput ja numerot laitettuna.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko se sun kortti koskaan toiminu netissä? Voi olla että sun täytyy käydä aktivoimassa se sun kortti pankissa, että alkaa pelamaan netissä. Olen käsittynyt, että ainakin Nordean Visa Electroni olisi tälläinen.
 
toiminu puol vuotta varmaankin, nyt ekan kerran tuli toi vastaan. ei oo tullu uusia tunnuksia, ja olen käyttäny noista jotain puolet.

jos tää vika on nordean päässä niin vittu varmasti vaihdan pankkia ja en maksa tota nettipankin palvelumaksua vittu millään, pistää vihaks tällänen säätäminen ku laskut pitäs makssaaaa perrkele.
 
Toi Nordean systeemi on käsittämättömän tyhmä.

Otin tilin liedon osuuspankista ja siellä toimii hiukan eri tavalla, eli saat yhen kortin jossa on 100 numeroa. Maksaessa ohjelma kysyy summanmutikassa jonkun numeron näistä sadasta numerosta. Asiakasnumero on aina sama ja salasanan saa itse määritellä.

Nordean lappana muuten menee vanhaksikin tietyn ajan kuluessa, vaikkei kaikkia numeroita käyttäiskään.
 
menny varmaan vanhaksi toi, soitin tunnusluku kyselyyn ja se kysy sitten tön läpyskän viimesen numeron ja painelin sen niin se robotti sano että tunnusluku ja asiakasnumero ei täsmää. eli joku nyt mättää ja pahasti.
 
menny varmaan vanhaksi toi, soitin tunnusluku kyselyyn ja se kysy sitten tön läpyskän viimesen numeron ja painelin sen niin se robotti sano että tunnusluku ja asiakasnumero ei täsmää. eli joku nyt mättää ja pahasti.


Ai siellä on robotti nykyään jo hommissa? Kaikessa ne nykyään säästää... Aikoinaan siellä vastaili hento naisääni. :eek:
 
Otin tilin liedon osuuspankista ja siellä toimii hiukan eri tavalla, eli saat yhen kortin jossa on 100 numeroa. Maksaessa ohjelma kysyy summanmutikassa jonkun numeron näistä sadasta numerosta. Asiakasnumero on aina sama ja salasanan saa itse määritellä.
Itse ainakin pidän tästä Nordaen vaihtuvasta satunnaisnumerosysteemistä. Kyllähän nuo 100 numeroa asiakasnumeron ja salasanan takana on varmaan turvallisia, mutta kaikki tuollaiset "tässä nämä kaikki tunnarit on" listat pistää hirvittämään.
 
juu joku kone siellä kyseli asiakasnumeroa ja tunnuksia, sen jälkeen olis päässy kai johonki neuvontaan :D mutta kun ei hyväksy mun tunnuksia. huomenna pankkiin.
 
menny varmaan vanhaksi toi, soitin tunnusluku kyselyyn ja se kysy sitten tön läpyskän viimesen numeron ja painelin sen niin se robotti sano että tunnusluku ja asiakasnumero ei täsmää. eli joku nyt mättää ja pahasti.

Ei se täsmää jos oot tarpeeks monta kertaa ensin laittanu sen väärin tai jos se taulukko on vanhentunu .. sillon se ei hyväksy muutaman kerran jälkeen sitä oikeatakaan , olikohan peräti saman vuorokauden aikana saat koittaa 5 kertaa ja sit odotellaan taas 24h ennen seuraavaa yritystä.

On muuten muutaman kerran taisteltu tuon kanssa ja pankki meni vaihtoon!
 
joo mutta vaikuttaako se lukkiutuminen myös siihen vitun puhelinneuvontaan. voi paska mitä touhua.

Jos ois vaan se yks asiakasnumero ja salasana, ni et kiroilis näitten kanssa. Ei Nordean systeemi ole kyllä millään lailla paras mahdollinen. Ihmeellistä kikkailua. Ja tässä tulos: Tyytymätön asiakas.
 
joo mutta vaikuttaako se lukkiutuminen myös siihen vitun puhelinneuvontaan. voi paska mitä touhua.

Vaikuttaa , koko taulukko on poissa pelistä sen vrk:n , sitä ei pysty sinä aikana kukaan käyttämään. Näin mulle sanottiin kun soitin sinne ja kyselin samoja ongelmia joskus , perustelivat sen niin ettei kukaan voisi tehdä sattumalta esim. oikeaa tunnistusta netin kautta ( näitä jotain tilausjuttuja missä asiakkaan henkilöllisyys varmistetaan verkkopankkitunnuksilla ).

E: Varmista ihmeessä asia kuitenkin pankista , ei ensimmäinen kerta kun joku on väärää tietoa sieltä saanut vaikka vahingossa.
 
noi toivottavasti ne nyt vittu saa pankissa sen auki, muuten palaa käpy nimittäin huomenna on maksettava lasku tai muuten menee käsille lomareissu. perkele,
 
Jos ois vaan se yks asiakasnumero ja salasana, ni et kiroilis näitten kanssa. Ei Nordean systeemi ole kyllä millään lailla paras mahdollinen. Ihmeellistä kikkailua. Ja tässä tulos: Tyytymätön asiakas.
Voisi olla vielä pari pykälää tyytymättömämpi asiakas, jos tuo käyttäjän oikeuksien varmennus olisi jotenkin vähemmän turvallinen. Jonkun hakkerin tyhjentämä tili varmaan vituttaisi hieman enemmän, kuin se että joutuu käymään pankissa huomenna ja laskujen maksu lykkääntyy päivällä. Turvallisuuskysymys. Itse olen ollut ihan tyytyväinen tuohon Nordean systeemiin.

Edit:
noi toivottavasti ne nyt vittu saa pankissa sen auki, muuten palaa käpy nimittäin huomenna on maksettava lasku tai muuten menee käsille lomareissu. perkele,
Etkö voi vain käydä maksamassa kortilla jossain maksuautomaatilla sitä laskuasi samantien?
 
Voisi olla vielä pari pykälää tyytymättömämpi asiakas, jos tuo käyttäjän oikeuksien varmennus olisi jotenkin vähemmän turvallinen.
Juuri näin. Olen itsekin sössinyt vanhalla tunnaritaulukolla Nordean verkkopankin toimimattomaksi (heitin uuden taulukon mainosten sisällä vahingossa pois) ja kyllä tuo turva on sen arvoista.

Ja pankissa voi vielä nykyäänkin käydä ihan henk. koht. maksamassa laskut.
 
onko sulla se uusi taulukko (sininen, luottokortin kokoinen)? siinä meikäläinenkin kämmäsi kun luulin että nro 10:stä 11 on alapuolella. Vaan ei olekkaan se onkin taas siellä ylhäällä. Eli vasta numeron 40 jälkee siirtyy siihen keskiosioon
 
Back
Ylös Bottom