Nordea solon tunnukset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Suppo78
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
46
Mors.

Juu taas kävi niin että ku vuokraa piti alkaa maksamaan niin tunnukset ei pelaa. "Asiakasnumero ja salasana ei täsmää. ota yhteys konttoriisi"

jo toinen kerta vähän ajan sisään. säännöllisesti olen tunnuksia käyttänyt, joka helskarin kerta yliviivannut käyttämäni luvun ja nyt olen menossa vasta luvussa 31/80. eikä pelaa.

nyt sitten on mentävä automaatille maksamaan laskut ja tämähän muistaakseni maksaa ekstraa tälle äiteenpojalle.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei niitä tunnuksia saa yliviivata...siitä se johtuu...

Mulla listassa lukee ettei saa yliviivata. Hitto, tään takia mä varmaan unohdan aina missä mennään...

Originally posted by Neuvostoliitto
Mulla listassa lukee ettei saa yliviivata. Hitto, tään takia mä varmaan unohdan aina missä mennään...

Kai se on sitä varten, ettei ulkopuolinen tiedä missä mennään, vaikka saisikin käsiinsä ne tunnusluvut. Oisko se nyt ollu, että +-1 toleranssilla pitää osua oikeaan kohtaan, muuten se sanoo, että tunnusluku ja asiakasnro ei täsmää. Jos osuu lähelle, niin se sanoo, että mikä numero on seuraava järjestyksessä.

Niin "KÄYTETÄÄN TOISTUVASTI - ÄLÄ YLIVIIVAA", koskee vain vahvistustunnuksia, ei kai sitä nyt nettipankkiin mennä loggaamaan samalla yhdistelmällä joka kerta, sepäs olisikin tietoturvan huipentuma. Asiakasnumero pysyy samana aina, mutta tunnus vaihtuu tuon listan mukaan joka kerta.

Mulla oli vanhoja tunnuksia jäljellä yli puolet, mut viime viikolla tuli postissa uudet tunnukset ja sen jälkeen vanhat ei enää kelvannu..

Jotenkin se Norden systeemi poikkeaa Opon vastaavasta. Vaikeampi käyttää. Opossa ei ole mitään vahvistustunnuksia...

Ålandsbankenilla on myös vaan yksi setti tunnuksia ja ne tulee luottokortin kokoisella kortilla mikä mahtuu kätevästi lompakkoon. Hakkaa 6-0 Solosysteemin. Webbiliittymässä on todella käteviä featureita esim. talouden seurantaan myös.

Originally posted by Dopey
Ålandsbankenilla on myös vaan yksi setti tunnuksia ja ne tulee luottokortin kokoisella kortilla mikä mahtuu kätevästi lompakkoon. Hakkaa 6-0 Solosysteemin. Webbiliittymässä on todella käteviä featureita esim. talouden seurantaan myös.

Mites tuo Ålandsbanken muuten. Oletko tyytyväinen? Ootko sille velkaa? Jos olet, oletko tyytyväinen?

Ei mitään valittamista. Nordean nettipankki on toiminut aina hyvin ja mielestäni se on varsin looginen.

Yksi huonopuoli tuossa nordeassa on. 2,5€ pitää maksaa joka kuukausi solotunnuksista. No tänään vaihtuu pankkin handelsiin ja palvelukaan ei ole sitä parasta omalla kohdalla.

Mites tuo Ålandsbanken muuten. Oletko tyytyväinen? Ootko sille velkaa? Jos olet, oletko tyytyväinen?
Helvetin tyytyväinen olen oikeastaan aivan kaikkeen pankissa.

En oo velkaa, käytössä on niiden korollinen käyttötili, pk-visa, arvo-osuustili ja nettipankki laskujen makseluun, talouden seurantaan ja osakepuoleen. Nordea poltti sillat yli 25 asiakasvuoden jälkeen kerta kaikkiaan ala-arvoisella kohtelulla kun tulin takaisin Suomeen joten meni samantien kaikki pankkipalvelut vaihtoon.

ÅB:n konttorissa asiointikin on pankkipalvelua parhaimmillaan: Aleksilla on konttorissa kolme ystävällistä asiakaspalvelijaa, ei mitään jonotusnumeroita ja maksimissaan konttorissa on ollut yksi asiakas mun lisäksi. Rahaa saa korteilla normaaleista ottomaateista ilmaiseksi jos nostaa yli olikohan 80 egee kerralla.

Muita suunnittelu- (siis ei käyttö-) virheitä löytyy esimerkiksi tapettiliima-astioista, joissa on kaksi sankaa. Kun palkkasin tapettispeden tapetoimaan yhtä kämppääni, olin apumiehenä liisteröimässä säästääkseni työkustannuksia, ja tuon kaksisankajärjestelmän takia kaadoin kaksi kertaa liisterit lattialle. Tapettispede tuli aivan rauhallisena kauhomaan sormillaan liisteriä lattialta ja sanoi monotonisella äänellään: "Must tuntuu, että Make älä sä enää liisteröi näitä tapetteja, kun ei meillä sitten riitä liisteri." Oli muuten tosi :david: -homma siirrellä sitä astiaa...Miksi perkeleessä siinä pitää olla kaksi sankaa.

Summa summarum: Parempi kun finassityypit hoitaa nuo Solo-jutut ja tapettispedet hoitaa liisterihommat.

Originally posted by Dopey
Helvetin tyytyväinen olen oikeastaan aivan kaikkeen pankissa.

En oo velkaa, käytössä on niiden korollinen käyttötili, pk-visa, arvo-osuustili ja nettipankki laskujen makseluun, talouden seurantaan ja osakepuoleen. Nordea poltti sillat yli 25 asiakasvuoden jälkeen kerta kaikkiaan ala-arvoisella kohtelulla kun tulin takaisin Suomeen joten meni samantien kaikki pankkipalvelut vaihtoon.

ÅB:n konttorissa asiointikin on pankkipalvelua parhaimmillaan: Aleksilla on konttorissa kolme ystävällistä asiakaspalvelijaa, ei mitään jonotusnumeroita ja maksimissaan konttorissa on ollut yksi asiakas mun lisäksi. Rahaa saa korteilla normaaleista ottomaateista ilmaiseksi jos nostaa yli olikohan 80 egee kerralla.

Meillä on firman tilit ÅB:ssa ja hyvää sanottavaa pelkästään.
Niin hyvää, että voipi omat velat ja saatavat siirtyä sinne hyvinkin pian.

Mulla Sampon, Osuuspankin sekä Säästöpankin tili.

Noista ehdottomasti paras on Sampo, nettipalvelu toimii tarkasti ja nuo "avainluvut" (jotka syötetään aina laskua maksettaessa, sisäänkirjautumisen tunnukset ei vaihdu) toimittavat luottokortin kokoisella kortilla siististi. Ja Sampo-pankkien kesken rahat siirtyy välittömästi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom