Nopeasti kesäkuntoon

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja reenaa
  • Aloitettu Aloitettu
Aiheesta lisää: http://bodyrecomping.blogspot.fi/2011/02/patkapaasto-if.html

:offtopic:

Mutta sit noin niin ku yleensä: jos tykkää aamuaerobisesta, niin tee ihmeessä sitä. Jos taas ei napostele yhtään, niin älä helvetti tee sitä. Sama homma HIIT:in ja pitkäkestoisemman aerobisen kanssa. En ymmärrä niitä ihmisiä, jotka väkisin tekee hammasta purren jotain tiettyä asiaa, oli se sitten aamuaerobinen tai puuronsyönti. Eikä dieettaaminen tosiaan tartte edes aerobista, pelkkä sali riittää varmasti. Tosin aerobinen liikunta tuo kyllä muita hyötyjä.

Se mikä toimii itsellä, niin ei välttämättä toimi toisella. Kannattaa myös kokeilla itse noita juttuja, ennen ku dumaa ne aivan paskaksi (koska tiedäpläjäys xxx arvosteli sen ei-välttämättä-toimivaksi).

Nää on näitä takaraivoon hakattuja "bodymyyttejä" jotka elää sitkeästi vuodesta toiseen tai jopa isältä pojalle. Ehkä joskus tulee jotain muutosta.

Aerobisesta on varmasti hyötyä ihan kaikille, mutta dieetin takia sitä ei ole mikään pakko tehdä. Tämän kun jokainen takoo kalloonsa niiin elämä on paljon helpompaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Terve pakkislaiset,

Haen tukea ja apua kavereilta, joilla homma pelaa.

Minä, niinkuin monet muutkin haluaa nopeasti kesäkuntoon. Eli alku on tällainen pituutta 176 ja painoa 85. Reenattu on jonkin verran, nyt kaks jakonen n. 3-4 krt / vk (n.40-60 min) Lihaskasvua joo, mutta paino pikemminkin noussut. Nyt ajattelin keskittyä laihtumiseen, eli tavoite 75 kg ja 10 kg rasvaa pois. Ajattelin, että 2kg/ viikko sikadietin avulla vois onnistua ehkä siis viidessä viikossa? Kovaa, mutta uskoisin, et onnistuu. Ajatuksia, joita voi ja pyydän kommentoimaan.....

1. Aerobisten lisääminen. Aerobisiä 30 - 40 min / joka toinen päivä. Oisko joka päivä hyvä? Miten reenin jälkeen? Toimiiko? Jaksamisen kanssa voi olla vaikeuksia nälkäisenä.
2. Ruokaa helvetin vähän. Ajattelin sikadieettiä eli 1000 kaloria päivässä, pääsääntöisesti prodejauhetta ja vettä, joskus ehkä muutakin ... kuinka usein tota prodee/ ruokaa kannattaa ottaa, että keho vielä polttaa hyvin rasvaa? Kolmen vai esim viiden tunnin välein? Lisäksi sitten ehkä palari treenin jälkeen, ainakin jos tekee aerobiset päälle. Niitä ei ehkä kannata laskea tohon 1000 kaloriin, et ne päälle. Vitamiinilisiä käytän, ja l glutamiiniä ...

Jos jollain mielipiteitä, miten saa rasvanpolttoo tehostettuja, niin mielenkiinnolla lukisin. Varmaan jollekin niin perus settiä, mulle ei. Laihdutus alko tänään.

Laitathan siten väliaika tietoja vaikka kolmen viikon kodalta miten olet jaksanut tuolla 1000 kaloria päivässä jauhoa dieetilläsi..

Tokalla päivällä ollaan. Ei kovin hyvältä näytä. Reenasin varmaan 1000 kalorin edestä, siis salilla ja aerobista lisäksi tunninverran. Söin noin 1100 kaloria ja painoa oli aamulla tippunut 100 grammaa. Jee, et näillä. Kyllä tulee kova työ ja jotain on tehty väärin. Katotaan jatkoja. Kiitos vinkeistä.

Tokalla päivällä ollaan. Ei kovin hyvältä näytä. Reenasin varmaan 1000 kalorin edestä, siis salilla ja aerobista lisäksi tunninverran. Söin noin 1100 kaloria ja painoa oli aamulla tippunut 100 grammaa. Jee, et näillä. Kyllä tulee kova työ ja jotain on tehty väärin. Katotaan jatkoja. Kiitos vinkeistä.

Mitähän tähän nyt pitäis sanoa... :D

meinasitko et ois sixpäkki paistanu ja suonet pullottanu heti seuraavaan aamuun? tol taval sult ei katoa ku kunto, motivaatio ja lihat. hyväl tuuril vähän fläsää lähtee, mikä tulee takas aikast nopiaa kun lopetat ton "dieetin" ja rupeet taas syömää kunnol et saat kroppas toimintakuntoo.

mut onnee yrityksee.

Seuraavaksi sitten varmaan puolitat kalorit ja tuplaat treenimäärät? Sitten piriä ja täyspaastoa?

Etsi nyt herranjumala edes jonkun verran tietoa. Täällä on palsta pullollaan hyviä vinkkejä, mutta silti sä räpellät jotain aivan omaa viritystä.

Kannattaisiko ottaa vähän pidempi aika tälle projektille? Jos sä lopetat syömisen niin sä et laihdu, ainakaan nopeasti...

Mutta mä suosittelisin erittäin tiukkaa VHH / Atkins tyylistä settiä. Itse otin -17kg 7 vko VAIN syömällä (0 salireeniä sinä aikana). Tosin lähtöpaino oli 103kg ja lopputulos siis 86kg. Eli syö MAX 25g hiilaria päivässä ja reilusti rasvaa, lihaa/kalaa/kanaa, kasviksia ja kananmunia JA vettä koneeseen, paljon... Kalorien laskemisen tässä skenessä voit unohtaa heti. Jos pää kestää hiilarittomuuden niin 100varmasti saat 10kg pois. Mutta tämä Auschwitch kuuri ei sovi kaikille (voi nostaa verenpainetta, aiheuttaa sydämmen tykytystä jnejne...)

Mulle toimi, mutta ei välttämättä kaikille!

8 kiloo sit tippunut?
Paljon veikkaat peilikuvan muutoksen ja voimatasojen perusteella, että lihaa lähtenyt?

Suositut

Back
Ylös Bottom