Noloimmat Salimokat Tänne Näin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja YASMIN
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
juu samoin aika hyvät naurut pääsi kun ton luki! :D

Parisen vuotta sitten kun treenasin vielä jalkapalloa, sattui tälle tytölle pieni pyllylle pyllähdys..Tehtiin kyykkyjä ja takana oli jo aikamoiset treenit, jalat oli ihan poikki.
Valmentaja huutaa vieressä "enemmän painoja!" "kyllä 70 on pakko mennä" no siinä sitten naama punasena kyykätään, valmentaja huutaa vieressä ja laitaa lisää painoja päihin.Jengiä on paikalla oikein hyvin.Valmentaja huutaa "alemmas, vielä, vielä alemmas, no laske nyt hitto vielä alemmas" ja mähän sitten laskin ja uppista keikkaa siellä sitä istuttiin perseellä maassa tanko niskan takana.Sillon hävetti..Komeita poikia ympärillä..tosin ne oli sitten hetken päästä auttaas sitä tankoa mun niskan takaa pois..

söin kotona 3 keitettyä munaa ja lähdin salille ja maha meni sekaisin aivan totaalisesti . Onneksi oli sunnuntai ilta ja olin siellä yksin. Mutta marinoituani ilman railakkaasti salille saapui seuraa.... ....

Tätä sattuu vähintään kerran kuukaudessa:

Onnistun tiputtamaan penkkitangon päälleni. Viimeksi parilla pojalla oli erittäin hauskaa, kun kiemurtelin tangon alta pois. :D

Syyt: ylimitoitan voimani tai kestävyyteni tai molemmat. Jos viime viikolla nousi nkg 10 kertaa, tällä viikollahan nousee tietysti n+5kg 12 kertaa.

Joo, olen :david: .

Olin eilen tekemässä hauiskääntöjä käsipainoilla, kun salille sattui saapumaan ihanan näköinen ilmestys, ja minä sitten olin ihan kuola poskella. :rolleyes: Kyseinen tyyppi vielä kaiken kukkuraksi katsoi muo, ja hymyili, ja minä tietty olin ihan täpinöissä ja hymyilin hölmönä takaisin. Yritin samalla tehdä hauiskääntöä, mutta keskittyminen meni ihan kokonaan, ja pudotin toisen kässärin suoraan omille varpailleni. Sattui niin saatanasti, enkä vieläkään pysty kunnolla astumaan toiselle jalalle. :curs:

No kaikki tyypilliset on sattunut mulle.:D Box-kyykkyä tehdessä pari vuotta sitten jumahdin painot niskassa pukille istumaan ja siinä sitten huutelemaan poijille josko tulisivat auttamaan. Ja pari viikkoa sitten rysähdin penkiltä lattialle painojen kanssa ranskalaista punnerrusta tehdessä. penkki oli muuten tosi hutera!! ei pysynyt paikallaan millään ja kun kintutkin olivat ilmassa "sotilas"-tyyliin. Ja se perinteinen mave-fartti tietysti...:D Niin ja kerran ostin sellaisen hienon everlastin narutopin joka ei oikein istunut enää dieetin loppuvaiheessa, ja kokoajan piti kohennella ja kytätä ettei se tipu päältä. Nykyään treenaankin yleensä polviin asti oleva teltta päällä niin ei tarvitse keskittyä epäolennaisuuksiin:)

Sitten mut ohjattiin seisomaan oikein, jalat oikeaan asentoon, tarpeeksi kauas toisistaan ja sit aloitettiin...."VIELÄ VÄHÄN ALEMMAS, VIELÄ ALEMMAS...JA SIELTÄ YLÖS....NOIN"!!! :D Äijä karjuu siinä ja kannustaa: "VIELÄ MENEE, VIELÄ MENEE" ! "VIELÄ MENEE YKSI SARJA!" ja lopulta: "KAUNIS LIIKE, TODELLA KAUNIS LIIKE!! KYLLÄ ME TÄSTÄ TYTÖSTÄ VIELÄ KYYKKÄÄJÄ TEHDÄÄN!!!!" :hyper: :D

tuohan kuulostaa ihan mun jalkatreeniltä kun vedetään todella verenmaku suussa:)..onneksi ei näin ihan aina.

Itse olen salilla juonut vahingossa jonkun muun juomapullosta...pikkusen nolotti ja sain myös ällötys kohtauksen ja juoksin pukuhuoneeseen kurlaamaan suutani puhtaaksi:)
ei kun nolona takasin treenaamaan,ympärilleni vilkuillen että huomasiko kukaan mitä juuri munailin.Ei tainneet huomata tai sitten olivat vaan kohteliaita ja jättivät mainitsematta.

Dodii, nolataan nyt sitten itsemme oikeen kunnolla.... veikkaan että tätä ei ole sattunut kenellekään! Tämä sattui pari vuotta sitten kun aloin leikkimään vapailla painoilla, ja aloin sitten myöskin tekemään jalkaliikkeitä tangolla.

Menin sitten siihen telineen luokse johon joku sankari oli unohtanut useamman 20 kilon kiekon. Vähän potutti mutta rupesin joka tapauksessa purkamaan niitä painoja siitä tangosta. Valitettavasti mulla ei oikein sytyttänyt vaan otin niitä painoja pois vaan yhdeltä puolelta, enkä edes tajunnut mitään kun mulla oli musiikki korvanapeissa täysillä. Yhtäkkiä vaan ihmettelin että mihin se tanko hävisi, kunnes katsoin ympärilleni ja näin että tanko oli maassa ja viereinen ikkuna säpäleinä! :wtf: Voi tsiisus kyllä hävetti.... En kylläkään joutunut korvaamaan ikkunaruudun uusimista, koska se en ollut minä joka ne painot oli siihen tankoon jättänyt. Salivalvoja vaan totesi viileän rauhallisesti että kun painoja on paljon niin ne kannattaa purkaa tasaisesti molemmilta puolilta... :david:

Tulin kerran intoa puhkuen salille valmiina tekemään uusia ennätyksiä penkissä. Siinä sitte latelin lämmittelypainojen jälkeen vähän enemmän rautaa ja laskeuduin rutiininomaisesti penkille ja aloin nostaa vitosen sarjaa. Nostelin sen ihan hyvin enkä ite huomannu mitään, rupes vaan kummastuttaan ku yks kaveri jäi kattoon vähä pidempään. Vähä aikaa katottuaan se tuumas että: "Onko sulla ihan tarkotuksella toisella puolella vähemmän painoja...?" mulla oli viis kiloo vähemmän toisella puolella...

Talvella toppauduin salimatkalle päästä varpaisiin oikein kunnolla. Yleensä käyn ennen treeniä vessassa täyttämässä pullon ja samalla tulee vilkaistua peiliin. Tuolloin olin unohtanut pullon kotiin, joten painelin suoraan pukuhuoneesta salin puolelle. Salilla on erikseen naisten ja miesten salit ja naisten puolelle pääsee vain menemällä mies-osaston läpi. Siinä ohi mennessäni huomasin miesten kattelevan hieman pidempään mun suuntaan ja iloisena mietin että taitaa vihdoin olla haba kasvanut. Hymyilin nätisti takaisin ja menin naisten puolelle. Siellä vartin verran kuntopyörää poljettuani satuin vilkaisemaan peiliin ja tajusin että mulla oli edelleen pipo päässä :D

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Heh, minulle sattui kerran todella epänaisellinen moka, siitä on jo ehkä 3 vuotta aikaa. Olin innoissani vääntämässä jalkaprässissä sarjaa ja eräällä ponnistuksella minulta pääsi täysin vahingossa melko kovaääninen paukaus. :lol2: Eräs nuori mies oli juuri vieressäni ja kuuli sen. Hän katsoi minua ihan oikeasti kauhistunut ilme kasvoillaan ja joka kerta sen jälkeen olen hänet nähdessäni huomannut hänellä sen saman kauhistuneen ilmeen. Muistelee varmaan, että tuo on se ällötys, joka pieraisi salilla :D. Heh heh, siitä on varmasti aika vaikeaa päästä yli kun on joutunut tuollaista kokemaan.

No tässä joku aika sitten rymysin salilla. Aloittelin vatsojen tekoa pallolla ja pompin sen päällä hakien sopivaa asentoa. Yhdellä pompulla tönäisin palloa liian voimakkaasti taakse päin, jolloin se hävisi kokonaan alta. Sitten lensin komiasti persiilleen. :D Onneksi ei kukaan (tietääkseni) nähny, mutta osa saattoi kuulla sen ryminän.
Ja se nyt ei ole mikään salimoka, mutta nolottaa kuitenkin kun juodessa vedät vahingossa vettä henkeen ja sitten köhit ja yskit sitä pois kovaäänisesti silmät vettä valuen..

Eihän mulle ikinä mitään mokia satu (jearait!) mutta velipojan voin ilmiantaa: jäi penkissä tanko rinnalle. Noo, sattuuhan sitä paremmillekin, mutta sitten kuulemma nolotti hie-man, kun pelastajaksi osui pirun nätti pieni tyttö, joka nosti tangon yhdellä kädellä takaisin telineeseen :D

Penkissä on mullakin jäänyt tanko rinnalle pari kertaa, kun ei oo ollu varmistaja mukana :D

1,5 vuotta sitten mulle kävi hassusti kun tein hack-kyykkyä ensimmäistä kertaa. Latasin kelkkaan uhmallani aika isot painot sen hetkiseen voimatasooni nähden. Noh, aloin siinä sitten kyykätä ja sain tehtyä muutaman tiukan toiston KUNNES mun ois pitänyt "nostaa" kelkka pitokoukkuihinsa. Silloisen salin hackissa ei ollut pitokoukkuja "portaittain", vaan ylätasossa oli vaan kaksi koukkua eri tasolla, joihin piti ylettää nousemalla päkiöilleen. En ollut muistanut säätää hackin seisontaosaa tarpeeksi ylös jotta olisin ylettynyt nostamaan kelkan paikalleen sarjan lopussa :nolo: Siinä sitten aikana ähersin ja yritin nousta varpailleni, mutta en saanut kelkkaa tukien päälle. Salilla oli mun lisäksi vaan kaks nuorta kundia, ja ne oli just sillon treenaamassa voimapuolella, salin toisessa päässä. Mä olin jo lopulta ähertämisestäni niin poikki, etten päässyt edes päkiöilleni, joten seisoin siinä vaan hölmön näköisenä kelkka harteillani :D Ei siinä auttanut muuta, kun huutaa sinne salin toiselle puolelle: "hei, voisitteko tulla vähän auttamaan?!" :nolo: Kundit katto vähän pitkään että mikä mun ongelma oli... mä siihen: "mä en saa tätä kelkkaa ylös". Sitten ne tuli siihen hymyissä suin ja nosti kelkan paikoilleen. Siinä oli naurussa pidättelemistä kullakin osapuolella :D Hitusen hävetti juu...

Pukuhuoneessa tapahtunutta turvelointia:

Treenikassissa oli palkkarijauhot valmiina sheikkerissä odottamassa. Tapaan kipata ne jauhot aina siihen kansiosaan, vesi purkkiin ja jauhot perään. No, pukkarin vesipisteen vierestä löytyy pöytä jonka yläpuolella on semmoinen liiketunnistimella varustettu käsienkuivauspuhallin. Kipittäessäni hakemaan vettä sheikkeriin tuuppasin ajatuksissani sen kansiosan jauhoineen siihen tasolle, suoraan edellämainitun puhaltimen alle. Se rakkinehan tietysti meni päälle ja voitte arvata miten mukavasti meikäläisen palkkariainekset pöllähti, ei nyt taivaan tuuliin, mutta pitkin vaatteita, naamaa ja pukkarin lattiaa.
:dance:
Ei muuta kuin siivoustouhuihin. Onneksi ei ketään muita sattunut samaan aikaan paikalle ja pääsin liukenemaan kotio hipihiljaa. Ja ilman sitä palauttavaa eliksiiriä..

^Hups! :)

En muista nyt ihan viime aikoina mokailleeni juurikaan, mutta minulla on välillä tapana tehdä ihan TAHALLISESTI penkkiä toispuoleisesti. Ei millään isoilla painoilla, mutta on kiva haaste kehonhallinnalle välillä jättää toinen puoli tyhjäksi ja laittaa toiselle puolelle jotain 5-7,5 kg. Vaikka lämmittelynä tehdä noita pari sarjaa. Siinä on vaan se ikävyys, että pitäisi vaikka otsaansa kirjoittaa tai jollain kyltillä/valotaululla ilmoittaa, että tekee ihan tarkoituksella toispuoleisesti... Ku aina joku sanoo jotain tai katsoo kauhuissaan/huvittuneen näköisenä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom