Noloimmat Salimokat Tänne Näin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja YASMIN
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

YASMIN

Banned
terve punttimimmit...

tuli tässä mieleen ittelleni aikaa sitten sattunut moka (aikoja sitten kun olin hiukan tuhdimassa kunnossa)
elikkä tein juuri maastavetoja pari komeeta tyyppiä oli takanani kun yhtääkkiä jostain kuuluin "reps!"
noh ...mä en sitten noteerannut ollenkaa vaan jatkoin pää pystyssä treeniäni, kyllä kuitenkin hiukan ihmetytti mikä nauratti niitä tyyppejä mun takana äkkiä noin kovasti (yrittivät toki hillitä itsensä ,ei onnistunu kuiteskaan )
noh sitten lähdin suutuispäissä mutissen jotain itsekseni " ei minkäänlaisia tapoja" :curs:
mutta sitten eräs mies nuin 45v..sanoi mulle kohteliaasti anteeksi mutta housusi repesivät,oli et ihan täh ???
katoin peilistä ja SIINÄHÄN NE MUN ROSAT ALUSHOUSUT PILKISTI :nolo:
:wall: :nolo: :wall: :nolo:
onko teillä tuonkaltaisia tapauksia sattunut ?

Nolojen tilanteiden nainen ilmoittautuu:

Viimeksi perjantaina kun olin polkemassa pyörällä salille alkoi sataa kaatamalla. Kastuin kirjaimellisesti aivan päästä varpaisiin. Salilla vaihdoin salikamat tyytyväisenä päälle, sillä oli hieman nihkeä olo märissä. Marssin tekemään jalkatreeniäni, mutta jossain vaiheessa tulin huomanneeksi, että märät alushousut olivat kastelleet housuja aika epäilyttävän näköisesti.. :nolo:
Trikoiden väri oli sellainen että sen huomasi helposti ja märkä läntti sen kuin vain levisi koko ajan! Muita treenaajia oli kohtuullisesti, mutta en tiedä huomasivatko. (Vaikka varmasti huomasivat sillä siellä ei juuri käy muita naispuolisia, joten muutenkin kyylätään enempi !) :eek: Yleensä en välitä, katsokoot jos tahtovat, mutta nyt hävetti hieman, mutta olihan mun pakko kunnon punttimimminä tehdä treenit pokkana loppuun! :thumbs:

Näitähän on sattunu, enempi alkuajoil.. :D

Nooh menin reidenkoukistuslaitteeseen. Sit ladoin siihen sivulle omasta mielestäni tarpeeks painoo ja olin just siirtymäs tekee sarjaa. No siihen tulee sit joku mies ja sanoo "olet vahva kyllä jaksat suuremmilakin painoilla." Oon vaan siihen et "ei ei, tää riittää" ja rupeen tekee sarjaa. Nooh yllätyksekseni huomaanki, et ladoin niitä painoja ihan väärään paikkaan ja se "oikea" paikka oli tyhjänä ja siinä telineessä kaikki painot. Hyvä minä!

Ei nyt varsinaisesti moka mut kuntosalilla sattunutta: Kuntosalilla naisten pukukoppitiloissa suihkun puolella tehtiin jotain huoltojuttuja eikä missään ollu mitään mainintaan asiasta. (Päiväsaikaan olin menossa treenaamaan.) Painelin pukukoppiin, riisuin kaikki vaatteet pois (olin tullu suoraan kaupungilta ja mulla oli jopa treenialusvaatteet erikseen messissä) ja sitten alkaa kuulua sielt suihkusta mölinää ja haalaripukusia äijiä alkoi lampsia ohi. Hiukkasen kiireesti kauhoin vaatteita syliini suojaks, mut mitäpä se sit enää auttoi. Inhottava fiilis jäi vaik ei maailma siihen kaatunutkaan.

Mulla vähän samanlainen kokemus kuin tintulalla :) Toista kertaa elämässäni olin salilla, joten se toivottavasti selittää...
Jalkaprässiin olin menossa ja katsoin että "ohhoh, onpas joku kasannut paljon rautaa" Naama punaisena nostelin ne painot siitä telineestä lattialle ja mielessäni kirosin mokoman, joka ne painot siihen oli jättänyt. Hyppäsin sitten prässiin ja aloin tehdä omaa ohjelmaani, kunnes vasta tajusin mokanneeni :) Hävetti niin pirusti, mutta onnekseni kukaan ei tainnut huomata. Hissukseen nostelin kiekot takaisin telineeseensä :)

Mulle kävi vähän nolosti kun yhdessä vaiheessa kävin joka treenillä eri salissa, se on aika syvältä kun kaikki salilaitteet on aina erilaisia. Menin kyykkäämään, ja ajattelin että ne nipukat joissa se tanko lepää sarjojen välillä (huono suomi tänään, miksi noita nyt kutsutaan) ovat ihan oikealla tasolla. Ladoin painot tankoot ja kävin kyykkäämään. No, vaikka ne nipukat näyttivätkin olevan ok tasolla, olivat normaalia pidemmät ja viistommat... aivan liian ylhäällä. ei mitään saumaa saada sitä tankoa nostettua takaisin siihen lepäämään. Yritin kovasti ja pitkään saada sen tangon nostettua sinne... Alkoi jo hävettämään.
Siinäpä oltiin painava tanko niskassa josta ei päässyt eroon. Näytin varmaan aika hölmötä kun epävarmoin askelin rupesin talsimaan salityöntekijää kohti tanko niskassa pyytämään josko se viitsisi alentaa ne nipukat että saan tangon pois selästä. Varoittelin vaan muita salikävijöitä matkan varrella, varokaa päitänne mä tuun nyt tästä tämän tangon kanssa... Saattoivat vähän kelata.
Jatkossa en katso pelkästään sitä tasoa millä se tanko lepää vaan sitä tasoa mihin kuuluu yltää jotta sen tangon saa sinne jemmaan, jos on yhtä erikoinen härveli kuin mikä se oli. Onneksi nyt voin käyttää max kahta eri salia, joissa molemmissa ihan normaalit järkevät telineet.
Ei mun vika, oli huonosti suunniteltu se tankopidike. Nih. :D

Täältäkin löytyy salimokia alusvaatteiden osalta. Pari kertaa on rintaliivit auenneet kesken sarjan (etnekin ristikkäistaljassa rintaa tehdessä), ja toki sarja tehdään loppuun tapahtui mitä vain. Muita alusvaatemokia on käynyt, kun sain uusia ihania, tiukkoja ja matalavyötäröisiä treenihousuja. Niiden kanssa on myös suositeltavaa käyttää matalavyötäröisiä stringejä... Muutama kerta vilkkunut läpi/näkynyt pöksyt.

Ja oishan noita lisääkin, mutta kaikkia en muista... tai tahdo muistella :D (Painot ei ole noussut ylös/painot lentänyt muitten päälle...)

Täällä kans yksi pieni mokailija.. Mulla oli vähän aikaa sitten olemassa sellaiset laadukkaan oloiset, ohuet ja löysähköt Niken urheiluhousut. Ojentajia olin treenaamassa, käsipainot lattialla, itse istuin penkillä valmiina ottamaan ne käsiin ja tekemään ranskalaista punnerrusta. Siinä sitten otin painot kätösiin, suoristin itseni penkillä ja ikäänkuin "liu`uin" suoralla penkillä taaksepäin löytääkseni hyvän asennon. Samassa kuului helvetinmoinen risahdus ja olin ihan, että mitä helv.. Kävin makaamaan penkille ja tunsin nahkapenkin vasten paljasta persusta. Housut oli siis siinä liukuessa ratkenneet aivan totaalisesti poikittain takapuolen kohdalta :nolo: Tein siinä hikisen sarjan ja kuikuilin huomasiko kukaan. Ei uskoakseni. Luojan kiitos oli huppari lähistöllä, jonka sain kiedottua vyötäisille lopputreenin ajaksi. Välillä vilkkui tosin maatessa paljas pakara, mutta väliäkös tuolla, onhan se treeni nyt loppuun tehtävä :rolleyes:

:lol2: Näitä lukiessa tulee mieleen pitäisiköhän treenilaukkuun sujauttaa varmuuden vuoksi kahdet housut? Jos vaikka ratkea..:rolleyes:

Joskus vuosia sitten kun en ollut kauhean kauan vielä salilla käynyt, kävi sellainen moka, että laitoin jalkaprässiin liikaa painoa ja kun tein liikkeen suht alas niin johan se lava jämähti siihen ja tää tyttö siinä alla sitten miettii että kuinkas tästä pääsis pois... :eek: No, yritin sitten kammeta itteni siitä alta mutta sitten jäin kuitenkin jumiin sinne lavan ja laitteen väliin ja piti huudella joku ukko siitä läheltä päästämään pois pinteestä.... ihan pikkuisen nolotti :D

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Älä välitä Kelly, mulle tapahtuu tota edelleen yli kahden vuoden harjoittelun jälkeen. :lol2:

:offtopic: ei ihan varsinainen sali moka, mutta tuoreeltaan muistissa..
Ostin uudet housut viime viikolla,alennusmyynnistä...Tietysti ne piti heti kiskoa heti jalkaan.Kotiin päästyäni kurkkasin kokovartalopeilistä miltä uudet housut näyttää...ja kappas oranssi hintalappu takataskussa: 20e ja toisessa lahkeessa pitkä tarralappu jossa kissan kokoisin kirjaimin koko numerot. Olin tyytyväisenä kulkenut ympäri kaupunkia uusissa housuissani ja esitellyt hintalappuja persuksissani :david: (ihmettelenkin kun olin kuulevinani jotain tirskumista takaani kahvilan jonossa...):lol2:

Voi ei Jemelyn :) Mulle on kanssa joskus käynyt noin, mä en vaan ymmärrä miksi kanssaihmiset ei voi sanoa mitään noissa tilanteissa. Nauretaan selän takana ja annetaan asian olla... Myönnän että olen itsekin joskus tirskahtanut kun nään jotain hassua, mutta kyllä sitten asian omaiselle asiasta mainitsen. Koska haluisin että mulle joku sanoisi jos on jotain...

Tämä kommentti kanssa ihan :offtopic:

Istumapohjelaitteessa oon hetken ähkinyt pohkeet kouristellen. Olisi pitänyt jättää se viimeinen toistoyritys tekemättä, ei noussut enää ylös että olisin saanut käännettyä tuen sen tangon alle. Onneksi lähellä oli joku ukko jonka sain huikattua auttamaan. Vähänkö oli :nolo: olo senjälkeen.

Tein joitain kertoja sellaisessa istuttavassa pohjelaitteessa pohkeita ILMAN, että otin painotangon pois varmistimen päältä. Ihmettelinkin, kuinka lyhyt liikeradan piti olla. :rolleyes: Kyllä painot kivasti kolahteli... Auts.

Sitten kun lopulta joku kerta hokasin, että se varmistinpidike kuuluu vetää alta pois, en sarjan lopettaessa saanutkaan painotankoa takaisin, koska mun jalat on liian lyhyet. Hetken siinä taisteltuani ja yritettyäni käsilläkin vetää sitä 50 kilon lastia ylös, (+oma paino, koska laitteessa istutaan tavallaan tangon päällä) yksi sankari hyppäsi viereiseltä penkiltä pelastamaan mut. Siitä lähtien tajusin, että pitää laittaa jalkapohjien alle puupalikka, että saan tangon varmistimeen, eikä se silloinkaan ole varmaa, jos teen liian hapoille pohkeet. Että sellasta. :nolo: Ihmettelen kyllä, ettei kukaan sanonut mitään niinä parina kertana, kun lonksuttelin varmistimessa sitä perkeleen tankoa. :curs: Varmaan nauratti.

Tein joitain kertoja sellaisessa istuttavassa pohjelaitteessa pohkeita ILMAN, että otin painotangon pois varmistimen päältä. Ihmettelinkin, kuinka lyhyt liikeradan piti olla. :rolleyes:

Käytän tota vempainta tosi harvoin ja käyttökertojen välillä mielestäni ehtii pyyhkiytyä kokonaan pois sen varmistimen logiikka. Siinä on tullut monet kerrat istuttua ja ihmeteltyä tuota samaa kuin esni, seuraavaksi miten sen saa pois, ja sarjan jälkeen että hitsi mitä mä nyt teen ja muistettuani varmistimen olemassaolon pitää funtsia miten sen saa takaisin. Melkoista tähtitiedettä :eek:

Enpä muuten muista mitään 'mokailuja', pelkkää olemassaoloani lukuunottamatta. Olen kamala häslä, pudottelen vahingossa painoja, kaadan vettä päälleni ja treenin lopuksi kompastelen juoksumatolla ja pukkarissa huomaan että kaula-aukko olikin aika mauton. C'est la vie :david:

Ei ny varsinaista mokaa tule mieleen, mut mun tyyli treenata puntilla luultavasti nostaa hymynkareen bodareitten suupieliin.
Meen esmes prässiin, venyttelen eka lihaksen, teen sarjan, teen tauon ajan ilmaan potkuja, venyttelen -> uus sarja. Sit taas käsitreenin välissä nyrkkeilen.. Tuollakin haetaan vain lajinomaista aktiivista palautumista, eikä niinkään todistella olevansa kivenkovia hujahajoja.:lol2:

Muistuipa tässä mieleen (tai ei se nyt ole edes kerinnyt unohtua vielä...) eka kerta, kun kokeilin kyykkyä vapailla painoilla, tangolla ja kiekoilla. Olin aina kattellu kun porukka kyykkyä teki, mutta en ollut ite uskaltanu mennä tangon kanssa sähläämään, kun ujostutti niin paljon ja muutenki se laitos siinä aika näkyvällä paikalla...

Aikani kattelin sitä tankotelinettä ja aattelin sitten kysäistä vieressä prässiä tekevältä nuorelta mieheltä, että voisko näyttää, miten tuo kyykky oikee tapahtuu :D

Nuorimies siinä hetken hymyili ja näytti vähä vaivaantuneelta, mutta alkoi sitten lappamaan painoja tankoon ja rupes siinä sitten kyykkäämään, että näin. Oli söpö kaveri vielä ja kattelin siinä sitten tietty tyytyväisenä :D

Sit oli mun vuoro - poika otti mulle painoja vähä vähemmän ja asettelin itteni siihen tangon alapuolelle, pari kyykkyä, vähäsen hengästytti ja hyvin meni - yhtäkkiä siihen pamahti paikalle sellanen 50-55 vuotias punttikuningas kireet spandexit jalassa kattoon "et jaahas, täällä meillä on tyttö alkanu kyykkäämään"!!!

No, sittenhä siitä alkoikin ihan helvetillinen show. Äijä rupes latoo mulle rautaa tankoon, meuhkas ja huus ja jengiä keräänty ympärille (siis nuorempia ja vanhemipia miehiä). Sitten mut ohjattiin seisomaan oikein, jalat oikeaan asentoon, tarpeeksi kauas toisistaan ja sit aloitettiin...."VIELÄ VÄHÄN ALEMMAS, VIELÄ ALEMMAS...JA SIELTÄ YLÖS....NOIN"!!! :D Äijä karjuu siinä ja kannustaa: "VIELÄ MENEE, VIELÄ MENEE" ! "VIELÄ MENEE YKSI SARJA!" ja lopulta: "KAUNIS LIIKE, TODELLA KAUNIS LIIKE!! KYLLÄ ME TÄSTÄ TYTÖSTÄ VIELÄ KYYKKÄÄJÄ TEHDÄÄN!!!!" :hyper: Voi jeesus mua hävetti. porukka siinä ringissä hymyili ja seuras sivuprofiilista sitä mun "kaunista liikettä" ja mä en voinu muuta kun tehä sarjat loppuun ja koittaa jotenki pitää itteni kasassa. :rock:

Loppujen lopuksi samainen ukko neuvo mulle vielä pari muutakin liikettä, mistä olin aina ollut epävarma. Eli siis ihan huippujuttu lopulta kuitenkin, eipähän tarvinnut itseään teloa väärillä liikeradoilla jne. Mutta kuitenkin, mä olin niin paniikissa pitkään, et tuntu et jokapaikka vaa täris! En todellakaan ollut tottunu oleman mitenkään esillä tai muitten tuijoteltavana ja toi oli kyllä suht karu tapa tehdä se ekaa kertaa :lol2: Mut loppu hyvin, kaikki hyvin...Kyllä siitä on jo toivuttu! Muistan vaa seuraavan kerran, kun puntille menin - vilkuilin varovaisena ympärilleni, et noinkoha se spandexikaveri on vielä taas...Sieltähä se salin perältä huus samantien et "MOII...!" kun mut näki, eli sain samalla ihka oman, uuden treenikaverin :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom