Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Dina sanoi:Onko täällä muuten millä jakaumalla kilpailleita, kilpailemaan tosissaan tähtääviä ja omaksi ilokseen kuntoilevia?
tiinuli sanoi:Mä en ole koskaan kilpaillut enkä varmaan kilpailekaan, ikää on jo 31 eikä se varmaan ole paras mahdollinen ikä aloittaa: kropan rappeutuminen on jo alkanut eikä elimistö välttämättä tykkäisi dieeteistä.
Sakael sanoi:Apua miten masentavaa tekstiä... Koko viikonlopun ajan olen vain murehtinut sitä, että ei musta varmaan olekaan kisaamaan ensi keväänä. :(
Fimale sanoi:Ikä ei ole mielestäni mikään este. Minkä ikäisiä ovat esim. Marjo Krishi, Riitta Koukkari ja Marjut Vainio? Ovathan he kilpailleet jo monia vuosia mutta näkyykö heidän kropissaan rappeutumisen merkkejä? Mielestäni heillä kaikilla on tosi upeat kropat.
Itse olin 30-vuotias kun tein ensimmäisen kunnollisen dieetin ja menin ensimmäisiin kisoihin. Kropassa ei näkynyt silloin eikä näy tälläkään hetkellä rappeutumisen merkkejä. Dieetti oli oikea 'opetusmatka' omaan kroppaan. Seuraavan kerran lavalle 32-vuotiaana.
Miten voit tietää ettei elimistösi välttämättä tykkäisi dieeteistä jos et niitä koskaan kokeile?
She Devil sanoi:En halua pahoittaa kenenkään mieltä, mutta tuolla kuva-osiossa on kuvia tytöistä jotka ovat lähdössä kisaamaan vuoden sisällä ja ikävä sanoa, mutta aika heppoisella taustalla sinne lavalle ollaan menossa.
Niin, itse treenaan lähinnä omaksi iloksi ja muiden kauhuksi :evil:
tiinuli sanoi:Ihailen suuresti niitä, jotka kilpailevat, ihailen heidän päättäväisyyttään ja omistautumistaan lajille. Nostan hattua myös sulle, koska teet sitä mihin mä en pysty. Kaikkien ei tarvitse kisata, vai tarvitseeko?
Sakael sanoi:Tämä viesti oli ilmeisesti tarkoitettu minulle, eikö niin? :(
Kyllä sieltä liiton puolelta näytettäis alta vuoden treennaneitakin kannustettavan kisoihin, eli en tiedä mitkä motiivit siellä on ollut, mutta alle vuoden treennannut ei kuulu vielä kisoihin.She Devil sanoi:Sakael, ei todellakaan tarkoitettu sinulle vaan eräälle/eräille nimeltä mainitsemattomille.
Älköön kukaan ottako viestiäni liian henk.koht, halusin vain tuoda mielipiteeni julki. Täälä kun on tapana kehua kaikkia (joilla on kuvia näytillä) vaikka lihaksia ei juurikaan ole saatu vielä hankittua. Annetaan tavallaan väärää palautetta ajatellen kisalavoja. Onhan se hyvä, että rohkaistaan kisaamaan, mutta perään pitäisi lisätä "että sitten parin vuoden päästä".
Onneksi nykyään on karsinnat olemassa koska ei yleisö eikä varsinkaan tuomarit (en tietysti voi tuomareiden puolesta puhua) halua nähdä lavalla keskenkuntoisia kilpailijoita tai kilpailijoita jotka innoissaan nousevat lavalle vuoden punttitreeni taustana ja kenties joutuvat pettymään itseensä kun näkevät kilpasiskot takahuoneessa.
Ehkä hieman kärjistettynä tuo edellinen lause, mutta luulen että ymmärrätte mitä sillä ajan takaa.
Dina sanoi:Olen kyllä aina harrastanut kaikenlaista liikuntaa, mutta kuntosalitreeniä en varsinaisesti satunnaisia käyntejä enempää. Katsotaan nyt miten tämä tästä lähtee sujumaan
Osaatteko kertoa Kuopiosta fitness-ihmisiä, joilta voisi saada apua? Ja suositelkaa hyvää salia, kun on muutto edessä pian...