Nokkonen

Status
Viestiketju on suljettu.
F@stille ja Jäätävälle: olkaa onnellisia, että sentään ymmärrätte olevanne liian fiksuja osallistumaan tähän keskusteluun sen enempää. Pahimmassa tapauksessa väittelette Teuvo Hakkaraisen kanssa täällä, ken tietää...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hienoa merkkari, olit ensimmäinen tähän ketjuun kirjoittanut, joka ymmärsi lukemaansa, eli mikä minun pointtini oli! Oleellista ei ole onko nokkosessa viisi vai 3,43 kertaisesti c-vitamiinia appelsiinin nähden. Oleellista on että tuota esim. 3,43 kertaa enemmän c-vitamiinia sisältävää nokkosta on vapaasti kerättävissä sieltä lähiluonnosta, mielestäni tosiaankin järkevämpää egologisesti, sekä taloudellisesti kerätä omasta luonnosta ilmaiseksi, kuin ostaa marketista jostain helvetin kaukaa tuottettuja tuotteita tai teollisesti tuotettuja tuotteita. Mutta kuten sanoin ihan vapaasti jokainen tehköön mitä lystää, tuolla luolapoika-kulttuurilla on vain noita uskonnollisen lahkon piirteitä, eli rynnätä äkkiä ampumaan alas ja sensuroimaan kaikki jotka eivät omaan ideologiaan sovi.

F@stille ja Jäätävälle: olkaa onnellisia, että sentään ymmärrätte olevanne liian fiksuja osallistumaan tähän keskusteluun sen enempää. Pahimmassa tapauksessa väittelette Teuvo Hakkaraisen kanssa täällä, ken tietää...

Mitä ihmettä sillä on asian kanssa tekemistä Kuten sanoin otin vain nopeasti viitteen ja sanoin googlesta löytyvän lisää asiasta, viis Teuvo Hakkaraisesta(tätähän se on nykyteineillä kun äitin pitäisi vielä pyyhkiä varmaan persekkin vielä, ettei itse tarttis pyyhkiä?). Mutta kun tuli se puheeksi, niin voisitko kumota vaikka hänen tekstinsä ja esittää sen vihanneskasvin, jolla on paremmat arvo 100g:ssa kuin nokkosella? Mielellään suomalainen vihanneskasvi, mutta kaikki kelpaa. Kyllä minä olen Fastin ja Jäätävän fiksuudesta ihan toista mieltä, no mutta, ehkä luolapoika-kulttuurissa on tapana pitää fiksuna sellaista joka ei edes ymmärrä lukemaansa?:D

Huhuu, oletko lähtenyt etsimään sitä nokkosta paremmat arvot omaavaa vihanneskasvia?

^ Voi jessus näiden näiden hippien kanssa syö sinä nokkosesi ilman teollista makua seuraavan puolen vuoden ajan ja raportoi vaikka tähän topiciin tai vieras kirjaani tulokset lupaan raportoiden sen jälkeen omani näiden IHQ teollisuus tuoteiden kanssa. :puntti: On näiden thc kasvi kannattijien kanssa ennenkin väänetty tosin ei ne ennen ole koittaneet minulle sentään niitä syöttää tai edes suositella syömään. :)

Tosi miehethän ne heiluttelee pikkusormeaan ketoosidieteillä ym. me naiset-roskalla:D

Ai jaa, Jäätävä on näitä nuorisovajakkeja:hyper:. Jäätävän kirjoituksia;"Hahhah pitäs varmaan :P Ei vittu mä tipuin äskö ku katoin mitä muuta se kynailija o kirjotellu, tsekkaa sen kaverin toinen alotettu threadi, se jätkä syö jotai kuusenoksii :O "

Joopa joo:rolleyes:

Oli pakko kattoa kynäilijän viimesimpiä postauksia kun toiseen threadiin asti oli mennyt jäätävää mollaamaan ja täällä näyttää olleen aika mojovat yksinkeskustelut käynnissä. Hyvä herra, internet ei ole oikea paikka sinulle.

Tää ketju huutaa lukkoa.

Nää nokkospostit vois ohjata Eeron sieni-luontofoorumille mä en vaihda heraa mihinkää!11

Taidan mielummin vetää sen appelsiinin kuin säkin verran nokkosia joten lukottakaa koko paska threadi.

Aww.. Kattokaa kuinka söpö koiranpentu. Älkää tapelko.
images

Ja sitäpaitsi, nokkonen on hyvää ja mikä parasta - ilmaista.

Oli pakko kattoa kynäilijän viimesimpiä postauksia kun toiseen threadiin asti oli mennyt jäätävää mollaamaan ja täällä näyttää olleen aika mojovat yksinkeskustelut käynnissä. Hyvä herra, internet ei ole oikea paikka sinulle.

Ketkähän sen mollaamisen tässäkin ketjussa aloittivat? Fast, jolla ei ole aikaisempien postaustensa perusteella edes apukoulutasoinen tietämys äidinkielestään, apinan tasoisten yhdysanavirheiden perusteella ja tämä linnunluinen macho-mies Jäätävä, joka heitteli vittuilua, ilman edes että pystyi argumentoimaan väitettään (esittämään vihanneskasvia, jolla olisi paremmat arvot kuin nokkosella ja jota voitaisiin tällä perusteella pitää nokkosta terveellisempänä). Ainakin itse korkeakouluajoilta muistan, että tieteelliseen väittämän pitää perustua muuhunkin kuin "minä tiedän, mutta en kerro"-tasoiseen lapsellisuuteen. Kenties näissä nykyajan amiksissa (AMK) opetetaan jotain uutta tiedettä, en tiedä, mutta nehän ovatkin opistotasoisia lohdutuspalkintoja niille tyhmille luusereille, jotka eivät pääse yliopistoihin ja korkeakouluihin sisään.

Poitsujen on hyvä oppia vanha sananlasku: niin metsä vastaa, kuin siihen huudetaan.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom