nokia sports tracker

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja metalman
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
42
Törmäsin tämmöseen ilmaiseen softaan. Tolla pystyy s60 3ed + gps-puhelimen kanssa pitämään kirjaa jumpistaan. softa laskee hienosti keskinopeuksia, korkeuseroja, matkaa jne ja piirtää niistä jopa hienot käppyrätkin =)

Reitit pystyy vielä ymppäämään google-earthiin jolloin niitä voi katsella ihan kartan päällä.

Lisää infoa täältä
http://www.e-series.org/archives/309

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kokeilin tässä joku päivä automatkalla N95:llä ja hyvin tuntui toimivan. Itselleni ei kauheasti tuosta hyötyä ole, mutta pitihän sitä testailla.

Ainakin juokseminen voi olla ikävä kännykkä taskussa ja en tiedä kuinka hyvin gps toimii taskusta. Kaipa tuotakin pitää tässä kevään kuluessa vielä testailla.

noksu yrittää selvästi nyt saada lisää käyttäjiä gps:n pariin tuomalla markkinoille tämmöisiä ilmaisia ohjelmia. Äskenhän tuli sekin maailman ensimmäinen täysin ilmainen gsp-navigaattorisofta. Nimeä en nyt muista, mutta se on siis sellainen johon voi ladata myös ilmaisia karttoja, eli softa ei lataa karttaa netistä ajon aikana kuten jotkut nykyiset ohjelmat.

Ja taas S80-käyttäjät jää kaikesta kivasta paitsi... Navicorelle jo ajat sitten ehdotin tämän tyyppistä mutta sanoivat että pistetään mietintämyssyn alle. Olisihan se hyvä kun kuljettu reitti näkyisi jo suoraan Navicoren kartoilla...

Puolisen vuotta olen tuolla lenkit tallentanut ja on kyllä mun suosikkisofta kaikista S60 applikaatioista. Ilmainen vielä.

Jos omistaa BT GPS:n tai puhelimen mistä gpesi löytyy niin saa ilmaiseksi saman mistä joku suunto pyytää 300 egeä. Samalla vehkeellä saa lenkille vielä musiikkia kuunneltua ja jos joku soittaa niin puhelun aloitus ja lopetus menee yhdellä napilla minkä jälkeen rokki soi taas. Uusin versio osaa jutella myös bluetooth sykemittarin kanssa. Onko tuollaisia?

Tää on nyt sitä konvergenssiä ihmiset.

Ja taas S80-käyttäjät jää kaikesta kivasta paitsi...
Ei ole uusimmassa kommarissakaan S80:stä. Tuskin moni 3rd party softatalokaan sille enää tekee uusia sovelluksia.

se ilmanen navigaattori tais olla tää http://www.smart2go.com/en/

Onkos joku kokeillu tota? mulla on itelläni tomtom joten en taida kehdata tuota edes asentaa..

Dopey mulla on uusin versio trackerista eikä tässä käsittääkseni oo mitään puhuttu sykemittarista?

Firman sisällä ollaan vähän edellä :). Smart2go on mulla käytössä myös ja hyvin toimii. Olen käytellyt N95:n sisäisellä GPS:llä ja muilla luureilla LD-3W GPS:n kanssa.

joo kopistelin tossa itekkin. Onhan tuo tietty ilmanen mutta ilmaisesta versiosta puuttuu käytännössä navigointi kokonaan, eli karttaa ja reittiä voi vain katsella, "turn-to-turn" navigointi sitten taas maksaa.

En pysty nyt ajossa tota testaamaan tällä sekunnilla, niin kysynkin tässä että jos laittaa tossa ilmasessa ton "show route on map" päällä, kääntyykö kartta sitämukaa kun reittiä edetään? Ainakaan tossa ilman reittiä ajellessa kartta on kokoajan pohjoiseen.

Tosta sykemittarijutusta, tollasta on siis odotettavissa! =)

Ilman navigointipalvelun ostoa ei kartta seuraa mukana.

taas uutta beta labsilta! Nyt on tullut tämmönen softa kun mobile web server. Muuttaa kännykkäsi weppiserveriksi josta käsin voit jakaa kännyn kuvia, luoda blogimerkintöjä, jakaa kalenteria jne jne .. Voit myös weppihallinnan kautta ottaa kännykameralla kuvan (tää on hieno =) )tai lähettää sms-viestin.

Ihan jännä softa, en nyt äkkiä keksi mitä hyötyä tuosta oikeasti on.. No ehkä tuo kuvien jakaminen on hieno ominaisuus. Mutta tekniikkafriikeille tästäkin on iloa pitkäksi aikaa kun voi kavereiden kanssa räpsiä toisten kameroilla kuvia =)

https://mymobilesite.net/

Nostetaas tätä vähän ylös ja samalla kysymys: kaveri tuossa miettii että löytyisiköhän vastaavaa Windows Mobilelle. iPhonelle näitä löytyy jo liuta :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom