Deleted member 50104
Mistä voi tilata n900 stylus tikun? Google ohjailee huuto.nettiin ja keltaisen pörssin sivuille, kaipaisin linkkiä johonkin oikeaan firmaan.
http://www.klc.fi/fin/tuotteet/Nokia-Varaosat-N900/N900-STYLUS-9903029-
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mistä voi tilata n900 stylus tikun? Google ohjailee huuto.nettiin ja keltaisen pörssin sivuille, kaipaisin linkkiä johonkin oikeaan firmaan.
En oo ainakaan ite huomannu mitään eroa kai. Paitsi EHKÄ sen, ettei puhelimeen vastattaessa tarvii tökkiä väistelevää "Vastaa" painiketta kahta minuuttia. Tosin en ole saanut kuin yhden puhelun päivityksen jälkeen, eli en voi olla varma kävikö vain tuuri. En onnistunut googlettamaan mitään infoa tuosta päivityksestä, olisi kiva saada lista kaikesta minkä päivitys tuhosi ja muutti huonommaksi kuin aiemmin.
Paitsi EHKÄ sen, ettei puhelimeen vastattaessa tarvii tökkiä väistelevää "Vastaa" painiketta kahta minuuttia.
Mulla on sama tunne. Tänään just rupesin miettii et puheluihin vastaaminen on onnistunu oudon helposti.
Ei jeesus. Niin paljon kun eri puhelimia ja niiden käytettävyyttä haukutaan niin olen kuitenkin luullut että joka älypuhelimella voi sentään vastata puheluihin :D
Varmaan älypuhelimilla joo mutta N900 ei edelleenkään ole sellainen vaan kämmentietokone/MID-laite jossa nyt vaan sattuu lisäksi olemaan jonkinlaiset matkapuhelinominaisuudet.
No ainakin valmistaja itse luokittelee sen sivuillaan matkapuhelimeksi eikä minikannettavaksi :nusnus:
Mulla ei ole koskaan ollut mitään vaikeuksia vastata puheluihin tai soittaa niitä, tälläkään mobiilitietokoneella ;)
Tekstiviestit tässä toimii paremmin kuin missään käyttämässäni puhelimessa, tykkään todella paljon siitä "keskustelutyyppisestä" systeemistä, joka tässä on käytössä. Ei tartte arvailla/muistella, että mihin viestiin vastaus tuli tms.