Nokia - N70

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ricu
  • Aloitettu Aloitettu
Paljos tommonen messengeri tulee sitte oikeesti maksamaan? Eli käyttääkö se jotain datapaketteja toimiessaan, vai? Eihän se nyt niin fiksu voi olla et ilmaseksi saa lärpytellä puhelimellaan?

Siis lisenssi siihen softan on nykyään maksullinen. Esim. mulla on datapaketti liittymässä jossa rajoittamaton käyttö kuukaudessa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onkos jengi vaihtanut isompaa muistikorttia, miten noi office-lukuohjelmat sais toimimaan uudellakin kortilla, kopioin kyllä vanhasta kortista sisällön uuteen mutta lukuohjelmia ei ole valikossa eikä suostunut tiedostoa avaamaankaan.

No hajospa se minunkin N70 sitten. Pikku kikkailua se on piettänyt tässä koko omistuksessa olo ajan ja tänään kokeilin ajaa uutta "käyttistä" siihen, kun yhtäkkiä tulee teksti "usb yhteys katkennut". Sammu kännykkä eikä siitä enää herännyt. Pikkasen vituttaa tommonen... Ja todellakaan piuha ei liikahtanut milliäkään, koska kännykkä oli pöydällä, eikä siihen käynyt edes tuulen vire.
Saapas nähdä mitä ne sieltä takuuhuollosta sanoovat. Katotaanpa vaan niin takuu laukes siinä vaiheessa kun oon sitä uutta käyttistä koittanu laittaa ( Onko tietoa? ). Elisan paketista siis kyse. Toisaalta, jos värkki on ollut alusta lähtien viallinen ja kaikki ohjelmat ladattu Nokian sivuilta niin eikai se voi siihen raueta?

edit. korjaan itseäni. Takuu on vain valmistajan antama takuu. Eli en usko takuun raukeavan.

Paljos tommonen messengeri tulee sitte oikeesti maksamaan? Eli käyttääkö se jotain datapaketteja toimiessaan, vai? Eihän se nyt niin fiksu voi olla et ilmaseksi saa lärpytellä puhelimellaan?

Käytän IM+ nimistä mesettelyohjelmaa kännyssä. (Eli voipi viestitellä aivan kuin tietokoneellakin, MSN messenger, Yahoo, ICQ, ym...)
Mulla on datankäyttöön liittymä, joka sisältää 20Mt/kk 3,90€. Ylimenevältä osalta tietty menee lisämaksua. Toi mese voi olla vaikka 24h auki, maksu menee ainoastaan lähetetystä datasta eli vastaanotetuista ja lähetetyistä viesteistä. Ei siitä että se ohjelma on auki, ja olet online tilassa.
20Mt riittä aika pitkälle, kun tekstit ei nyt montaa kilatavua vie...

Kiitti! Pitäis joskus opetella käyttämäänkin tota luuria.. entä saako ton sivussa olevan näppäimen toiminnon muutettua jotenkin? siis sen, mistä se kamera räpsäsee kuvan?

Ostin itekin vähän aikaa sit tuon ko. puhelimen, ja hyvältä tuntuu ;) Nyt pitäs saada mese toimii ennen armeijaa et vois sit kätsysti viestitellä. En kuitenkaan tiedä mitä se tulis maksamaan. Tossa ylempänä sanottiin, että se hinta menee sen mukaan kuinka paljon tavaraa siirtyy. Liittymänä mulla on Saunalahti ja sen mukaan :

Internet-käyttö (GPRS, EDGE tai 3G, internet.saunalahti-APN) = 1,50 €/Mt

Eli onko se just toi ? Osaako joku arvioida miten paljon tolla 1,5 eurolla pystyy viestittelee :D ?

EDIT

Sit oli tälläinen hinta myös
WAP-käyttö (GPRS, EDGE tai 3G, wap.saunalahti.fi-APN) = 0,29 €/käyttövuorokausi (ei koske SaunaWAP-valikon omia sivuja)

Nyt kun tämä threadi on taas pinnalla, niin suosittelen samalla kaikkia N70:n omistajia päivittämään ohjelmiston puhelimiinsa.

http://www.nokia.co.uk/A4226014

Tuolta päivitys onnistuu. Kaikki tiedot kannattaa siirtää muistikortille talteen, ja sitten muistikortti irti puhelimesta tai siitä varmuuskopiot. Puhelimen omasta muististakin toki voi ottaa varmuuskopion, mutta minulla ainankin kun palautin varmuuskopiot, niin se aiheutti päivityksen jälkeen kaatuilua. Päivityksen uudelleenasennus korjasi tuon.

Minä olen nimittäin ainankin todella tyytyväinen tuohon ohjelmistoversioon, v. 5.0638.3.0.1 18-09-06 (oman ohjelmistoversionhan saa näkyviin kirjoittamalla *#0000# puhelimen näytölle). Musiikkisoitin esimerkiksi muuttui selvästi paremmaksi ja galleria parani kertaheitolla. Latausajat vähentyi tuntuvasti ja käyttis muuttui muutenkin jouhevammaksi.

Nyt kun tämä threadi on taas pinnalla, niin suosittelen samalla kaikkia N70:n omistajia päivittämään ohjelmiston puhelimiinsa.

http://www.nokia.co.uk/A4226014

Tuolta päivitys onnistuu. Kaikki tiedot kannattaa siirtää muistikortille talteen, ja sitten muistikortti irti puhelimesta tai siitä varmuuskopiot. Puhelimen omasta muististakin toki voi ottaa varmuuskopion, mutta minulla ainankin kun palautin varmuuskopiot, niin se aiheutti päivityksen jälkeen kaatuilua. Päivityksen uudelleenasennus korjasi tuon.

Minä olen nimittäin ainankin todella tyytyväinen tuohon ohjelmistoversioon, v. 5.0638.3.0.1 18-09-06 (oman ohjelmistoversionhan saa näkyviin kirjoittamalla *#0000# puhelimen näytölle). Musiikkisoitin esimerkiksi muuttui selvästi paremmaksi ja galleria parani kertaheitolla. Latausajat vähentyi tuntuvasti ja käyttis muuttui muutenkin jouhevammaksi.

Nonnih, piti mennä munkin sitten kokeilemaan tota päivitystä. Tuloksena kapula lopetti täysin toimintansa. Ei käynnisty enää olleskaa. Voe perse :wall:

Ohjeita noudattamalla ? Ite tein päivityksen ohjeita noudattaen ja hyvin pelittää :)

Kyllä, täysin niin, miten ohjeissa sanottiin. Lueskelin netistä, että joillekin on käynyt samoin. Vein huoltoon ja tänään sain kapulan taas käyttöön, koitin uudestaan ja nyt onnistui. :) .

Kyllä, täysin niin, miten ohjeissa sanottiin. Lueskelin netistä, että joillekin on käynyt samoin. Vein huoltoon ja tänään sain kapulan taas käyttöön, koitin uudestaan ja nyt onnistui. :) .

Ok, mulla oli ennen ihan eri näköinen se valikko. Oli kaikki eri jutut (Viestit, osoitekirja...) oli luettelona. Nyt on kaikki levitettynä ja näkyvillä. Mahto olla vähän vanha ohjelmisto mulla =)

Mulle tuli joku aivan eri versio. V 6.0609.2.0.1 01-03-06 RM-84.
Mistäköhän johtuu? :eek: Ei onnistunut tuo asennus ensimmäisellä kerralla, mutta meni kyllä perille, kun vähän potki.

Kysytään nyt samaan syssyyn vielä, että mikä olis helpoin tapa siirtää vanhalta Nokia 3230:lta uuteen SIM-lukittuun N70:een kaikki tekstiviestit ja puhelinnumerot?

Heh, joo, olisi voinut lisätä, että kaikki sitten omalla vastuulla. :D Tosiaan, minullakin oli ennen päivitystä ohjelmisto päivätty huhtikuulle, niin tuo päivitys korjasi bugeja suuren liutan: esim. ennen oli ongelmia soittoäänten kanssa, kun vaihtoi äänettömälle ja siitä äänelliselle, niin puhelin vaihtoi soittoääneksi Nokia Tunen.

Bodypena sanoi:
Ok, mulla oli ennen ihan eri näköinen se valikko. Oli kaikki eri jutut (Viestit, osoitekirja...) oli luettelona. Nyt on kaikki levitettynä ja näkyvillä. Mahto olla vähän vanha ohjelmisto mulla =)

Tuo on jokaisessa versiossa olemassa. Menet valikkoon ja painat Valinnat, ja valitset Luettelo, ja sitten ne on taas luettelona. Vastaavasti luettelosta ruudukoksi saa vaihdettua samalla tempulla, mutta valitsee vain Ruudukko. Tosin kukapa luettelona noita selaisi nykyresoluutioilla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom