Toisaalta N-Gage on tasokas kännykkä, paljon toimintoja ihan kännykkänäkin. Toisaalta se on kieltämättä aika iso ja hankala käyttää, vaikeaa tai lähes mahdotonta yhdellä kädellä käyttää. Mulle on täysin yhdentekevää se, näytänkö norsulta puhuessani kännykkään vai ei, EVVK muiden mielipiteet tuon suhteen, mutta jos kännykkää käyttäessään pitää ottaa molemmat kädet käyttöön, niin ei hyvä.
Toisaalta N-Gagessa saa tosiaan pirusti vastinetta rahalle. Mun mielestä esim. 7250 on ominaisuuksiinsa nähden järjettömän hintainen, ovh taisi olla 580€
. Ämpärisoitin, pelit (jos niitä haluaa pelata ja pelejä arvostaa), vars. Bluetoothin kautta kavereiden kanssa pelailu on hauskaa
ja tasokas kännykkä (paitsi koko ja käytön hankaluus, joka toisaalta on tottumiskysymys), em. kokonaisuus 280 eurolla (ja lähitulevaisuudessa tietty halvemmallakin) on mun mielestä halpa.
Mutta kuten aiemminkin sanottua, ostakoon jokainen tarpeidensa ja lompakkonsa/tilinsä mukaisen kännyn. Itelleni kelpaa 3310 vielä vuosia, vaikka nyt on työkäytössä 6800 ja siviilikäytössä 6220 prototyypit. Molemmat asiallisia luureja, mutta sisältävät paljon mulle täysin turhia ominaisuuksia kuten esim. värinäytön ja kameran (huono, sama kuin 7250:ssa).
Ainiin, em. N-Gagen arvio prototyypin kokelun perusteella kirjoitettu ja vain henk.koht. mielipiteenä.