Nokia E71

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kuitula
  • Aloitettu Aloitettu
Ongelma, minulla on yksi toimiva E71 missä tosi naarmuiset kuoret, ja toinen E71 joka kärsinyt vesivahingon, mutta missä miltei uudenveroiset kuoret.

Kysymys: Voiko/osaako maalikko vaihtaa kuoret itse, jos sattuu omistamaan ruuvarin että saa takakannen 4kpl ruuvia auki, vai onko kuina monimutkainen operaatio? Anyone?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ovi Storesta voi ladata nyt ihan oikean applikaation nimeltä Facebook. Se jopa toimii. Ennenhän tämä facebook oli vain bookmarkki.

Mulla on mennyt näytön "alle" roska. Miten saisin sen pois sieltä?
Näytön naputtelu ei auta, eikä tuolta väleistä puhaltelu. Pitäskö kokeilla paineilmalla puhaltaa tonne?

Mulla on mennyt näytön "alle" roska. Miten saisin sen pois sieltä?
Näytön naputtelu ei auta, eikä tuolta väleistä puhaltelu. Pitäskö kokeilla paineilmalla puhaltaa tonne?

Jos sulla on torx-meisseli niin riipase ne ruuvit auki ja raota kuorta, ja puhalla sit sinne väliin. Siinä on sivuissa semmosen metalliset nipsut mitä painamalla se kuori aukee paremmin.

E: Paineilmalla, itse puhaltelemalla sinne menee äkkiä sylkeä ja sitä on harmittavampi putsata.

Ongelma, minulla on yksi toimiva E71 missä tosi naarmuiset kuoret, ja toinen E71 joka kärsinyt vesivahingon, mutta missä miltei uudenveroiset kuoret.

Kysymys: Voiko/osaako maalikko vaihtaa kuoret itse, jos sattuu omistamaan ruuvarin että saa takakannen 4kpl ruuvia auki, vai onko kuina monimutkainen operaatio? Anyone?

Voi ja osaa, ruuvari ja jotkut pinsetit niin onnistuu helposti. Sillä vesivahingon kärsineellähän on hyvä harjotella, jos joku sattuu menemään vikaan. :)

Mitäs uutta tuossa E72:ssa on tähän E71 nähden? Itsellä oli työpuhelimena E61 ja olin todella tyytyväinen siihen. Varmaan ainut puhelin jota en saanut 2v käytön aikana rikottua, kiitos alumiinikuorien.

Ovi Storesta voi ladata nyt ihan oikean applikaation nimeltä Facebook. Se jopa toimii. Ennenhän tämä facebook oli vain bookmarkki.

Se sovellus ei vaan taija toimia tässä ketjussa puhutussa puhelinmallissa. Olen mielelläni väärässä.

Ilmaantui ongelma...

Ennen on luurilla päässyt facebookiin helposti kirjautumaan. Nyt ei, heittää tuonne kirjautumis ruutuun aina ihan miten sattuu. Monesti menee niin että kun yrität kirjautua sisään, laitat salasanan ja tunnuksen oikein, lataa muutaman sekunnin ja tulee takaisin kirjautumis ruutuun. Vitun ärsyttävää kun pitää ties missä välissä olla uudelleen kirjautumassa. Mistä vois johtua?

Ilmaantui ongelma...

Ennen on luurilla päässyt facebookiin helposti kirjautumaan. Nyt ei, heittää tuonne kirjautumis ruutuun aina ihan miten sattuu. Monesti menee niin että kun yrität kirjautua sisään, laitat salasanan ja tunnuksen oikein, lataa muutaman sekunnin ja tulee takaisin kirjautumis ruutuun. Vitun ärsyttävää kun pitää ties missä välissä olla uudelleen kirjautumassa. Mistä vois johtua?

Mulla on ihan samaa ongelmaa ilmennyt, käytän ite Naamakirjaa Opera Mobilen kautta ja kirjautuminen toimii kun valitsee "touch site" -kirjautumisen, niin sisälle menee ja sieltä voi vaihtaa näkymän takaisin sinne mobilen puolelle. Vittumaista säätämistä, mutta toimii

Onko kukaan koittanut sekä E71, että E63? Uutta puhelinta hommaamassa, ja E71 on turhan kallis malli, mutta tuo sen "pikkuvelisisko" E63 olisi aika passelin hintainen. Tässä topicissa E71 ylistetty aika paljon, mutta verrattuna E63, onko suuria eroja?

Saanko mitenkään siirrettyä saapuneita tekstiviestejä muistikortille siten että ne saisi kortilta auki toisella (nokialaisella)puhelimella?

Ihan hyvä puhelin tämä E71:n on ollut, mutta luvattoman heikkoja ovat. Mulla menny kaks rikki ihan normaalikäytössä, (en ole käyttänyt vasarana) eivät ilmeisesti pahemmin siedä pudottelua.

Ihan hyvä puhelin tämä E71:n on ollut, mutta luvattoman heikkoja ovat. Mulla menny kaks rikki ihan normaalikäytössä, (en ole käyttänyt vasarana) eivät ilmeisesti pahemmin siedä pudottelua.
Huonoa tuuria sulla. Mulla entinen E71 selvisi lukemattomista pudotuksista, joissa takakansikin irtosi jokusen kerran tällin voimasta ja yhdestä sukelluksesta vessanpönttöön (irrotin akun ja teippasin compun flektin ulostuloon kuivattavaksi.) ilman mitään ongelmia. Hajoaminen pudotuksissa on ihan puhtaasti tuurista kiinni ellei sitten ole jostain heavy duty kapulasta kyse.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom