Nokia Comes With Music

Olen miettinyt ostavani Nokia X6 Comes With Music -puhelimen, joten onko kenelläkään kokemuksia Nokian Comes With Music -palvelusta? tai X6 puhelimesta?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
x6sta vajaan kuukauden käyttäneenä uskallan periaatteessa kehua puhelinta. ainoa mikä mietityttää puhelimessa normaalin kuluttajan kannalta on hinta/laatu-suhde. noin 550 eskoa on varsin kallis hinta (itsellä kytkyllä, jossa megan kaista kuuluu hintaan)

muutama +/-

+näyttö on hyvä, kapasitiivinen näyttö on hyvin reagoiva ja käyttö sujuvaa
+suht laadukkaan olonen fyysinen olemus, ulkonäkö mielipidekysymys (itse tykkään)
+Nokia CWM (minulla ei ole kertaakaan kaatunut ja toiminut jopa yllättävän hyvin)
+laite on kuitenkin hyvä puhelin (itse en halua n900 tapaista "tietokonetta")
+a-gps toimii nopeasti ja tarkasti
+kamera (varsinaisella kameranapilla kuvatessa kuvatessa tosin kuva helposti tärähtää, käytän itse kosketusnäytön painiketta kuvatessa, mikä on vähän hankalaa)
+hiukan moitittu suorituskyky riittää omaan käyttöön (mese, netti, soitin pyörii samanaikaisesti varsin sulavasti, tietysti puhelimen saa jumiin, mikäli heittää vielä esim kameran päälle samanaikaisesti)

-muutama laatumoka (laturin liitäntä vaikuttaa "löysältä", muovinen takakuori natisee aavistuksen verran)
- symbian on aika vanhanaikaisen näkönen ja varsinkin oma selain on kökön näköinen (opera mini rullaa omasta mielestä hyvin)
- hinta varauksin

x6 on eka oma kosketusnäyttöluurini ja olen kyllä tyytyväinen ollut valintaan. halusin nimenomaan puhelimen hyvillä viihdeominaisuuksilla, enkä mitään kynällä tökittävää minitietokonetta. oman työni puolesta olen saanut räplätä ja kokeilla jos jonkinsortin luuria.

comes with music-palvelusta vähän hankala sanoa oikein mitään, oma suhtautuminen aika ristiriitainen. joku 150 biisiä tullut ladattua puhelimeen. biisit on suojattuja, eikä niitä saa esim asetettua puhelimeen soittoääneksi. palvelun hinta on kuiteskin aika kova (mikä nostaa x6n hinnan nykyiselle tasolle).

totta kai kätevä kun pystyy lataa biisin missä vaan, esim kun vaikka kappaleen radiossa, niin parissa minuutissa se on sulla luurissa. ja puhelimen mukana tullut aktivointikoodi toimii yhdessä puhelimessa ja yhdessä koneessa...annan oman koodini veljellä joka saa aktivoida oman läppärinsä sillä, kun en itse aio omalle koneelle nokian ohjelmia aio asennella

Lataatko kappaleet luuriin suoraan vai PC:n kautta? Matkapuhelinfoorumia lukiessa tuntuu, että PC:n kautta lataavat ovat tyytyväisiä ja suoraan kännykkään lataavilla takkuaa välillä.

Itse ostin hetki sitten n97 minin ja siinä tuli tuo CWM mukana.
Olen ladannut koneelle ja puhelimeen ongelmitta.

Vähän kylläkin tulee käytettyä, että en tiedä onko hintansa arvoinen palvelu, mutta ei tuota miniä vielä ilmankaan saanut..
Biisejä kyllä tuntuu löytyvän aika mukavasti laidasta laitaan ja lataaminen nopeaa.

Mietin itsekkin aluksi tuota x6, mutta päädyin aika nopeasti miniin. Ihan jo pelkästään näppäimistönkin takia.

suoraan puhelimella olen ladannut. koneelle asensin ohjelman, mutten ole edes laittanut aktivointikoodia koneelle, koska nokia music tms ohjelma tuntu niin tahmealta käyttää läppärillä, että poistin koko ohjelman ennen puhelimen saapumista...

puhelimella ladatessa latauksen aloitus tuntuu kestävän aina hiukan, noin 1 min, mutta kun lataus alkaa niin yks megasella kaistalla (elisan verkko) biisit tulee nopsaan puhelimeen ja sit vaan heitän ne soittolistalle. sen suuremmin ei ole cwm kaatuillut mulla.

itsekin matkapuhelinfoorumia lukeneena mun kappale tuntuu toimineen ihan moitteetta, yhden ainoan kerran olen joutunut lyömään väkisin virrat pois virtanapista. silloinkin yritin ladata ohjelmaa ovi-kaupasta :D ovi ei kyllä hirveesti pinnoja multa saa, oveen verrattuna cwm pelittänyt ok.

Mitä noita Nokia X6 arvostelu -juttuja on tullu luettua niin ihan ok puhelin taitaa olla. Kaverin luuria sen verran näpränneenä sanottakoon että tykkään tuntumasta. Kapasitiivinen näyttö on kyllä erittäin laadukas ja nopea.

ps. Huhupuheiden mukaan nimenomaan koneen kautta lataaminen paljon vaivattomampaa. Mutta to each their own, käyttää sitten sitä mistä tykkää enemmän :thumbs:

Nyt tuli hankittua sitten Nokia X6 Comes With Musicilla saunalahdelta. Kiitos vain Jupikka plussista ja miinuksista. Itse tullut aika samoihin plussiin ja miinuksiin nyt vajaan viikon käytön jälkeen. Taka kuori on ikävän muovinen ja koko design vähä liukas (tippunut pari kertaa). Muuten ollut erittäin tyytyväinen ja Comes With Music pelittää hyvin sekä puhelimella että koneella. JT` kyllä olet oikeassa että koneellaa tulee biisit (myös koko levy kerrallaan) paljon nopeammin kuin yksitellen klikkaillen puhelimella (ei saa levyjä kerralla, vain yhden biisin). Hintakin asettui loistavasti budjettiin kun löyty saunalahdelta 19.90e/kk paketti missä lähtee puhelin, CWM ja vielä data liittymä mukaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom