Nokia 6260

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mursu^
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
36
Olen ajatellut hankkivani Nokian 6260 puhelimen (käytetty n. 1kk vanha, hinta 350€). Kertokaas omia kokemuksia kyseisestä hilavitkuttimesta, hyviä ja huonoja puolia ym. perustelkaa kiitos :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sanokaas että onki siitä mp3-soittimesta mihinkään? Edes satunaisiin bussimatkakuunteluihin? :) Kun siinähän tietääkseni on mono-soitin...

Kuulemma muutamia maanantai kappaleita tullut vastaan, joten kannatta tarkistaa että esim näyttö ei ole järkyttävästi vinossa tai ylänäppäimet täysin käyttökelvottomia. Itselläni ollut kyseinen luuri nyt kohta pari viikkoa olen kyllä ollut tyytyväinen, ei mitään ongelmia.

Mutta suosittelen kyllä testaamaan ekaksi soveltuuko itselleen, sen verran erikoinen luuri kuitenkin.

edit: Itse en kyllä mp3-soittimeksi huolisi, aika huonoa laatua jos esim vertaa Creativen Muvo NX:ään.

itse omistanut tuon puhelimen muutaman viikon ja olen ollut suht tyytyväinen. Puhelin on omaan silmään mukavan näköinen ja koko suurinpiirtein sopiva. Ominaisuudet ovat luurissa hintaansa nähden hyvät. Miinuksena voisin sanoa, että softa tökkii minun yksilössäni (lähtee huoltoon) ja ei ole 3g puhelin... jos sillä nyt joku mitään tekee vielä?

On kyllä sellainen puhelin joka vaatii alkuun totuttelua käytön ja ulkomuodon vuoksi.
esim. näppäimien sijoittelu poikkeaa paljon perus Nokioista.

Itellä ei kyseistä luuria ole, mutta mitä oon kavereitten kokemuksia kuullu, ite hypistelly ja lukenu:

+S60 käyttis
+Simpukka

-Isohko
-Napit jotenkin huonon oloiset. Varsinkin se "joystikin" keskinappi. Hassu sijoittelu
-"Kamera"-tilassa ei saa 640X480 kuvia. Eli jos haluu täysresolla ottaa kuvia ne pitää ottaa sivullepäin.
-Vain yksi näyttö. Jos haluu kattoo kelloo, täytyy puhelin avata.

Huonoa:
Koko
ja että ei ole kuin yksi näyttö! ei pysty pitämään läpän vastausta päällä kun ei nää ketä soittaa ja jos ei halua että vastapuoli joutuu odottamaan!!

Käy tsekkaa www.matkapuhelininfo.com . Tuolta löytyy monista kännyistä juttua.

En nyt viitsi uutta threadia avata muille kännyköille, joten onkos porukalla kokomuksia Samsungin E330:sta tai Nokian 6170:sta. Jomman kumman aion ostaa, mutta päättää en osaa. Tosin nokiaa en ole vielä käsissäni pitänyt, jos on hyvä, niin aika varmasti sen ostan.

Toi 6170 on ihan perkeleen hyvä luuri: yllättävän pieni kokoinen, tyylikkään näköinen, ei tunnu "lelulta". Harmi vaan ettei oo s60, muuten ostaisin varmasti heti kun sitä kaupoista saa.

yanglei sanoi:
Toi 6170 on ihan perkeleen hyvä luuri: yllättävän pieni kokoinen, tyylikkään näköinen, ei tunnu "lelulta". Harmi vaan ettei oo s60, muuten ostaisin varmasti heti kun sitä kaupoista saa.

Valistakaas nyt tyhmää, että miten toi s60 eroaa sitten tosta 6170:n käyttiksestä?

yanglei sanoi:
Käytännössä siis eri käyttöjärjestelmiä (s40 ja s60), vähän niinku windows 98 ja windows 2000 :D
Paitsi että S40/S60:stä on vaikeampi sanoa kumpi on parempi...

Suurin ero käyttäjän kannalta on se, että S60:een saa asenneltua kaiken maailman sympparisoftia.

itse en ole kyseistä kännykkään kokeillu(luultavasti hyvä) mutta mitä olen nähnyt niin aivan törkeen iso se on. Onko se sitten hyvä/huono asia, niin päätä ite.

Itellä Samsungin läppäpuhelin. mukavan pieni mutta kyllä niitä vikoja on tässäkin.

n00kie sanoi:
Itellä Samsungin läppäpuhelin. mukavan pieni mutta kyllä niitä vikoja on tässäkin.

Mikä malli sulla on ja mitä vikoja olet havainnut?

Jep, kävin kaupassa katsomassa sitä 6260:aa ja on se kyllä helvetin iso. Leveyttä tuntui olevan aika reilun puoleisesit. :)

Clayman sanoi:
Mikä malli sulla on ja mitä vikoja olet havainnut?

x450. Se vilkkuvalo toimii jos on tullut viesti mutta ei toimi jos on tullut puhelu. Eli tarvii avata läppä ja tarkistaa onko puheluita tullut. Viestin tullessa valo vilkkuu valkoisena tiuhaan tahtiin. Noh siinä ne viat mitä olen huomannut mutta toi kyllä ottaa päähän aika paljon.

Niin ja viestin kirjoituksessa ei ole sellaista rivinvaihtoa.....noh se o pientä.

Muuten olen erittäin tyytyväinen ja on mukavan pieni.
maksoi vain 150€.

Jep, kävin kaupassa katsomassa sitä 6260:aa ja on se kyllä helvetin iso. Leveyttä tuntui olevan aika reilun puoleisesit. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom