Nokia 6020

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Alec
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
39
ajattelin vaihtaa puhelinta ja kiinnostuksen kohteeksi on noussut tuo nokia 6020.onko täällä kyseisen puhelimen omistajia?millanen on?onko kamera hyvä vai aivan perseestä?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
eikö oikeesti ketään?shit
no ei se auta muuta kun ostaa ja todeta itse...

Tuossa mallissahan on VGA kamera eli ei sitä voi hyvällä tahdollakaan hyväksi sanoa. Muutenhan kyseessä suht peruspuhelin, jos ei bluetoothille, edegelle ym ole käyttöä niin ihan harkinnan arvoinen puhelin.

Itsekin hieman tuota harkitsin mutta päädyin halvempaan 6030, jonka kuitenkin ajattelin nyt parin viikon käytön jälkeen myydä pois ja hankkia jonkun uuden lelun. :)

mä kuulin että ois paras kamera näistä nokian halvoista kamerakännyistä...?

onhan se tietysti niinkii...
en mä nyt hirveesti siltä kameralta odota,kunhan saan napattua pari herutuskuvaa silloin tällöin että pysyy fanit tyytyväisinä :D

vittu kun mä en tiedä mitään näistä puhelimista,tai kameroista.tietokoneet kyllä hoituu pääasiassa..
mä kun kelailin että tää 640x480 pixeliä ois ees kohtuullinen...

Alec sanoi:
vittu kun mä en tiedä mitään näistä puhelimista,tai kameroista.tietokoneet kyllä hoituu pääasiassa..
mä kun kelailin että tää 640x480 pixeliä ois ees kohtuullinen...

Se 640x480 on n. 0.3 Mpix eli ei siltä nyt hirveesti voi oottaa ja vielä kun puhelimien optiikka on mitä on..

Mutta löytyyhän netistä varmasti eri kameroilla räpsittyjä kuvia niin pääsee vertailemaan niiden laatua jos haluaa..

Multa löytyy 6020.
Ollut reilun puoli vuotta käytössä.
Olen ollut tyytyväinen hankintaan.
Ainuat miinukset on, ettei ole BlueToothia.
Kännykkä kerää myöskin jonkin verran pölyä kuoren alle.
Tilttaillu ei ole ainakaan mitenkään järkyttävästi.
Tuohon kuvanlaatuun vielä, kännykän kamera on kännykän kamera ja kunnon digikamera on kunnon digikamera. Piste.
Voin lähettää jotain kännyllä otettuja kuvia, jos haluat nähä, minkälaista jälkeä.

Osta ennemmin 6021 (on BT, muttei turhaa rahastuskameraa) ja jos kameran haluat, niin joku n.200€ digikamera sitten erikseen näppäilyä varten.

Sivun alalaidassa 6020:lla otettuja kuvia.
kuvia

Ja muutenkin GSMarenasta löytyy kaikki tarvittava nippelotieto puhelimista.

BadHair kiitos
kyllä ton laatuset kuvat mun pikku näppäilyyn riittää :D
oon mä huonompiakin nähny

Jep, kyllä vga:llakin ihan kohtis kuvan saa, jos on tarpeeksi (auringon)valoa. Tosin heti jos on hämärää, niin kuva kärsii aika paljon. Eli ei siitä "oikeaksi" kameraksi ole, mutta kyllähän sillä terassilla sen kuvan saa napattua...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom