Nokia 5800 probleema

Kun siirrän koneelta mun kännykkään (nokia 5800) biiseja niin kun on siirtäny muutaman niin sitten tulee virhe ilmotus ja lukee että: ''Virhe siirrettäessä kansiota tai tiedostoa. Parametri ei kelpaa.'' Sitten kun sammuttaa koneen ja käynnistää uusiks niin taas saa muutaman kappaleen sirrettyä ja tulee sama homma uusiks.
Ennen sain siirrettyy ihan hyvin kaikki kappaleet, mutta nyt on joka kerta tehny näin kun oon yrittäny siirtää niitä.
Mikähän mahtaa mättää siinä? Onko kellää ollu samaa ongelmaa? Miten sais ratkastua?
Kiitos vastauksista jo etukäteen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oletan että USB-kaapelia käytät? Oman luurin kanssa oli vastaavaa ongelmaa tiedonsiirrossa, ja ratkesi ihan liittämällä kaapeli toiseen USB-porttiin.

Yrität vissiin siirtää sillä Nokian musankopiointiohjelmalla? Kokeile pastee ne suoraan Oma tietokone -> Nokia Phone Browser -> 5800 -> Muistikortti -> Music.

Mulla on ollut tota ongelmaa ja vaikka mitä ongelmia. Nytkin känny on ollut 3 viikkoa huollossa..

Mulla toi musiikinsiirto-ongelma on helpottanut, kun siirrän pieniä määriä kerrallaan musiikkia.

Alkaa mennä hermo tän luurin kaa kun joka kerta tulee sama parametri ei kelpaa. Oon yrittäny resurssien hallinnasta ja windows media playerillä eikä toimi vieläkään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom