No shit Sherlock...

Ikä
45
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No joo, on sitä oudompiakin tutkimuksia tehty. Toki jos ennen 170 kiloa painava henkilö painaakin nyt vain 120 kiloa niin voi toki olla että se alla oleva osapuoli ei enää tukehdukaan kesken actionin. Näin voimme olettaa että seksielämä on parantunt :D

Täytyy myös muistaa, että ko. lehti uutisoi samassa numerossa, että Viivi Avellanin rinnat olisivat uhkeammat, jos niissä olisi muutama desi silikonia. :arvi:

Mitäköhän seuraavaksi?
"Naiset ovat miehiä parempia synnyttäjiä tehdyn tutkimuksen mukaan!"
"Tutkimuksessa haastateltiin 1000 suomalaista miestä ja naista. Tutkimukset osoittivat selvästi, että naisilta homma luonnistuu paremmin."
Galileo sanoi:
Täytyy myös muistaa, että ko. lehti uutisoi samassa numerossa, että Viivi Avellanin rinnat olisivat uhkeammat, jos niissä olisi muutama desi silikonia. :arvi:
:kuola:

-Marchi- sanoi:
Faktaahan toi on... Mutta ei asialle mitään vaan voi tehdä.

Krusifiksi sanoi:
Mikäs tuossa sitten on faktaa?

Samaa mietin kun krusifiksi. Toi koko juttu on taas nii päätön ku vain voi olla. Haluttas melkein nähä tyyppi joka keksii tollasia juttuja

Ei tuo nyt kovin huuhaatutkimus ole näihin verrattuna :D
Juuri jaettiin pari päivää sitten vuoden huuhaanobelit

http://www.improbable.com/ig/ig-pastwinners.html

Suomeenkin saatiin yksi noista:
"Alun perin uusiseelantilaisen, mutta nykyisin Oulussa asuvan professorin Victor Benno Meyer-Rochowin ja hänen unkarilaisen kollegansa tutkimus arvostettiin virtausopin alalla nolon nobelin arvoiseksi. Kaksikko on osoittanut sitovasti, että pingviinit kehittävät ihmisiin verrattuna yli kahdensankertaisen suolistopaineen, jonka ansiosta ne pystyvät pullauttamaan ulosteensa noin 40 sentin päähän pesästä." :hyper:

Pari vuotta sitten Suomessa oli joku tutkimus jossa oli selvitetty, että työssäkäyvillä
on enemmän rahaa käytettävissä, kuin työttömillä...

enceli sanoi:
Tähän samaan sitten sopii varmaan tämä ruotsin uusi, erittäin älykäs lakialoite

http://www.seksi.net/cgi-bin/iisi3.pl?cid=seksinet&mid=52&sid=3&a=show&id=257

Todella järkevä tempaus. Tuolla lailla ei ehkäistä rikoksia vaan päin vastoin, tehdään ihmisistä rikollisia. Jäämme odottamaan sitä aamuista katumuksen aaltoa kun huomataan että illan partneri ei ollutkaan parasta A-ryhmää.

"Mä olin siis ihan kauheessa känässä ja sit toi vaan kaato mut sänkyyn ja makas mut ja ja ja.. eeei, en mä suostuvainen ollu, en... se vaan niinku raiskas mut ja nyt mä haluu korvauksia..."

:david:

Sumu sanoi:
Todella järkevä tempaus. Tuolla lailla ei ehkäistä rikoksia vaan päin vastoin, tehdään ihmisistä rikollisia. Jäämme odottamaan sitä aamuista katumuksen aaltoa kun huomataan että illan partneri ei ollutkaan parasta A-ryhmää.

"Mä olin siis ihan kauheessa känässä ja sit toi vaan kaato mut sänkyyn ja makas mut ja ja ja.. eeei, en mä suostuvainen ollu, en... se vaan niinku raiskas mut ja nyt mä haluu korvauksia..."

:david:

Jep ja haastetaan ex- puolisoja eron jälkeen oikeuteen, pitkäkestoisesta seksuaalisesta hyväksikäytöistä ja toistuvita raiskauksista.
Ideahan oli varmaan alunperin hyvä, mutta on taas Ruotsin ja Suomeen malliin viety ihan liian pitkälle.

Herää kymysys onko toi ruotsin juttu tarkoitettukaan kovin vakavasti otettavaksi eli onko vain populistista feministipolitiikkaa? No hard feelings naisasianaisille, mutta kertokaapa miten tollasen "lain" valvonta onnistuu käytännössä? Ei mitenkään. Lopputuloksena on kasapäin käräjöintiä jossa kinataan sana-sanaa vastaan. :david:

-Marchi- sanoi:
*

Se että kännisiä muijia on helppo hyväksikäyttää.

No eipähän tuossakaan jutussa ihan suoraan niin sanottu. Toisaalta voit tietysti määritellä käsitteen "hyväksikäyttö" uudelleen. Se ei ole hyväksikäyttöä, että molemmat osapuolet ovat pöhnässä ja päättävät mennä yksissä tuumin harjoittelemaan lisääntymistä.

Uutisen mukaan kyseisen aloitteen tarkoitus on VÄHENTÄÄ seksirikollisuutta ja laiksi edetessään tuon aloitteen vaikutus on päinvastainen. Sitä en vielä ymmärtänyt, että millaisia seksirikoksia tuolla lakialoitteella pyritään vähentämään.

No jotain positiivistakin: tuo on vasta aloite, ei tasan tuu menee läpi... tai no, kyseessä on kuitenkin iloinen länsinaapurimme...

Sumu sanoi:
No jotain positiivistakin: tuo on vasta aloite, ei tasan tuu menee läpi... tai no, kyseessä on kuitenkin iloinen länsinaapurimme...

Juu, vannomatta paras. Missään muualla en edes epäilisi että moinen voi mennä läpi kuin Ruotsissa, Suomessa ja ehkä jenkeissä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom