Olen nyt nostanut painoja salilla, toistakymmentä kiloa enemmän nousee nyt ja alkaa tuntumaan jo jossain. Mutta ongelmaksi on nyt tullut nivelet. Takareisiä tehdessä jänne povitaipeessa tuntuu kiristävältä ja sen verran pahalta etten uskalla kääntää ihan viimeiseen toistoon asti. Etureisiä tehdessä polvea "polttaa" (tosi vaikea muuten kuvailla) vaikkei itse lihaksissa vielä oikeastaan tunnu pahalta, siksi sekin jää kesken (tänään alkaa tuntua eilinen sali käynti ja polvia särkee ja ovat kipeimmät taas). Siksi en tykkää myöskään pyöräilystä koska se tuntuu polvissa pahalta. Hauiskäännössä kyynärtaipeen jänteet kiristää ja tuntuu pahalta vaikka lihakset vielä jaksaisi, pahin on kyynärpäiden n.100-80 kulma eli siis vähän suorankulman molemmin puolin.
Eli siis tarkoitan kysyä että kuuluuko asiaan ja menee sitten harjoittelulla ohi, vai onko mun nivelet tosiaan niin pa***t kuin luulen? Mulla kun on ongelmaa niiden kanssa muutenkin (sukuvika), en oikeastaan voi juosta kun polvet tai nilkat linksahtaa sijoiltaa, joskus menee kävellessäkin jos astun väärin (tämän takia en edes yrittänyt armeijaan). Ei olisi kiva harjoitella pidempään mentaliteetilla "kyllä se siitä" ja sitten kuulla että onkin tuhonnut ne kokonaan. :wall:
Eli siis tarkoitan kysyä että kuuluuko asiaan ja menee sitten harjoittelulla ohi, vai onko mun nivelet tosiaan niin pa***t kuin luulen? Mulla kun on ongelmaa niiden kanssa muutenkin (sukuvika), en oikeastaan voi juosta kun polvet tai nilkat linksahtaa sijoiltaa, joskus menee kävellessäkin jos astun väärin (tämän takia en edes yrittänyt armeijaan). Ei olisi kiva harjoitella pidempään mentaliteetilla "kyllä se siitä" ja sitten kuulla että onkin tuhonnut ne kokonaan. :wall: