Nitto 1320 Challenge (peli)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Leka
  • Aloitettu Aloitettu
http://www.nitto1320.com

Lyhyesti:
Peli jossa kisailet kiihdytysajoissa konetta tai netin kautta muita pelaajia vastaan. Eri autoja voit ostaa ja niihin osia.

Oma nimimerkki on Konspiracy. Civicillä ajellaan vieläkin. :D

Pakkis team olisi hyvä saada pystyyn jossain vaiheessa jos pelaajia riittää. Aiheesta lisää myöhemmin kun jollain on jo edes vähän kokemusta pelistä.
Melko addiktoiva peli. :whip:

No voi helvetti mikä peli...
En päässy edes kokeilemaan, kun se se valitti mun nimestäni kokoajan. Miten Sukulaku voi olla "bad name". kokeilin
Sukulaku
Karkkitiski
Lakuna
Voivittu
Eero(ei ole oikea nimi)

Eikä mikään kelvannu.

Sopisi ehkä tietokoneosiolle tämä.

edit: nyt se sitten hyväksyikin mun nimeni, mutta ei lähetä sitä sähköpostia vaikka niin väittääkin
edit2: no lähettihän se sen viimeinkin..

Hmm...tuskin tollaset nimet ainakaan käytössä on :)

Joskus voi muuten olla aika täyttä pelissä ja saa yrittää muutaman kertaa päästä sisään. Varsinkin öisin.

Sama juttu ei suostu ottamaan mitään nimeä... No jos joku toinen päivä yrittää paremmalla onnella. :)

Onpas mielenkiintoinen ja addiktoiva peli. Saa varmaan vähän aikaa puurtaa ennen kuin pääsee vaihtaa autoo. Mutta riittäähän tossa Civicissäkin fixailtavaa. Noi Bracket Et:t lisää mielenkiintoa entisestään, kun voi pelailla ihan minkä tasosia vastustajia vastaan haluaa.

Joku sentään saanut pelin toimimaan. :)
Tällä hetkellä 230hp civicillä mennään ja rahaa säästetään uuteen autoon.
Oiskohan joku 13.5 ennätysaika ja 99.x mph.

Pitää pitää peli koko ajan pienennettynä päällä niin ei tarvitse ruuhkan kanssa tapella että pääsee pelaamaan. Ei se paljoa konetehoa vie.

Oho, itse oon fixaillu tota Civicciä nyt aamupäivän ja ennätysaika on 12.769 ja 108.83 mph. Pelailen nimimerkillä complainah, joten laitappa haastetta tulemaan niin päästään leikkimään.

En viittinyt turboa alkaa asentamaan ja nos:sikin on vielä kaupassa :P

Vasemmalla näkyy kartta. Laitat 1 vaihteen ja hiirellä vedät kaasua (vihreä pallukka) ylöspäin vähäsen. Pysäytät auton vihreälle alueelle (olet se musta viiva siinä) jolloin olet lähtöviivalla.
Lähdössä juuri ennen kuin viimeinen keltanen valo syttyy, niin vaihe 1 ja kaasu "löysästi" nuppiin (ettei ala sudittamaan). Sitten vaan lisää vaihteita.

Nuoli ylös ja alas on vaihteet.

Siittä se lähtee. :kippis1:

Leka sanoi:
Vasemmalla näkyy kartta. Laitat 1 vaihteen ja hiirellä vedät kaasua (vihreä pallukka) ylöspäin vähäsen. Pysäytät auton vihreälle alueelle (olet se musta viiva siinä) jolloin olet lähtöviivalla.
Lähdössä juuri ennen kuin viimeinen keltanen valo syttyy, niin vaihe 1 ja kaasu "löysästi" nuppiin (ettei ala sudittamaan). Sitten vaan lisää vaihteita.

Nuoli ylös ja alas on vaihteet.

Siittä se lähtee. :kippis1:

No niin...nyt lähti juttu toimimaan. Kiitos. On muuten hiton addiktoiva peli :thumbs:

huoh.. suorastaan paska toteutus tossa rekisteröintisysteemissä.

Saas nähdä monta tuntia menee siihen notta saa ittensä rekattua

Onohtu yks vihje...
Jos et ole ostanut mitään osia civicciin vielä, mene varikolle > reset vechile. Ja tadaa, civicissä on nyt 160hp entisen 143hp tilalla. :hyper:

Onkos joku jo luonut pakkotoisto teamin? Just pääsin kirjautumaan sisään ja aik hyvältä vaikuttaa! :)

kyllä mullakin ny toimii.. pitää hieman hakata niitä tietokoneita ennen kuin uskaltautuu isoille kentille:)

Kyllä tuosta Civicistä vielä peli saadaan. Tehkääs joku semmonen Pakkotoisto- tiimi sinne. Ite en uskalla kun mokaan jotain kuitenkin:D

no tulihan niitä tietokoneita hakattua. Viritin Civicini yli 500hp ja piti ostaa vielä se vaihdeboxi kun ei kiihtynyt lainkaan alussa. No kävipähän sitten vielä niin, että kesken kisan painoin alaspäin ja kone rikki. 1600 lasku ja rahaa jäljellä 600. En sit jaksanu kauaa pähkäillä miten sitä sais lisaa ja pistin "reset car":D Se oli ihan outo auto kun siinä oli kaikki virit.

edit: enkat oli jotain 130km/h ja 11<s

Vitun vittu. "bad words are not allowed" , Eli onpas paska peli ;-(((

Edit: Nyt toimii, säädin vähä firewallin kanssa jotain(en tiedä vaikuttiko edes)

Mua hämää se että jos olen nopeampi kuin kaveri ja lisäksi mun aikani on lähempänä sitä "brackettia" kuin kaverilla niin silti häviän?

330hp civikki alla. Kannattaa muuten ostaa remmiahdin civikkiin ennemmin kuin turbo. Paremat tehot alakierroksilla.

kiewi sanoi:
330hp civikki alla. Kannattaa muuten ostaa remmiahdin civikkiin ennemmin kuin turbo. Paremat tehot alakierroksilla.

allekirjotan ton täysin.. Ostin kaikki turbot ni kesti jotain 2s ennen kuin auto edes lähti kunnolla liikkeelle:)

Back
Ylös Bottom