Nitro nationals galleria tulossa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%

Mike

ATG
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Käytiin Batbugin kanssa kunnon paikoilla kuvaamassa Nitrot. Jumalauta mikä voima isoimmissa nitrometaaniautoissa on. Selälleen meinaa lentää äänenpaineesta.

Viikonlopun aikana tulee pakkikselle iso galleria ko. tapahtumasta.

nitro1.jpg

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Aiii shaathana. Miten pääsitte noin hyville mestoille? Ens vuonna on mentävä. Tänä kesänä ei rahat riittäneet, ikävä kyllä.

Noi kuvat on sika hyvin onnistuneita! ja vitun hyvään paikkaan pääsitte kuvaan. oli muuten varmasti saundit kohdillaan tossa radan vieressä. itse en taas päässyt paikalle kun oli hiukan kiirettä.

Oot ottanu hienoja kuvia. Melkein haistoin nitron nenässäni, ja tuli ihan ne fiiliset mieleen, kun palloilin kans tuolla lauantaina. Ne top fuel -autot pitää kyllä ihan uskomatonta meteliä, vaikka seisoskelin siellä aika kaukana rinteessä. Korvia kutitti mukavasti jos ei suojannu niitä, ja se äänenpaine tuntu koko kropassa.

Oli eka kerta kun olin katsomassa, ja toisen kerran menen ihan varmasti. Se kiihtyvyys on livenä katseltuna jotain ihan älytöntä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mike sanoi:
Se nitrometaani pistää silmät vuotamaan vettä ihan homona. Selostaja kertoi tämän olevan vaaratonta ja ihan normaalia.
Se selostaja muuten sanoi myös, että ei kannata hieroa silmiä. Jos sen tekee, ne alkaa vuotamaan kahta kauheemmin. Mulla ei silmissä tuntunut, vaikka varikolla seisoskelin yhden nitropyörän takana, mutta keuhkoissa kylläkin. Syvään hengittäminen tuntu inhottavalta. Ei tehny mieli tupakkaa vähään aikaan.

Hienoja kuvia ja makeita vehkeitä! Ehkä sittenkin pitää koittaa taas löytää aikaa siihen, että kävis kattomassa tuota meininkiä.

Lauantaina olin kans Alastarolla. "Vähän" poltin naamani ja olin muuten koko päivän musta tuulitakki päällä, ettei kädet palaisi. Voiteet jäi kotiin...

Kun 6000hv pääsee valloilleen, niin tunne on jotain, mitä ei voi selittää! Housunpuntit lepattaa, koko keho tärisee, silmät vuotaa jne.

Joni Tammelan mopotemput oli hienoja. Niin hienoja, että piti koittaa itekkin illalla. Tuloksena polvi verille, moposta tanko ja vaihdevipu rullalle...

Aevan tajuton tapahtuma!!!

Erkka80 sanoi:
Ens vuonna on mentävä. Tänä kesänä ei rahat riittäneet, ikävä kyllä.

Joo kannattaa mennä mahdollisemman nopiaan sillä jos FHRA:n linja pitää niin muutaman vuoden kuluttua on vieläkin kalliimpaa. Tänä vuonna 30 euroa sisään + katsomoon 5€. Lisäksi pieni kritiikin paikka siitä että VIP-alueilla oli rajattu katsomon seisomapaikkoja pienemmäksi :david:

No, tuli siellä taas tänäkin vuonna käytyä polttamassa niska+naama.

Tultiin kanssa just tsiigaamasta. Oli kyllä ne nitroputket ihan järkyttäviä vehkeitä, voi jeesus. Otin videolle ne nitrojen semit siitä puuaidalta ilman korvatulppia niin kyllähän teki pahaa olla kun oli meteliä! Ens vuonna pakko mennä.

Eipä tuo enää miltään tunnu eikä jäänyt mitään tinnitus juttuja eli kunnossa ollaan. Pakkohan se vaan oli kokea ihan ilman häiriötekijöitä :thumbs:
Harmi vaan kun noilta mun videoilta ei saa ihan samaa fiilistä kun paikan päällä :(

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom