Nitric Oxide Booster (EAS)

Onko kukaan testinyt ko. tuotetta? Ei ole hinnalla pilattu pumpin edistäjä. Itse otan nyt testiin ja kokeilen pari purnukkaa. Onko pakkiksen kaupasta mahdollisesti saatavilla, mike?

Tässä lyhyt tuotekuvaus:
- Supports oxygen and nutrient delivery
- Promotes nitric oxide synthesis
- Supports immune function
- Enhances blood flow

Arginiini-alfa-keto-glutaraatti/Arginin-alfa-keto-glutarat
3000 mg

Niasiini/Niacin
18 mg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
enpä maksais moisesta seoksesta,oliko kallista?
minun mielestä nämä pumpin edistäjät ja perseen kiristäjät on huuhaa kamaa!

Eikös tämä ole näitä Nox Nox tuotteita? Ei varmaan ihan heti meille ole tulossa, kyllä meidän kaupan linjan on keskittynyt oikeasti toimiviin tuotteisiin. En silti väitä etteikö tuo toimisi, varmaan sillä luvataan maat ja taivaat ja merkistä päätellen varmaan sanovat sen olevan ylivoimaisin kilpailijoihin nähden.

Tuo AKG:han on v-12 ym. muiden kreatiini valmisteiden se "pumppi" ainesosa. Uskon että voi toimia, sehän on vain arginiinia paremmin toimivassa muodossa + niasiinia. Joillakin valmistajilla vaan hinnat ovat ei niin houkuttelevat näissä tuotteissa esim. tehoravinne. Kokeile ja kerro sitten miten toimi

Hyvä pumppi siitä tulee, mutta alapäähän...

zztop sanoi:
enpä maksais moisesta seoksesta,oliko kallista?
minun mielestä nämä pumpin edistäjät ja perseen kiristäjät on huuhaa kamaa!

25e purkki, 30annosta.

Mike sanoi:
kyllä meidän kaupan linjan on keskittynyt oikeasti toimiviin tuotteisiin.
onkos tossa sitte paljonki eroa vaikka hc nutritionin arginiini tabletteihin joita ainaki oli myynnissä aminohappo "pippaloissa"??

Väittäisin, että itselläni tuo kyseinen boosteri toimi, lihakset pumppaantuivat hyvin...Tiedä sitten oliko plasebo vaikutus vai ei...

Suositut

Back
Ylös Bottom