- Liittynyt
- 13.2.2007
- Viestejä
- 873
Nyt kun kevät on "kohta" taas ovella, niin alkaa tuo kesäauton hankita ajankohtaistua. Mielessä on pyörinyt monikin merkki, mutta yksi ylitse muiden on nousemassa, nimittäin Nisun Micra, eli 350z.
Mielenkiinnosta utelen muilta omistajilta tuntemuksia autosta? Jotkut ovat uskaltaneet väittää auton olevan yksi maailman parhaimista "halvan genren urheilu-autoista" ajettavuudeltaan, tiedä sitten miten moinen määritellään.
Ajatuksissa olisi hankkia automaatti, on tuo oikea käsi jo niin kipeä tuosta vaihteiden vaihtamisesta. Mutta taas toisaalta auton luonteeseen passaa enemmän kuin hyvin manuaali. Ja automaattikepistä tulee liikaa mieleen saman firman Pathfinder. Ei sovi tyyliin. Kertokaa mielipiteenne niin automaatista kuin manuaalista.
Sisustan ilme on melko eleetön, mutta toimiva autossa, kuskin penkki ja ajoasento näyttävät kyllä enemmän kuin houkuttelevilta ja iso keskikonsoli tuo oman hyvän mausteensa sisustaan. Minkäs varustetason vaatii, että saa jonkinasteisen 2-din soittimen autoon? Tai onko keskikonsolissa paikkaa jäkiasennetulle 2dinille?
Huollot, korjaukset, tyyppiviat? Rehellisesti ruusut ja risut.
Ja se yksi special, mikä autoon on ehdottomasti lisävarusteena asennettava kaiken muun oheiskrääsän ( vanteiden, alustan, etc) lisäksi, on nuo lambosaranat. Sen verran on mieli kieroutunut, että hivelee silmiä moiset. Voi olla aika haku-ammuntaa kysyä niiden asennuksista? Onko jonkun tietyn valmistajan lambosaranat paremmat/paremmin istuvat kuin toisen?
Josko näillä.
Niin ja muuten, toisenvaihtoehtona on BMW Z4, puolestapuhujia?
...Haku ei tuottanut tulosta ko, auton kohdalla, mutta voihan se olla että tätä samaa asiaa on spekuloitu, jos joku innokas löytää vanhan triidin, niin linkitähän!
Mielenkiinnosta utelen muilta omistajilta tuntemuksia autosta? Jotkut ovat uskaltaneet väittää auton olevan yksi maailman parhaimista "halvan genren urheilu-autoista" ajettavuudeltaan, tiedä sitten miten moinen määritellään.
Ajatuksissa olisi hankkia automaatti, on tuo oikea käsi jo niin kipeä tuosta vaihteiden vaihtamisesta. Mutta taas toisaalta auton luonteeseen passaa enemmän kuin hyvin manuaali. Ja automaattikepistä tulee liikaa mieleen saman firman Pathfinder. Ei sovi tyyliin. Kertokaa mielipiteenne niin automaatista kuin manuaalista.
Sisustan ilme on melko eleetön, mutta toimiva autossa, kuskin penkki ja ajoasento näyttävät kyllä enemmän kuin houkuttelevilta ja iso keskikonsoli tuo oman hyvän mausteensa sisustaan. Minkäs varustetason vaatii, että saa jonkinasteisen 2-din soittimen autoon? Tai onko keskikonsolissa paikkaa jäkiasennetulle 2dinille?
Huollot, korjaukset, tyyppiviat? Rehellisesti ruusut ja risut.
Ja se yksi special, mikä autoon on ehdottomasti lisävarusteena asennettava kaiken muun oheiskrääsän ( vanteiden, alustan, etc) lisäksi, on nuo lambosaranat. Sen verran on mieli kieroutunut, että hivelee silmiä moiset. Voi olla aika haku-ammuntaa kysyä niiden asennuksista? Onko jonkun tietyn valmistajan lambosaranat paremmat/paremmin istuvat kuin toisen?
Josko näillä.
Niin ja muuten, toisenvaihtoehtona on BMW Z4, puolestapuhujia?
...Haku ei tuottanut tulosta ko, auton kohdalla, mutta voihan se olla että tätä samaa asiaa on spekuloitu, jos joku innokas löytää vanhan triidin, niin linkitähän!