Niskat "rutisee"..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja wezku
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Mikähän hemmetti mun niskoja vaivaa ku ne rutisee ihan sairaasti.. Elikkäs jos nostaa niskoja/hartioita oikeen ylos niin semmosen älytön rutina kuuluu..sitte ei vähään aikaan kuulu mut taas ku puolen tunnin päästä koitaa ni rutsruts..

Ja sitte ku taivuttelee päätä sivuille (siis tyyliin venyttää trapseja) ni sillon taas naksuu.. ei kuulosta terveeltä :(

Ei oo mutenkaa oikee kokoa tullu tohon niska seutuu vaikka oon tehny pystysoutuja ja hartioiden nostoo tangolla ja käsipainoilla..Oiskohan ne jotenkin tukossa..???

Ite kävin magneettikuvauksissa kun olkapää pitää kanssa ilkeähköä rutinaa. Ei siellä ollut kuin hieman tavallista ahtaampi luiden väli, johon sitten jänne hankasi. Olen tähän asti uskonut tuota lääkäriä, joka oli sairaalan osaston ylilääkäri, mutta kyllä tekisi mieli käydä yksityisellä uudestaan.

Jos vaivaa mieltä liikaa tai esim. sattuu niin ei muuta kuin tutkimuksiin, mitä nopeammin, sitä nopeammin. Kyllä lekuri selvittää.

Mulla rutisee kans niskat välistä ihan huolella ja just tolleen vähä väliä pauketta kuuluu. Ei se satu tai mitään, eikä se varsinaisesti häiritsekkään. Onhan se aika hauskaa kun luennolla ~100 ihmistä ja aikalailla hiljasta kunnes meikä siellä kääntää päätään ja kauhia rutina kuuluu. Katseita kieltämättä kerää. :D

Originally posted by jpm
Onhan se aika hauskaa kun luennolla ~100 ihmistä ja aikalailla hiljasta kunnes meikä siellä kääntää päätään ja kauhia rutina kuuluu. Katseita kieltämättä kerää. :D

Yo brother! Tuommonen on ollut mun suurta hupia koko piiitkän opiskeluaikani. Saa myös hyvin inhon sekaista sääliä naisilta, kun sopivassa kohdassa puolhuolimattomasti (kun tuntee, että nyt on niska vähän kankeena) paukauttaa niskaa. Jotkut tarjoutuvat hieromaan niskaa... :D

Koska ei kumminkaan ole niska/hartiat kipeenä ikinä (varmaan punttireenin ansiosta) ja liikkuvuus on hyvä, niin en oo viittiny asiasta olla kovin huolissaan. Voishan tuon joskus kunnon (yksityisellä) lekurilla oikein huolella tutkituttaa, maksoi mitä maksoi. Mutta niin kauan kuin ei niska/hartiat kipuile, laitan nekin rahat vaikka asuntolainan maksuun tai protskujauhoon.

Mulla on kanssa Niskat rutisee ja pystyn rusauttaa nikamat sellai niiku kiropraktikko rusauttaa ja ihan joka päivä joudun tekee rusautus liikkeet muuten niskat on ihan jumissa. Vähän aikaa sitten huomasin että pystyn myös rusauttaa selkärangan nikamat kanssa:cool:

Muuten kävin 2vuotta sitte hierojalla/kiropraktikolla olkapää vammoista ja se sano mulle että ompa todella venyvä selkäranka joten luulisin että se on toi syy miks tolleen pystyn tekee.

välillä vaan pelottaa että jos noi niska nikamat meneekin jotenki vituilleen nii sit tulee sairaala reissu.

Originally posted by Megamass
Mulla on kanssa Niskat rutisee ja pystyn rusauttaa nikamat sellai niiku kiropraktikko rusauttaa ja ihan joka päivä joudun tekee rusautus liikkeet muuten niskat on ihan jumissa. Vähän aikaa sitten huomasin että pystyn myös rusauttaa selkärangan nikamat kanssa:cool:

Mulla on sama homma. Niskanikamat pitää meteliä. Ne pitää valillä rusauttaa auki, muuten niska on tajuttoman kipee... Sama ongelma on myös selän kanssa. Selässä menee nikamat lukoon ne pitää aukaista ite tai sitten fysioterapeutille....

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom