- Ikä
- 40
Joo lueskelin tossa pari threadia. Mulla olis kuiteski tämmönen pieni vaiva, että joskus tossa 4-5 vuotta sitten futisturnauksessa puskin palloa ja jotenki puskin väärin tai jotain ja niskassa tuntu semmonen pistävä kipu enkä nähny kunnolla eteenpäin jonku 10 sekunnin aikana. Noh pelasin silti matsin loppuun. Sen jälkeen on niskat aina ollu vähäsen kipeet. Eli tulee heiluteltua ja paukuteltua niitä. Mulla myös tinnittää korvat ja luin jostain et se voi olla merkki siitä et on niskassa jotain vialla. Ja mä en käyskentele diskoissa tai kuuntele kovalla musiikkia. korvalappuja en kuuntele melkein millonkaan. Niin, että mitäs mieltä ootte kannattasko mun käydä nyt 5 vuoden jälkeen siellä lekurilla ihan varmuuden vuoks
. Olisko mulla joku hermo ärtyny tai puristuksissa tai jotain? Ei se nyt niin paha vaiva oo mut vähän kuintenki ärsyttää et niskat koko ajan pikkasen kolottaa. Sitte mulla on selässäkin semmonen et ku pyöritän lantiota nii oikeessa kohassa tuntuu semmonen pistävä kipu ja pikkunen rusahdus? Ja selkääki kolottaa kans
. Pikkasen ikävää ku on vasta 17 vuotias ja pitäs olla parhaassa iässään nii tuntuu eläkeläiseltä. Noh vastailkaa jos teillä on omia kokemuksia.
niih ja vielä semmonen et minkälaisen lekurin puheille mun sitte kannattas mennä jos meen?