Nippelitietoa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ratu
  • Aloitettu Aloitettu
oho
"#15...Omenat ovat tehokkaampia kuin kofeiini pitämään ihmistä hereillä aamuisin."

"#37...tonnikala ui jatkuvasti noin 13km/h. Ne eivät ikinä lopeta liikkumista. " ei ne mun salaatis ainakaa liiku :david:

fisu sanoi:
oho
"#15...Omenat ovat tehokkaampia kuin kofeiini pitämään ihmistä hereillä aamuisin."

"#37...tonnikala ui jatkuvasti noin 13km/h. Ne eivät ikinä lopeta liikkumista. " ei ne mun salaatis ainakaa liiku :david:
Jos sä heität ne helttaan ja lähdet mestoille dallaamaan, on ne niinQ välittömästi messissä ja vetää stydisti samaa vauhtia kuin sun stiflat kuljettaa sua.

Mike sanoi:
Jos sä heität ne helttaan ja lähdet mestoille dallaamaan, on ne niinQ välittömästi messissä ja vetää stydisti samaa vauhtia kuin sun stiflat kuljettaa sua.
Hä, ei jummarra?

#433...kotka voi tappaa nuoren peuran ja lentää pois peura mukanaan.

Tappaa varmaankin mutta että lentää pois peura mukanaan. Epäilen.

Tai sitten tämä: "On kuusi kertaa todennäköisempää että salama iskee mieheen kuin naiseen."

Milläköhän perustein?!

Tidus sanoi:
Hahah!! Virhe virhe virhe virhe!!! #104...Kiinan muuri on ainoa avaruudesta näkyvä ihmisen tekemä rakennelma. Muuri on 3460 km pitkä ja siinä on erilaisia ulokkeita 2860 km.
Aivan, tuo on kyllä täyttä shaissendaaleria. Väite pohjautuu siihen, että eka länsimaalainen ku näki sen muurin ja hämmästyi sen koosta, totesi että se varmana näkyy kuuhun asti. Nasa on sittemmin todistanut väitteen vääräksi.

ihmisen on mahdotonta nuolla omaa kyynärpäätään - 75% ihmisistä jotka lukevat tämän nippelitiedon yrittävät nuolla kyynärpäätään

Toi oli aika hauska ennen kuin olin edes lukenut tota tekstiä loppuun niin tuli semmonen olo että kyllä minä ainakin pystyn, mutta en sitten pystynytkään... :curs:

Mun kaverikin pystys tohon kyynerpään nuolemiseen joskus. En tiä pystyykö enää.

#69...joka 3:s Norjassa ja Suomessa uskoo paholaiseen, mutta vain 12% ruotsalaisista ja tanskalaisista uskoo samoin.
#73...Jupiterin renkaat ovat vain muutaman senttimetrin paksuisia, mutta niiden yhteinen leveys on 250 000 kilometriä.

#77...Mies pumppaa elinaikanaan 16 litraa siemennestettä. Mies kykenee teoriassa tuottamaan elämässään 1200 miljardia jälkeläistä. Yhdessä siemensyöksyssä on keskimäärin 200400 miljoonaa siittiötä.

#99...sinivalaan äänen voimakkuus voi olla jopa 190dB. Ääni kantautuu tuhansien kilometrien päähän.

edit=#122...simpanssi pystyy nostamaan kaksin käsin 272 kiloa.

paskapuhetta epäreilua .. vielä ruokavaliolla joka koostuu banaaneista

Tuossa siemensyöksyjutussa taitaa olla muutama kirjoitusvirhe. Ei kukaan ejakuloi vain kuutta kertaa elämässään.

edit: viivahan siitä muuten puuttuukin:)

jaki_ sanoi:
Mopokypärään mahtuu 9 ehrmannia.

Onko kyseessä empiirisesti todettu fakta? :lol2:

Matsku sanoi:
#99...sinivalaan äänen voimakkuus voi olla jopa 190dB. Ääni kantautuu tuhansien kilometrien päähän.

Viimesimmässä tieteen kuvalehdessä tuumattiin, että kaskelotti mölyää siellä pinnan alla kaikista eniten. Ei ihan 190 desibeliä vaan 170 desibeliä! :arvi:

Back
Ylös Bottom