Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
123jippo sanoi:Eiköhän tän tukihömpän voisi jo lopettaa, onkohan tässä maassa enää yhtään firmaa joka pysyy pystyssä omillaan samaan aikaan kun tahkotaan ennätyssuuria voittomarginaaleja. Suorastaan säälittävää touhua.
taisto sanoi:Suomen maatalousyrittäjät innostuvat ehdotuksestasi...
123jippo sanoi:Tohon kun laittaa nimensä niin edesauttaa sitä että firmalle maksetaan lisää telakkatukea, jotta isokenkäset voi laittaa senkin taskuunsa.
Ulkki sanoi:Wärtsilälle ei makseta telakkatukea. Ei ole nimittäin telakka (enää) Wärtsilä Meriteollisuuden tehtyä konkurssin aikanaan. Firma valmistaa suuria dieselmoottoreita laivoihin ja voimalaitoksiin.
Lamanka sanoi:
Milo sanoi:Eihän tuo ole mikään ihme, että firmat alkaa pikkuhiljaa siirtymään ulkomaille. Onko järkevää liiketoimintaa maksaa suomessa älyttömiä veroja, kun voidaan jossakin toisessa maassa tehdä tulosta huomattavasti pienemmin kustannuksin. Tämä tuskin on ainoa syy miksi yritykset siirtävät toimintoja ulkomaille, mutta eikös se Ollila yrittänyt puhua järkeä Suomen verotuksesta. Ois mukava nähdä jonkinlaista käyrää yritysten muuttoliikkeestä viime vuosien ajalta.
protsku sanoi:Toinen vaihtoehto on siirtyä verotuksessa amerikan malliin jolloin mm. sosiaaliturvasta ja eläkkeistä putoaa noin 3/4 pois. Luulen että verotuksen lisäksi yrityksiä rasittaa pitkät kuljetusmatkat keski-Eurooppaan ja sen takia siirrytään sinne tai Balttian maihin.
protsku sanoi:Toinen vaihtoehto on siirtyä verotuksessa amerikan malliin jolloin mm. sosiaaliturvasta ja eläkkeistä putoaa noin 3/4 pois. Luulen että verotuksen lisäksi yrityksiä rasittaa pitkät kuljetusmatkat keski-Eurooppaan ja sen takia siirrytään sinne tai Balttian maihin.
lej sanoi:...haluat teettää autotallin ja maksat tekijälle vissiin n. 2200 käteen niin valtio rikastuu samalla yli 6000 eurolla verojen vuoksi. Eli joko olet ilman autotallia tai teet itse.