GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Nimenvaihdosta pukkasi!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tomi
  • Aloitettu Aloitettu
Uusi nimimerkkini on siis "Tomi". Tuo "77" jäi siis lopusta pois, joten ei kannata ihmetellä, että kuka hiton feikki-Tomi trollailee tai muuten vaan pilailee.

Hmmmm. Tarkemmin kun ajattelee, niin feikki-Tomi kirjoittaisi varmasti juuri tämänkaltaisen viestin nimenvaihdoksesta... ;)

Edit: email on edelleenkin sama, siis tomi@pakkotoisto.com

Viimeksi muokattu:
Eihän sua enään tunnista :D ootko käynyt parturissa tms.

edit: ainakun telkusta tulee " Cow & Chicken" on tomppa mielessä...weird :eek:

Originally posted by Tomi
Uusi nimimerkkini on siis "Tomi". Tuo "77" jäi siis lopusta pois, joten ei kannata ihmetellä, että kuka hiton feikki-Tomi trollailee tai muuten vaan pilailee.

Alkoiko "Kenet haluaisit tavata" threadissa tulla liikaa innokkaita ihailijoita? Nyt sun täytyy jo kadullakin piiloutua mustien lasien taakse :cool:

Mä tässä ihmettelin, että millos se tomppa on vaihtanut nickiä. Kun en oo ennen huomannut, että se ois vaan Tomi. Joo muakin kiinnostais toi nickin vaihto. Kyselin kerran chatissä tomilta privassa mutta se ei vastannut :mad:

En tiedä onko tuo nimenvaihto nyt niinkään fiksu aatos, kun sitä kuitenkin unohtaa, että uuden nikin takana onkin vanha tuttu postittaja..mut kuten Mtmm sanoi, kai se ihan ok on, kunhan ei tosiaan koko palstan porukka haluu vaihtaa nimeään.
:)

Originally posted by Mtmm
No eiköhän tuo onnistu jos nyt ei kaikki halua vaihtaa.

Ookkej: eli piiitkällisen harkinnan jälkeen haluun mun uudeksi ja täysin uniikiksi nickiksi sellaisen kuin Tomi77

Ps. :) eikun harkitsen vielä. Mihin voin ilmoittaa uuden nickin?

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Nyt pitää muistaa noiden nimimerkkien vaihtamisien kanssa, että niitä ei pääsääntöisesti vaihdeta, ellei satu olemaan oikeasti hyvää syytä siihen. (Auttaa myös, jos on ylläpidossa, hehe).

Eihän sitä nimimerkkiä kannata vaihtaa kun vasta sitten kun on munannut itsensä täydellisesti koko foorumin silmissä. Sitten siitä on jo jotain hyötyäkin. Itsellä olisi ollut jo muutaman kerran tarpeen.:rolleyes:

Mut on ne hyvällä tuurilla ehtiny vähän alemmas jo laskea, eikä ole kaikilla enää ihan tuoreessa muistissa...

nii no pitäs vaihtaa se nimim. ku tää foorumi on kuitenkin yleistynyt aika paljon ja oon joskus hölmöyksissäni laittanut ehkä vähän liian paljastavan nimimerkin

Originally posted by kime626
nii no pitäs vaihtaa se nimim. ku tää foorumi on kuitenkin yleistynyt aika paljon ja oon joskus hölmöyksissäni laittanut ehkä vähän liian paljastavan nimimerkin
Niin, no ei tuosta nimimerkistä sinusta loppujenlopuksi paljoakaan selviä...

Viimeksi muokattu:
Originally posted by Mtmm
Kyllä täällä nyt voi ihan rauhassa olla vaikka omalla nimellä.

Ja sitten ne Jippiin kirvesmurhaajajätkät tulee porukalla kotiovelle ja laittaa meiät kaikki lihoiks! :(

:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom