- Ikä
- 39
Olen nyt tuskaillut kipeän nilkan kanssa marraskuun kuudennesta päivätä lähtien.Sählyä pelailin ja viimeinen vaihto oli menossa ja yhtäkkiä oman maalin takana naps, kuului semmonen "rusahdus" ja astuin/hyppäsin omalla painolla oikean nilkan päälle. Ihan heti ei siihen saanu kolmen koon hoitoa mutta laitoin nilkan koholle ja kylmää turvotuskohtaan kun pääsin kotiin. Viikko meni että pahin turvotus laski ja siitä lähtien se on ollut samanlainen eli vieläkin tekee kipeetä jos nilkkan ojentaa suoraks tai käntää vartaloa oikealle.Pystyn kuitenkin lenkkeilemään mutta pallopelit ei onnistu kun niissä tulee suunnanmuutoksia.
Pitäiskö taas marssia lääkärille ja hakea kipulääkkeitä vai osaisko joku muu auttaa esim. fysioterapeutti tms.Kävin kyllä näyttämässä sitä nilkkaa sillon ekalla viikolla kun se meni lääkärissä mut ne vaan sano et buranaa poskeen. Onko muilla ollu vastaavia nilkkavaivoja ja miten ne on vaatinut aikaa parantuakseen. Kohta tulee mulla kuitenkin 2 kk täyteen siitä kun nilkka nyrjähti ja haittaa liikkumista melkolailla.
Pitäiskö taas marssia lääkärille ja hakea kipulääkkeitä vai osaisko joku muu auttaa esim. fysioterapeutti tms.Kävin kyllä näyttämässä sitä nilkkaa sillon ekalla viikolla kun se meni lääkärissä mut ne vaan sano et buranaa poskeen. Onko muilla ollu vastaavia nilkkavaivoja ja miten ne on vaatinut aikaa parantuakseen. Kohta tulee mulla kuitenkin 2 kk täyteen siitä kun nilkka nyrjähti ja haittaa liikkumista melkolailla.