Morjensta vaan kaikille. Tässä alkaa itsellä olla kohta vuosi täynnä tuota niksapurkan jauhamista ja opiskelijanlompakko alkaa mollottaa tyhjyyttään ja jostain olisi tingittävä. Nämä purkat ovat törkeän kalliita (kalliimpaa kuin röökin poltto). Kuitenkin olen tässä onnistunut itseni näihin aika lahjakkaasti koukuttamaan ja tuntuu, että pitää purkka olla kokoajan suussa/huulessa. Onko kellään muulla ollut vastaavaa meininkiä?
Sitten mietin sellaistakin, että onko tällä nikotiinipurkan jatkuvalla jauhamisella jotain terveyshaittoja? Itse syön nykyään Nicorette fruitminttiä ja makeaa tavaraa se on, vähän niinkuin karkkia söisi. Tuskin on hyväksi hampaille samalla tavalla kuin normi purkat? Minulla menee näitä sellaiset 15 päivässä noin keskimäärin.
Sitten mietin sellaistakin, että onko tällä nikotiinipurkan jatkuvalla jauhamisella jotain terveyshaittoja? Itse syön nykyään Nicorette fruitminttiä ja makeaa tavaraa se on, vähän niinkuin karkkia söisi. Tuskin on hyväksi hampaille samalla tavalla kuin normi purkat? Minulla menee näitä sellaiset 15 päivässä noin keskimäärin.