Nikotiinipurkan syöminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Spidey
  • Aloitettu Aloitettu
Morjensta vaan kaikille. Tässä alkaa itsellä olla kohta vuosi täynnä tuota niksapurkan jauhamista ja opiskelijanlompakko alkaa mollottaa tyhjyyttään ja jostain olisi tingittävä. Nämä purkat ovat törkeän kalliita (kalliimpaa kuin röökin poltto). Kuitenkin olen tässä onnistunut itseni näihin aika lahjakkaasti koukuttamaan ja tuntuu, että pitää purkka olla kokoajan suussa/huulessa. Onko kellään muulla ollut vastaavaa meininkiä?

Sitten mietin sellaistakin, että onko tällä nikotiinipurkan jatkuvalla jauhamisella jotain terveyshaittoja? Itse syön nykyään Nicorette fruitminttiä ja makeaa tavaraa se on, vähän niinkuin karkkia söisi. Tuskin on hyväksi hampaille samalla tavalla kuin normi purkat? Minulla menee näitä sellaiset 15 päivässä noin keskimäärin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Morjensta vaan kaikille. Tässä alkaa itsellä olla kohta vuosi täynnä tuota niksapurkan jauhamista ja opiskelijanlompakko alkaa mollottaa tyhjyyttään ja jostain olisi tingittävä. Nämä purkat ovat törkeän kalliita (kalliimpaa kuin röökin poltto). Kuitenkin olen tässä onnistunut itseni näihin aika lahjakkaasti koukuttamaan ja tuntuu, että pitää purkka olla kokoajan suussa/huulessa. Onko kellään muulla ollut vastaavaa meininkiä?

Sitten mietin sellaistakin, että onko tällä nikotiinipurkan jatkuvalla jauhamisella jotain terveyshaittoja? Itse syön nykyään Nicorette fruitminttiä ja makeaa tavaraa se on, vähän niinkuin karkkia söisi. Tuskin on hyväksi hampaille samalla tavalla kuin normi purkat? Minulla menee näitä sellaiset 15 päivässä noin keskimäärin.

Vaikkei itselläni ote kokemusta nikotiinipurkumeista, niin eikö tuollaiset määrät ala olla jo liikaa, kun puhutaan vieroituslääkkeestä. Oletko vuoden aikana koittanut vähentää purukumien määrää/vrk? Entäs kyseisen purukumin nikotiini pitoisuus, onko mahollista ostaa astetta miedompaa versioo ja koittaa siten pienentää nikotiinin tarvista päivässä. Halusitko eroon vain röökistä(vai nikotiinistä)?

Ihan mutumutu kirjotusta, eikä aivan kysymykseen liittyen. :rolleyes:

Tuskin tolla nyt mitään mainittavia terveyshaittoja on, ainakaan jos verrataan röökiin.
Kanttii kuitenkin alkaa siirtymään pikkuhiljaa 2 millisiin ja siitä tavalliseen jenkkiin. Minulla ainakin noi aiheutta ikävää närästystä tai jotai outoa poltetta ruokatorvessa.

Mulla ei oikeastaan mitään havaittavia haittoja näistä oo ollu, muutako se, että tekee vaan mieli sitä purkkaa jatkuvasti (ei niin pieni haitta loppupeleissä). Oon alusta alkaen syöny justiin nuita kahden milligramman yksilöitä.

Vähentämistä on toki yritetty ja kyllä se aikansa pelaakin. Sitten kun se kontrolli unohtuu nii määrät räjähtää kasvuun.

Oletko koittanut jyystää aivan tavallista jenkkiä/airwavesia yms.? 2mg purkissa kun on niin vähän nikotiinia ettei siittä luulisi olevan paha päästä irti. Jos riippuvaisuus onkin enemmän pelkkää purkan mässytystä koskeva eikä niinkään nikotiinista johtuvaa?

Minä kun en tunne saavani edes 4mg purkista mitään irti, vaikka nikotiinia en ole käyttänyt yli puoleen vuoteen.

Mä koitin myös aikoinaan nikotiinipurkkaa, eikä lopettaminen onnistunut sen avulla. Sitten kesällä koitin uudestaan lopettaa nikotiinilaastareiden avulla, ja se näyttää nyt onnistuneen. Aloitin vahvimmasta ja siirryin viikottain miedompaan laastariin. Kolme viikkoa se otti kaikkinensa.

(Sen jälkeen on tullut pari kertaa polteltua känni-iltoina, mutta selvinpäin olen nykyään kokonaan ilman, 11 v. röökaamisen jälkeen :piis:)

Kokeiles Airwaves purukumia jyystää. Faija lopetti röökin polttamisen alottamalla noilla nikotiinipurukumeilla, niitä veteli jonkun vuoden verran, kunnes pikku hiljaa vaihtoi siniseen Airwavesiin. Nykyään se mällää keltasta. Hyvin ainakin näyttää onnistuneen.
Mitä itse olen noita nikotiinipurukumeja kokeillut, niin ei niistä itselle ainakaan tunnu olevan mitään vaikututa. Ennemmin vetelen noita Airwaveseja (kunhan joskus lopettelen polttamisen), tai jotain saman makuisia halpispurukumeja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom