Nikolai Valujev vs Ruslan Tshagajev Helsingissä?

Brewsteri on ikävä kyllä kaikissa haastatteluissa ja kaikessa antanu sen kuvan, että ei halveksi Haapojaa eikä tule todellakaa takki auki ylimielisesti. Harvoin ton tason kavereita Suomessa näkee noin matallalla profiilillä, mikä ei kyllä lupaa hyvää huomiselle.

Ja mitä tulee sen ulkomuodon merkitykseen kamppailussa, niin tähän riittänee seuraava kuva:

thumbnail_crop_php.jpg

Voi hyvä tavaton. Yksi poikkeuksellisen lahjakas ihminen ties kuinka monesta miljoonasta kamppailijasta pystyy pelkästään yhdellä kuvalla murskaamaan käsityksen siitä miltä kamppailu-urheilijan pitäisi näyttää. Jos ikinä maailmanrauha saadaan, niin oon aikalailla 100% varma siitä, että siellä neuvottelupöydässä vilautetaan Fedorin kuvaa ja sitten homma onkin kättelyjä vaille selvä. Ei enää sotia.

Tuli sitten ostettua liput otteluiltaan. Lähinnä kiinnostaa Tolppolan ja Haapojan ottelut. Varmaan hyvää tunnelmaa luvassa, tosin pitää ottaa kiikarit mukaan, että näkee kehään asti :)

Onkohan Tampereelta jotain bussikuljetuksia tuonne?

Tuli sitten ostettua liput otteluiltaan. Lähinnä kiinnostaa Tolppolan ja Haapojan ottelut. Varmaan hyvää tunnelmaa luvassa, tosin pitää ottaa kiikarit mukaan, että näkee kehään asti :)

Onkohan Tampereelta jotain bussikuljetuksia tuonne?

En tiedä, josko Treelta löytyy erikseen tätä varten järjestettyjä kyytejä. Muutoin julkisista kulkuvälineistä junalla pääsee varmaan kätevimmin Hartwall Areenalle, kun hyppää junasta pois Pasilan asemalla, josta on lyhyt kävelymatka areenalle.

Eipä mua niin haittaa, siellä on paljon mielenkiintoisempia matseja!

Australialainen Kali Meehan olisi Boxing.fi keskustelupalstan mukaan korvaamassa Chagaevin.

En usko että kukaan suostuu ottelemaan B hepatiittia kantavaa ottelijaa vastaan, ellei sitten ole valmiiksi rokotettu tota vastaan.

http://www.mtv3.fi/urheilu/muutlajit/uutiset.shtml/arkistot/muutlajit/2009/05/888368?

"Tshagajevin ja Valujevin välinen MM-titteliottelu peruuntui lokakuussa 2007 samasta syystä. Tshagajevin uran pelättiin olevan ohi, mutta hän palasi kehään jo tammikuussa 2008."

Vittu mitä hannarointia jos Valujev nyt peruuttaa matsin. Luulisi tämän tienneen, että Chagaev kantaa tuota helvetin hepatiittia vieläkin, eihän se parane tietääkseni ollenkaan.

Onneks en ostanu vielä lippuja. Vielä pikkasen flunssan poikastaki ollu tänään... Oikein huonolla tuurilla huomenna olis matsi peruttu ja vielä makais sängyn pohjalla.

Voi hyvä tavaton. Yksi poikkeuksellisen lahjakas ihminen ties kuinka monesta miljoonasta kamppailijasta pystyy pelkästään yhdellä kuvalla murskaamaan käsityksen siitä miltä kamppailu-urheilijan pitäisi näyttää. Jos ikinä maailmanrauha saadaan, niin oon aikalailla 100% varma siitä, että siellä neuvottelupöydässä vilautetaan Fedorin kuvaa ja sitten homma onkin kättelyjä vaille selvä. Ei enää sotia.

Kerro mulle että miten paljon antaa tasotusta vastustajalle jos on vähän pyttyä? Tollanen nykykuntoisen Haapojan maha ei meinaa yhtään mitään. Sillä ei ole vitunkaan merkitystä. Ja satun tietämään kyseisestä herrasta asioita esim kuntoon ja lenkkimääriin liittyen, ja voin kertoo että kunto on todella kova. Siinä jää moni steroidi-/piristepelle toiseks. Nimittäin aika monella toi kuuluisa "huippuurheilijan ulkonäkö" perustuu geneettisten seikkojen lisäks lääkinnällisiin asioihin. Ymmärrän toki että se on kova paikka monen fantasioille joutuu toteamaan että moni kakku päältä kaunis jne. On erikseen niin usein kovat tyypit, ja sit ne jotka vaan näyttää kovilta.

Tossa linkki punnitusvideoon. Kyllä mä näen tossa kaks kovaa nyrkkeilijää. http://www.iltalehti.fi/nettitv/?6925691

PAF antoi Haapojalle 10 kertoimen voitolle Brewsteristä.
Vaikken usko Haapojan tsäänsseihin, niin oli pakko laittaa pari egeä, että on jotain jännitettävää.
Lisäksi panostin vielä kolme euroa Heleniukselle.

Itsellä Haapoja - Brewster, Tolppola-Lauri ja Shafikovin matsi kiinnostuksen kohteina. Toivottavasti ei tuo päämatsi peruunnu, vaikka peruuntuminen ei kyllä hirveästi harmittaiskaan.

No ei todellakaan peruunnu. Valuev on odottanut mahdollisuutta saada revanssi Chagaevia vastaan. Tämä on hänen tilaisuutensa voittaa vyö takaisin. Olisi aivan pähkähullua ja kaiken logiikan vastaista nyt luopua tästä mahdollisuudesta mestaruusotteluun, jota ei välttämättä tule enää toista vuosiin.

No ei todellakaan peruunnu. Valuev on odottanut mahdollisuutta saada revanssi Chagaevia vastaan. Tämä on hänen tilaisuutensa voittaa vyö takaisin. Olisi aivan pähkähullua ja kaiken logiikan vastaista nyt luopua tästä mahdollisuudesta mestaruusotteluun, jota ei välttämättä tule enää toista vuosiin.

Nyt olen vähän ymmälläni. Kummallakos se mestaruus olikaan?

periaatteessa kummallakin :) valuev on wba champion,chagaev on wba champion in recess tai muuta vastaava.eli kun chaga ei pystyny vyötä puolustamaan niin wba määräsi valuevin ja john ruizin ottamaan siitä varsinaisesta vyöstä,chagaevin kummitellessa taustalla.

selkeää,eh?

chagaevilla, vei valujevilta vyön ?

toi on mainos juttu vaan ja henkistä peliä valujevilta, onhan se sen hepatiitin tienny ja otellu ennenki tota vastaan.

Oletin että se olisi Chagaevilla, koska mies mestaruuden Valuevilta voitti näiden edellisessä kohtaamisessa, joka oli Valuevin uran ensimmäinen tappio.

Mutta tarkistin asian ja nähtävästi siinä välillä on ollut jotain häslinkiä välillä (Chagaevin sairasteluja), joten tällähetkellä ovat siis molemmat mestareita yhtäaikaisesti. Eli tässä olisi ilmeisesti tarkoitus ratkaista kumpi on kiistaton mestari.

PAF antoi Haapojalle 10 kertoimen voitolle Brewsteristä.
Vaikken usko Haapojan tsäänsseihin, niin oli pakko laittaa pari egeä, että on jotain jännitettävää.
Lisäksi panostin vielä kolme euroa Heleniukselle.
Miksi sa et luotta tolppola?! Ma kysya miksi`?Mina ei ymmarra. Tolppola kerroin olla hyva.

Back
Ylös Bottom