Nikolai Valuev vs David Haye

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja j15
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%

j15

Cruiserista raskaaseen sarjaan noussut David "haymaker" Haye haastaa launtaina Nikolai Valuevin WBA-liiton raskaansarjan mestaruudesta.
monella nyrkkeilyn ystävällä on toiveita siitä että Haye olisi ensimmäinen joka pystyisi kippaaman Valuevin.
kovaiskunen Haye 22w(21KO) on valmistautunut otteluun jauhamalla Törkeyksiä Valuevista ja Valuev on pysytellyt hiljaa, mutta todennut kuitenkin olevansa motivoituneempi kuin koskaan.
parhaimassa tapauksessa haye tosiaankin tyrmää Valuevin ja saa raskaassa sarjassa vähän eloa aikaan, ja huonossa tapauksessa ottelu on tyypillinen Valuevin matsi eli puuduttava pistevoitto, sitä jumalatonta kokoaan hyväksi käyttäen.

nikolai-valuev-david-haye-1.jpg

Kaveri näyttää ihan pikkupojalta Valuevin vieressä.

Eka Hayen piti ottella Vladdya vastaan mutta pudottautui lähellä matsia pois. Tämän jälkeen hänen piti kohdata Vitali mutta päätti sittenkin haluavansa Valuevin.

Mä itse veikkaan että Haye tyrmää Valuevin, mutta miehen leuka oli kyllä cruiserissakin hieman kyseenalainen joten saa nähdä miten hän pystyy ottaa koppeja jättiläiseltä.

Haymaykerin voitto tekisi kyllä todella hyvää raskaallasarjalle, koska mies on hyvin ulospäinsuuntautunut (=törkyturpa) ja viihdyttävä ottelija, joskin ehkä liian pieni Klitschkoja vastaan.

Valuev tukkii Hayen ison suun tyrmäämällä 7 erässä. Tätä toivon. Toki Hayen iso suu on vain markinointikikka. En usko että mies on ihan näin kusipää oikeassa elämässä. Mutta silti omilla lausunnoillaan ja show:lla saanut jo mua niin paljon vihaamaan häntä että... Kuinka pitkä Haye oikein oli? näyttää aika kääpiöltä tuossa kuvassa.

191cm ei todellakaan liian pieni raskaaseen sarjaan. Jos jokin asia on varma niin se, että Haye voittaa tämän ottelun.

Valuevi pieksee tuon uhoajan. Valuevkin tulee olemaan todennäköisesti aktiivisempi kuin yleensä kun on luvannut tyrmätä Hayen.

Oho suht pitkä. Luulin että 180-185cm tuon kuvan perusteella. Eli 180 cm Tyson ei olisi edes kuvaan yltänyt:D Tai no ehkä pää just ja just näkyis..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Valujev näyttää just siltä, että on ton jälkeen hypänny 80-luvun pickuppiinsa ja ajanut kaupungin rajalle motelliin.

Hayella ei mitään mahdollisuuksia tyrmäykseen, luultavasti pisteillä Hayelle.

Samoilla linjoilla. Chagaev matsin jälkeen totesin, että jättiläisellä on leuka sementtiä. Chagaev sai mielestäni ihan hyviä ja kovia osumia, mutta Valueviin ei iskuilla ollut vaikutusta.

Sori kun oon niin käsi, koitin kyllä googlettaa mutten oikeen saanut muuta selvää kun että Saksassa ottelu eli tulee vissiin inhimilliseen aikaan... Tietääkö kukaan tarkkaa aikaa? Jotta vois striimiä ettiä. Tack!

Sori kun oon niin käsi, koitin kyllä googlettaa mutten oikeen saanut muuta selvää kun että Saksassa ottelu eli tulee vissiin inhimilliseen aikaan... Tietääkö kukaan tarkkaa aikaa? Jotta vois striimiä ettiä. Tack!

tuolla Hayen sivuilla on laskuri joka kertois että ottelu alkaa 21.00, en tiedä tarkoittaako sitten illan alkamisaikaa vai sen pääottelun.
tuonne tulee varmaan kohta streamejä.
http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=54803&part=sports

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom