Nike Rockstar Workout

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tanjaxxx
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
fitnesspimu sanoi:
Onko kukaan Treen mimmi käynyt noilla tunneilla? Paljonko maksaa osallistuminen? Pitääkö paikka varata etukäteen?

En ole käynyt, mutta todennäköisesti paikkaa ei voi varata etukäteen ja tunti maksaa kertamaksun. Ko. humppaa vedetään ainakin GoGolla ja Fressillä. Fressille voi tulla kertamaksulla ellei ole korttia (en muista paljonko maksaa), GoGosta en ole varma.

Meidän salilla järjestettiin (tai tullaan järjestämään uudestaankin kovan suosion vuoksi) hip hop jam -tunti. Oli ensimmäistä kertaa tällä viikolla ja oli muutes hyvä veto!

Ohjaajalla on todella monipuolinen tanssitausta ja sen kyllä huomaa :rock: Aikoo kuulemma osallistua tässä kevään aikan Treella järjestettävään hip hop tanssikilpailuun. Sain siis tyydytettyä itsensä ilmaisutarpeet tuolla tunnilla, joten eipä enää harmita niin paljoa tuo Niken Rockstar sydeemi :D

Mäyräkoira sanoi:
En ole käynyt, mutta todennäköisesti paikkaa ei voi varata etukäteen ja tunti maksaa kertamaksun. Ko. humppaa vedetään ainakin GoGolla ja Fressillä. Fressille voi tulla kertamaksulla ellei ole korttia (en muista paljonko maksaa), GoGosta en ole varma.
Ensimmäinen käyntikerta on ainakin GoGo:lla ilmainen. Paikkaa ei tosiaan voi etukäteen varailla, mutta tilaa oli ihan hyvin.

fitnesspimu sanoi:
Menen huhtikuun alusta Treelle pariksi viikoksi, joten ajattelin käydä siellä vähän jammailemassa. Pääsen osallistumaan vain kahdelle tunnille, mutta parempihan se on kuin ei mitään!

Onko kukaan Treen mimmi käynyt noilla tunneilla? Paljonko maksaa osallistuminen? Pitääkö paikka varata etukäteen?

Fressillä tunti on ilmainen ja ei pysty ilmoittautumaan etukäteen. Tunnit on lauantaisin klo 14.30 ja viimeinen on muistaakseni viikolla 14. Sinne siis ;)

Sisko näytti eilen nuo muuvssit kun oli opetellut biisin ulkoa netistä ja meikäläinen sanoi saman tien, että mee yksinäs :D Hävetti jo bodyjamissa viimeksi niin paljon, että tuon tunnin jätän ihan suosiolla väliin. Mä keskityn tanssimaan vaan baarissa muutaman alkoholipitoisen drinksun jälkeen, silloinhan mä oon suorastaan sm-tasoa :hyper:

Hauska tunti oli, vaikka mä oonkin täysin pökkelö eikä varsinkaan tanssi ole mun laji. Paljon pienempi kynnys mennä tuollaiselle tunnille, kun tietää ettei siellä mitenkään voi olla kaksi vuotta samalla tunnilla käyneitä tytsyjä, joiden kuviot menee pilaamaan omalla koikkelehtimisella :D. Nopeampi tempo oli kyllä tosi nopea, mutta hitaammalla tempolla pääsi ihan hyvin liikkeisiin kiinni. Aion jopa mennä uudestaan! Harmi, etten töiden koneelta pääse tuonne nikewomen.com:iin, niin voisi vähän treenata itsekseen ;).

akki sanoi:
Sisko näytti eilen nuo muuvssit kun oli opetellut biisin ulkoa netistä ja meikäläinen sanoi saman tien, että mee yksinäs :D

No se sun siskos onkin ihan PRO. Ei sellaisia yksilöitä saisi edes päästää tuollaisille ryhmäliikuntatunneille...siinähän menettää jo ihan liikunnan ilon :D

edit. Akki, eiks me voitas käydä harjoittelemassa noita muuvsseja sitten yhdessä jossain bilehilebaarissa...mulla on sulle askaa! Et oo enää ikinä mesessä :itku:

akki sanoi:
Fressillä tunti on ilmainen ja ei pysty ilmoittautumaan etukäteen. Tunnit on lauantaisin klo 14.30 ja viimeinen on muistaakseni viikolla 14. Sinne siis ;)

Oukei. Luulin, että GoGo ja Fressi perisivät kuitenkin kertamaksun. :) Mageeta, jos näin ei ole.

fitnesspimu sanoi:
Akki, eiks me voitas käydä harjoittelemassa noita muuvsseja sitten yhdessä jossain bilehilebaarissa...mulla on sulle askaa! Et oo enää ikinä mesessä :itku:

Mulla on muuta tekemistä nykyään ku mesettää :love: ;)
Mut nythän mun on pakko tulla heti ku kykenen, koska vähänkö jää vaivaamaan mitä askaa sulla on :eek: Ja muuvssit esim. Ilveksessä käy kyllä joku ilta :kippis1:

Sori :offtopic:

Käykö kukaan tanssitunneilla (enää)? Itselläni olisi mahdollisuus osallistua bodyjam-tunneille syksyllä erittäin edullisesti, mutta mietityttää, kun en todellakaan ole kovin lahjakas vartalon hallitsemisessa, ts. vaikeat askelkuviot sujuu vasta pitkän harjoittelun jälkeen. Bodyjamissa on käsittääkseni haastetta jonkun verran, mutta sopisiko tunti kuitenkin "tanssillisesti lahjattomalle"? Ja toisaalta kehittäähän tanssi mm. koordinaatiokykyä, joten varmaan hyvä laji puntin ohella. Millä tanssitunneilla olette käyneet ja miten on sujunut?

Mä starttailen tällaista nyt syksyllä. Vähän jänskättää jos kaikki muut on ihan eksperttejä, edellisen kerran oon tanssitunneilla käyny yläasteikäisenä... Oon kuitenkin aina tykänny tanssia, että eiköhän tuo tuosta ala sujumaan :)

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Bodyjam on aivan mahtava tunti. Mä en ole ikinä osannut tanssia, mutta tuolla oon uskaltautunut irrottelemaan kunnolla ja se on ihan mieletön fiilis! Koreografiat on helposti opittavia ja hauskoja. Oon käynyt 1-2 kertaa viikossa heinäkuun alusta saakka ja joka kerta odotan tunteja yhtä innolla. :) Ei tarvii osata tanssia, tarvii vaan uskaltaa yrittää!

Heiii tytöt, joko ootte käyneet uudella Nike Rockstar -tunnilla? Huomenna ois Tampereella Fressillä, pitäisköhän mennä senkin uhalla että piti pitää lepopäivä... kauheesti tekis kyllä mieli pistää vipinää tanssijalkaan! :)

Kertokaas kokemuksianne te, jotka ootte ehtiny jo kokeilemaan?

Mä kävin testaamassa fressillä tuon niken tunnin ja ei ainakaan mua innostanu, että menisin toista kertaa. Mulle ainakin on aika ratkaisevaa millasta musiikkia tunnilla kuuluu ja tuolla niken tunnilla ei ainakaan musiikki tempaissu mua yhtään mukaan!

Mikäs teema siellä tällä kertaa oli? Muistanko ihan väärin, että jotain Bollywood-meininkiä?

Joo Bollywood on teemana. Musiikki on sekoitus semmoista rumpu ja r&b-musiikkia. Hyvänä puolenahan tuossa on se, että on ilmainen tunti, että kannattaahan se käydä testaa kuitenkin.

Mun on kans pitänyt mennä koittaan tota, mutta pelottaa, että se on samanlaista vatkaamista ku bodyjam. Tuntuu että siinä tulee hiki vaan kun kauheessa tuskassa koittaa saada lantioo heilahtaan johonkin suuntaan.:rolleyes: Ehkä kannattais käydä vielä koittaan muitakin ohjelmia, mutta mitä sinne saliin oon kurkkinut niin samalta aina näyttää.

Fressillä oli ihan huippu Party aikoinaan, joka sitten jäi pois jamin alta. Sitä jäin kaipaamaan paljon. Vaikka noi tanssilliset ei välttämättä olekaan ihan mun juttu, niin tossa sai kyllä revitellä ihan olan takaa. Vaikka kuinka persiilleen meni niin aina oli yhtä jumalattoman hauskaa ja tunti meni siivillä:D .

Kävinpä eilen Bollywoodia kokeilemassa, ja mun mielestä tunti oli melkein tavallista aerobicia intialaisen hiphopin tahdissa, boring... Sarjasta aloitettiin toisen puolikkaan teko, ja ohjaaja sanoi, että alkupuoli oli ollut vähän tanssillisempi ja tämä toinen puolisko olisi vähän helpompi, mutta eipä silti vakuuttanut. Ajattelin käydä joskus tsekkaamassa Etnofitnessin Bollywood-tunnit, jospa ne olisivat vähän mielenkiintoisempia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom